



517 в момента работи във филиал Дг. Вероятно поради наличие на достатъчен брой електровози, вл.4646/4647 Дг-Сз-Дг се движат с лок 43, вместо с лок от вл. 465, както беше до влизането в сила на ГДВ 2011.
Иначе утре на скоростно-спирачна проба от ПР е лок 43 514

През Март се очаква за ПР да спре 43 524, който ще достигне пробегът на 514 от ГПР до ПР (525 000 км). Иначе 502, 510 и 511 ми се губят последните 2-3 месеца.
Иначе утре на скоростно-спирачна проба от ПР е лок 43 514


През Март се очаква за ПР да спре 43 524, който ще достигне пробегът на 514 от ГПР до ПР (525 000 км). Иначе 502, 510 и 511 ми се губят последните 2-3 месеца.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!



44 161 се възстановява в депо Сз, като прехвърлят всичко от нейния кош в този на бракуваната вече машина 44 142, която приема нов номер, освен карантията.46-231.7 написа:ТАЗИ ГОРЕ ДОЛУ Е ДОБРЕ А КАК Е 45-161

Що я не снима в цял ръст?




Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Глобален модератор
Изпреварихте ме!, аз не му викам "циганин" а художник!,




В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603


за сега вярно, че има малък напредък, но разпитах из депото и не ми дадоха голяма надежда, че скоро ще я видим в движениеNikss написа:Това вече не знам... Юли месец като бях в депото още не бяха започнали, сега може и да има малък напредък.

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори