Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

Втората снимка на кой локомотив е?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

45167-4 , който се запали с Чайката при Стамболийски.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

43534 е бракуван. 45167 ще има с коша на 44097. 44097 се бракува и неговия кош ще стане 45167.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това , което напоследък се говори из депото е , че от Fighter-ите 527 , 529 и 534 са предложени за брак.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

527, 529 и 534 са бракувани вече.
Мнения: 98
Регистриран на: Нед Юли 04, 2010 4:41 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от DamianKanev »

Жалко за 43.534 :( беше добра машина... кога са ги бракували?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Преди няколко месеца... :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуална снимка на 45155-9 , която на 5-ти януари теглеше 8615.А защо влакът се приема на 2-ри коловоз е дискутирано вече и няма смисъл да пиша.
Мнения: 14
Регистриран на: Чет Яну 06, 2011 9:11 pm
Местоположение: пловдив

Мнение от mitaka »

Малко уточнение за ел.возите на депо Пловдив-44 135,44 131и45 154 са в дълготрайна изолация,без особени изгледи за голям ремонт и вече са доста разграбени-трафа на 45 154 например вече отиде на 43 517.В изолация вече е и 44 064-въпрос на време е и от нея да започне демонтаж на основни части.Що се отнася до 45 167-това беше най-голямата глупост да се ремонтира машина от нулата при липсата на почти всякакви ЧАСТИ-тази машина,ако изобщо някога нещо стане от нея ще влезе в експлоатация след години...
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Че са изолация - то се знае, но 154 при последното ми минаване през гара По погледнах към депото и я видях паркирана пред ел. халето и ако не я подготвят за вкарване за ремонт, явно положението с донорството става все по-тежко. За 064 се чуваше, че ще ходи по Русе за голям ремонт, но и там положението не е цветущо, ама хич. За 167 се очаква тази година да тръгне.
Иначе проблемът с трафовете става все по-хроничен и е редно да се помисли по тоя въпрос, преди да осъмнем с огради по депата от електровози, чакащи трафове. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 14
Регистриран на: Чет Яну 06, 2011 9:11 pm
Местоположение: пловдив

Мнение от mitaka »

45 154 подадена за сваляне на части от нея,а 45 167 няма шансове да стане дори и догодина.Работим по нея и положението с части и кабелаж е точно никакво!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Лоша, ама много лоша работа. Не знам дали е било глупост да се възстанови 167, но явно кошът е бил бая деформиран. Все пак в първите месеци след пожара, докато се разкомплектова всичко, имаше надежди за възстановяване, но после се опря до коша на 44 097. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 14
Регистриран на: Чет Яну 06, 2011 9:11 pm
Местоположение: пловдив

Мнение от mitaka »

Кошът на 45 167 е провиснал,не става наистина за нищо и е брак.Аз лично съм ,,за,,възстановяването на всяка една машина,но нека сме реалисти.В условията на безпаричие и липса на рез.части,трябва да се възстан.най-малко обраните локомотиви.От коша на 167 бяха свалени само няколко части ,които са годни за употреба.Шини,реверсори -изправители-всичко е брак.44 097 е с изрязан кабелаж,без шини и с празни изправители и реверсори.В същото време 131 и135 са по-малко пипани и ако бяха подадени те за КР ,имаше мн.по-голям шанс да станат.Сега ще се стигне до ситуация,в която тези двете ще бъдат разкомплектовани,за да ,,живее,,167.Ето го абсурда в случая-неточната преценка на обема на ремонт и неговата значителна продължителност!
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

mitaka написа:Кошът на 45 167 е провиснал,не става наистина за нищо и е брак.Аз лично съм ,,за,,възстановяването на всяка една машина,но нека сме реалисти.В условията на безпаричие и липса на рез.части,трябва да се възстан.най-малко обраните локомотиви.От коша на 167 бяха свалени само няколко части ,които са годни за употреба.Шини,реверсори -изправители-всичко е брак.44 097 е с изрязан кабелаж,без шини и с празни изправители и реверсори.В същото време 131 и135 са по-малко пипани и ако бяха подадени те за КР ,имаше мн.по-голям шанс да станат.Сега ще се стигне до ситуация,в която тези двете ще бъдат разкомплектовани,за да ,,живее,,167.Ето го абсурда в случая-неточната преценка на обема на ремонт и неговата значителна продължителност!
Абсурда е повсеместен. Ние в Сф по абсурд ви бием вас майните. :lol: Нижга не мое ни стигнете. Само не знам кой от кого копира. Ще вземем да ви вземем такса за лиценз абсурд.
Управниците дето ги определят тия работи коя машина да се възстановява нямат представа какво е състоянието на машината. Те си гледат документчетата и бумагите какво им пише там и според вида ремонт и евентуално малко хвърлен боб взимат решенията. Въобще не им дреме на **** колко ще е обема работа или прехвърлянето на оборудване.
Така че майни, добре дошли в отбора на абсурдистите.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация