Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На тази снимка виждате 5611.Първият вагон (в дъното) беше 50-ка , следвана от две септемрийски 44-ки , една 97-ца , още една "Bmpz" и последният вагон бе отново 97-ца с номер 008.Явно в Петрич ще имат избор , докато за Кулата ще се возят в 50-ката.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Добър ефект имат новите вагони по пета. Хората, които от години не са се качвали на влак и сега са принудени да го сторят, ще останат приятно изненадани (надявам се). И ЕМВ 30/31 като видят на 50111/50110 8) .
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Дано обаче не избягат от 32 145 на извънредните 50191 - 50196.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Хехе, наистина, много ли е зле тази 32-ка? Дано да я сменят, та да блесне БДЖ в очите на хората. Сега е момента, после - автобусите ще си наваксат.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Днес и 4640 е бил с екс-дб, това значи че 2 състава са с такива вагони. А вагона и на двете не е бил от коня.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Искам да пусна впечатление като цяло от бързите влакове , с които форумската група осъществи своето пътуване на 26-ти и 27-ми декември.

На 26-ти "Сл.бряг" бе с допълнителна 97-ца в състава с номер "21".Населеността бе на средно ниво , но ако композицията бе редовната , която се пуска , хората малко трудно щяха да се съберат във влака.Бистро за пореден път отсъстваше и то точно когато е най - необходимо , предвид тълпите , пътуващи по това време на годината.

Интерес представляваше 3660 / 3661.В Бургас пристигна с резонната 3 вагонна композиция , като първите два вагона бяха 47-ци , а последния - първокласна 40-ка , всички с гара на домуване "Русе".Първокласният вагон се таксуваше за втора класа и понеже много хора не знаеха това , ние се радвахме на самостоятелност в купето.В другите вагони имаше една прилична населеност като дори в едно купе видях пълна заетост от 8 души.

Поради намаления състав , 2654 потегли доста пълен от Шумен , като форумската група едва успя да намери свободно купе в първия вагон , за да се настани вътре.Някъде след Търговище огледхме композицията и установихме , че свободни места има само в първокласния вагон.Изненада ме големият брой пътници , слизащи на Левски , които ползваха връзката със свищовското DESIRO и вече на гара Плевен слизащите бяха значително по - малко.

382 беше с 3 седящи вагона - двата за вътрешно съобщение София - Русе (купейна 74-ка и exDB) и още един "ABy" за румънската столица.Ние намерихме места в 74-ката , някои от групата искаха да спят и за да не се гъчкаме в едно купе , седнахме в две.Места имаше.

На другия полюс бяха нещата при 2626.Нощният от Варна бе действително пълен на 90% като средно в купе имаше от 2 до 3 , максимум 4 свободни места.Доколкото знам , този влак се движи и с два спални вагона , но в нощта на 26-ти срещу 27-ми , имаше само един от серия 71.В първия вагон бе станала обичайната напоследък практика , първите 3 купета да са заети от колети (поради липса на фургон) , в следващото купе стояха превозната бригада , а в последното купе на вагона - представителите на "Транспортна полиция".Така излизаше , че от 10 купета , половината са заети "служебно".Някои форумци от групата предпочетоха да заплатят допълнително на кондукторката и да останат в първата класа , но други не мислеха така.Вагонът бе 50-ка с такъв интериор , само че с червена тапицерия , седалките бяха доста твърди и аз лично не сметнах за нужно да давам повече пари , за да пътувам там.Заедно с още двама форумци отидохме до най - подходящото за нас купе от изброените по - горе 5 - това на полицаите и най - учтиво ги помолихме да седнем при тях , тъй като бяха само двама , а имаха възможност да се преместят в купето на превозната бригада.Те се съгласиха и станаха , а ние дори успяхме да поспим в маршрута от Горна Оряховица до Червен бряг.

Истинският ужас , белязал нашето пътуване обаче дойде в композицията на 2636 , който за наше щастие използвахме само в кратък участък от Червен бряг до Мездра.Целият влак бе съставен от exDB-та , като както силистренската , така и кардамската група бяха от 45-ци с общата седалка.Населеността бе около 95-96 %-ова и места се намираха изключително трудно.Все пак с големи усилия , като се наложи дори един пътник да се премести на друго място , успяхме да се съберем в едно от 3-те отделения на exDB-то и да пътуваме що годе спокойно.Когато тръгнахме да слизаме , минахме през целия влак и установихме , че дори и в първокласния вагон места почти нямаше.Явно доста хора знаят това и предпочитат да си вземат билети именно за този вагон.Това , което най - много ме изненада - на Червен бряг точно за този влак се качиха близо 50 души , като малко преди да дойде , чакалнята се изпълни с народ.Дали обаче е за празниците или всеки ден е така , не мога да кажа , тук този наш приятел , който обеща да дойде да ни види , но се успа , може да вземе отношение. :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Впечатленията от видинските бързи влакове също са различни , затова наблялагам на основните моменти - на Брусарци засякохме 7621 и след като премина покрай нас , го огледахме внимателно.Населеността бе значителна , като дори в един от вагоните имаше и правостоящи.Свободни купета в първокласния вагон така и не се намираха.

7620 , с който пътувахме бе със сравнително ниска населеност и цялата форумска група се побра в едно купе.Малко след Видбол , хората започнаха да слизат и в нашия вагон останалите пътници се брояха на пръсти.

На другия полюс бе 7623.Поради факта , че една част от форумците останаха във Видин , само 4 човека се качихме в него , като Наско бе до Бойчиновци.Свободни купета нямаше и ние се настанихме при едно момиче.От всяка гара по своя път качващите се бяха в пъти повече от слизащите.На Бойчиновци Наско се прехвърли в електричката , а в купето вече станахме 8 души.Тази практика продължи и по другите гари , като след Враца имаше дори правостоящи.Немалка част от хората бяха до Мездра , но и там влакът се напълни и през целия път до София си останахме 8 човека в купето.
Да разкажа и за проблема , поради който се поиска компетентен съвет по телефона от админа Марио.Малко след потеглянето от Видин , когато кондукторът проверяваше билетите в нашето купе , по коридора един човек му каза , че в първокласния вагон не работело отоплението и попита дали може да се направи нещо.Кондукторът сви рамене и каза на човека да се премести другаде.По - късно обаче се разбра , че освен първокласния , още един от 4-те вагона на композицията дава ядове с отоплението и там проблемът бе по - различен.За разлика от "Аme"-то , където изобщо не духаше нищо , във второкласната 74-ка духаше студено и бе невъзможно да се стои в купетата.Кондукторът неколкократно отваряше апаратните шкафове , но успя да оправи проблема само с първокласния вагон.Във второкласния продължаваше да духа студено и превозната бригада бе принудена да поиска на Брусарци да бъдат прикачени два вагона от Лом , вместо както е редовната практика - само един от 72205.Така или иначе 6 вагонната композиция се напълни доста от качващите се по гарите хора , а проблемът си остана до Мездра.Установи се , че причината била в термичките , но какво точно се бе случило , кондукторът не можеше да каже със сигурност.Взе се решение вагонът да не се сече и влакът потегли в същия състав към София.Малко след тръгването се разходих до проблемното "Вm" от серия 74 и за мое учудване , в него имаше немалка населеност , хората стояха в купетата с шапки , шалове и якета.Тъжната гледка допълнително се подсилваше от факта , че в повечето купета , пътниците продължително си търкаха ръцете и си духаха в тях , за да се стоплят.След Лакатник най - после студеният въздух във вагона бе спрян и предполагам купетата са се "сгряли" единствено от дишането на хората вътре.Не знам за колко от тях това е било последното пътуване с влак , но при слизането на центр. СФ това бе основна тема за дискутиране между слизащите от въпросната 74-ка и посрещачите на перона.А за разклатеното и без това реноме на родната железница предпочитам да не говоря.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Първокласната 40-ка от 3660/61, както виждам е 117. Вчера същия вагон беше на Дунава.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

3660/3661 снощи беше вече с три 47 ци :D Следващия етап е трите коня от горските и накрая, да спрем влака
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Някой знае ли днес БВ 8613 с коя машина е? Дочух, че от Пловдив ще му прикачат 46200?
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

stani_46001 написа:Някой знае ли днес БВ 8613 с коя машина е? Дочух, че от Пловдив ще му прикачат 46200?
8613 е с 44-128 и само +8'
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Благодаря за информацията!
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

gonzo8611 написа:
stani_46001 написа:Някой знае ли днес БВ 8613 с коя машина е? Дочух, че от Пловдив ще му прикачат 46200?
8613 е с 44-128 и само +8'
Чудо :D
Дните в които 8613 е с под 10 минути се броят на пръсти
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Не знам каква е причината , но от както влезе в сила новия график , всички бързи влакове пристигащи в Пловдив откъм 8-ма линия закъсняват.В рамките на месец нито един бръз не е дошъл навреме , закъсненията варират средно от 5 до 15 минути (и нагоре).Обходите ли са свити , или има нещо друго? 8612 - влакът , който на секундата пристигаше в ПО и се сочеше за пример , от декември насам нито един път , когато съм го засичал или бил в него не е дошъл навреме.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

от 18-ти декември когато заминах за Ст.Загора забелязах, че БВ 8612 закъсняваше средно с по 15 мин на гара СЗ, а 8613 уж идвал на време а закъснява с по 5 минути
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация