Бил съм свидетел как в неделни дни от БВ 3661,от населените места между Комунари и Шумен, а сигурно и от по-предните, в Шумен слизат страшно много ученици и студенти. Харесвам този влак и се надявам и занапред да си го има!RAILWAYSTATION написа:а бе хора писах БВ 3661-т.е. в обратната посока не Русе-Бургас, а Бургас-Русе, към морето винаги има хора но към дунавският град са малко

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm


Колко да се съкрати има няма 1минута по вероятно от времето за прекачване да се спести време понеже сега дизела направо издва отзад на композицията и се закача,но имайки впредвид често закъсняващия влак 8637 който изчакава мисля че едва ли има по малко времепътуване дори честичко се налага машиниста на дизела да наваксва за да е влака навреме в Добрич
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Причината е демонтиране на отсечката Синдел - Девня.Нека някой , който има възможност да отиде и провери дали действително линиите са извадени , а конт. мрежа свалена.От БДЖ изтъкват , че това се наложило от кризата и невъзможността да се поддържат 2 връзки с второстепенната отсечка - откъм Повеляново и откъм Синдел.Затова било решено едната да се демонтира и за такава избрали линията , по - която по - рядко минават влакове , а именно откъм Синдел.Затова от новия график смяната на тягата , а и срещата с нощните 8636 и 8637 става вече на Повеляново.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Променен е триъгълника при РП Разделна към гара Разделна, т.е. влаковете могат да преминават само и единствено от и за гара Повеляново.
И още нещо, не е демонтирана "отсечката" от горното мнение, по простата причина че това включва и път 2 Разделна-Синдел.
И още нещо, не е демонтирана "отсечката" от горното мнение, по простата причина че това включва и път 2 Разделна-Синдел.
Последно промяна от 42 072.9 на Сря Яну 12, 2011 6:22 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори