


Каква е разликата между тези Шкоди http://train-photos.com.s3.amazonaws.com/4110.jpg http://train-photos.com.s3.amazonaws.com/6706.jpg http://train-photos.com.s3.amazonaws.com/4120.jpg http://www.railpictures.net/images/d1/6 ... 505253.jpg и наще Шкоди

Доколкото си спомням в края на 80-те год.БДЖ са искали да закупят 20-на нови Шкоди от Чехословакия,които да станат 47 серия,но политическите събития объркват плановете.Визията на тези локомотиви е доста различна от познатите ни,но ходовата част и някои др.елементи съвпадат.Възможно е да сме искали нещо подобно...
такива шкоди каквито показа vkakachev са щели да бъдат серия 47 



Зада не повтаряме 1000 пъти едно и също:
viewtopic.php?t=1077
vkakachev:
Първа снимка - CD 163 000 - 3kV DC; 3000кW/h; тиристорно управление;
Втора снимка - CD 150 000- 3kV DC; 4000кW/h; тиристорно управление;
Трета снимка - CD 363 000 - 3kV DC / 25kV 50Hz; 3000кW/h; тиристорно управление;
Четвърта снимка - CD 350 000 - 3kV DC / 25kV 50Hz; 4000кW/h; тиристорно управление;
Съвсем ориентировъчно
Подробности за всички серии чешки локомотиви на:
http://www.atlaslokomotiv.net/list-el.html
viewtopic.php?t=1077
vkakachev:
Първа снимка - CD 163 000 - 3kV DC; 3000кW/h; тиристорно управление;
Втора снимка - CD 150 000- 3kV DC; 4000кW/h; тиристорно управление;
Трета снимка - CD 363 000 - 3kV DC / 25kV 50Hz; 3000кW/h; тиристорно управление;
Четвърта снимка - CD 350 000 - 3kV DC / 25kV 50Hz; 4000кW/h; тиристорно управление;
Съвсем ориентировъчно
Подробности за всички серии чешки локомотиви на:
http://www.atlaslokomotiv.net/list-el.html
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2


Трафовете се правят. Има завод за трансформатори, караш им траф и го получаваш като нов, ако щеш и нов ще ти направят.Nikss написа: трафовете са кът голям.
Искат пари обаче.
Наскоро ми попадна паспорт на лок 61 006. За 15-те си години служба е изгърмяла 4 трафа и работи с 5-ти, който от своя страна е гърмял два пъти (междувитково к. с.).

За съжаление обаче БДЖ е опряло до тях...Навремето в Пловдив 44 097 спря за траф и умря!Последваха я 527,529и 534,които заради това вече берат душа.532 също изпука,но навреме докараха траф от Ст.Загора,защото ,,тройките,, за Димитровград и Карлово бяха кът в този момент.Иначе си отиваше и тя!Истината е че издумка ли траф и машината става донор...

Mitak, това е положението брато. 526 си отлежа в депо Сз 2 години чакайки траф. Сега понеже 512 спря за ПР, взеха нейния и вероятно повече няма да я видим в движение, а 526 доволно пердаши по жп мрежата.
Що се отнася до пловдивските машини, те не са ли спирани за големи ремонти или трафовете междувременно са гърмяли? 097 доколкото знам чакаше за КР, но не го дочака, а на файтърите се прави най-много ПР.
Иначе що се отнася до локомотивите серия 47, които са щели да бъдат доставени, като гледам по механика са почти еднакви като нашите Р-ки, а и не само те, а повечето от чешките електровози, иначе 263 са нещо като подобрение по технически параметри спрямо нашите Р-ки. Подробности не се сещам.
Каквото и да говорим, чехите са бая напред с матрияла - имат по няколко серии с различни параметри на разновидност локомотив. Например на нашите патици имат 3 серии - 110, 111 и 210. Най ми е интересно защо обаче нямат нито 1 лок подобен на нашите 44/45 - като нашите 41, 42, 43 и 61 имат, а като Р-ките нямат - имат подобрени варианти на тях. Явно са ги конструирали навремето специално за нас.
А някой да знае с локомотиви 45 206 - 45 220 какво е станало? Доколкото ми е известно на същите са били предвидени дори фабрични номера, но доколкото знам не са произведени изобщо и затова и не са доставени. 

Що се отнася до пловдивските машини, те не са ли спирани за големи ремонти или трафовете междувременно са гърмяли? 097 доколкото знам чакаше за КР, но не го дочака, а на файтърите се прави най-много ПР.
Иначе що се отнася до локомотивите серия 47, които са щели да бъдат доставени, като гледам по механика са почти еднакви като нашите Р-ки, а и не само те, а повечето от чешките електровози, иначе 263 са нещо като подобрение по технически параметри спрямо нашите Р-ки. Подробности не се сещам.



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Когато чехите са произвеждали 44/45, вече е започнало производството на серия 350 за CSD, така че още тогава машините са оборудвани с остарели технологии.
Талигата на 44/45 за пръв път е приложена именно при серия 350 за 160 км/ч.
Аналози на 41, 43, 44 и 45 в Чехия няма. Приликата на серия 242 с 43 е само външна, вътре има малко общо.
41 са серийно произведени на базата на единствен прототип, който не е видял бял свят, освен за БДЖ.
Талигата на 44/45 за пръв път е приложена именно при серия 350 за 160 км/ч.
Аналози на 41, 43, 44 и 45 в Чехия няма. Приликата на серия 242 с 43 е само външна, вътре има малко общо.
41 са серийно произведени на базата на единствен прототип, който не е видял бял свят, освен за БДЖ.

Всички горепосочени машини спряха за трафове.Само 532 беше за ПР,но тогава издумка трафа на 43 309 и по спешност беше взет и преправен трафа на 532.После докараха траф за нея от Ст.Загора-да не те излъжа ,но май от 506.Иначе тройките редовно си минават големи ремонти-последни бяха 533 и 539.Сега ПР са 44 132 и 44 185.Последната тази седмица започва проби и скоро ще е лъскава в строя! 

Информация
Модератори