Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

нормално, повечето са от ТЕЦ 2, а видя ли през ноща локомотива на "Калвача газ"
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Не съм , дори не мога да намеря къде точно е отклонението , по което зелените машини излизат към гарата.
В Интернет още търся снимка на един бял дизел , правена на гарата в Ст.Загора.Машината изглежда като нашите 55-00-ци , само че е по - къса и на нея има надпис ALSTOM.Работи в някой от ТЕЦ-овете и това е всичко , което знам за нея.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Бялата машина е FAUR LDH-70, у нас само една бройка трябва да е. И вероятно работи в ЕНЕЛ - реновирания ТЕЦ.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Ако може още 5-6 паячета да монтират няма да е зле ... :lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Никога не съм бил привърженик на свалянето на паяци, но този по път 1 страна Ки е много зле.
Като цяло е и напълно безсмислен, има поне 3-4 по-добри варианта - вставката с два паяка на същото място или нормална въздушна междина без паяци, а вставката да се дръпне към междугарието.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Да наистина е много гаден но по рано май беше по зле защото исключваха машините от мин. напреж. защита ....
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Добре го тествате тоя средния с 8636 :lol:
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

42 072.9 написа:Добре го тествате тоя средния с 8636 :lol:

в смисал :?:
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

дълго мислех и накрая реших в тази тема да сложа снимката, тя е правена на 23.12.2010 год.

Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Същото трябва да го има и за ЖПС - Пл. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

ЖПС ПЛ не е ли към Г.Оряховица?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Сега да , но преди си съществуваше като отделна секция.
Мнения: 96
Регистриран на: Чет Авг 28, 2008 2:11 pm
Местоположение: България

Мнение от nagi »

И сега си съществува ЖПС Пл. От 01.01.2011 г. останаха ЖПС София, Пловдив, Г.Оряховица, Враца, Шумен и Механизирана железопътна секция - Плевен.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Напълно нормално е поне Плевен да остане. В противен случай Горна трябваше да покриват ареал Варна Русе ГО Търговище и ГО Червен бяряг, ГО Стара загора, което ми се вижда безумно :shock:
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

защо аз си мислех, че ЖПС Враца е към София :?
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация