Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Този влак според мен заслужава да му се обърне малко внимание.Както например за 8613 и 9621 важи изразът "директни вагони" , така и този израз тук е трансформиран в "директна мотриса".Накратко - това на снимката е 82230 , който тръгва от центр. ПО с две мотриси.Разкачането става на Долна махала и първото DESIRO продължава за Хисар.Само след няколко минути и второто потегля към Карлово.
Обърнах внимание , понеже тази ситуация няма аналог другаде по родните ж.п. пътища.Дори на таблата в чакалнята на Пловдив дестинацията е изписана "Хисар / Кв".
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Весо, вероятно нещо подобно представлява и комбинацията 30113/30122, който също е съставен от две ЕМВ. Челната мотриса е за Карлово,а втората остава в Копривщица, където по-късно през деня заминава като 30122 Копривщица - София.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Е , това го знам , Тошко , но аз имах предвид 2 мотриси за различни дестинации - от гарата , от която се разделят , едната тръгва към един град , другата към друг.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Малко ще се отклоня от темата за ЕМВ-тата но това не е нещо ново , преди дооооооооооооооооста години сутрешния влак от Свищов за Левски тръгващ около 07.00 ч. беше в следния състав 55+3( или 4 )В и към него до гара Ореш беше прикачен влакът за Белене в състав 55+2В, след като спреше на 3 коловоз двете композиции се разкачаха и тази за Белене правеше една лека маневра първо назад за да открие една стрелка след което пак напред до нейния перон и като се качат пътниците заминаваше към крайната си цел.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Чавдаре , това , което си написал е безкрайно интересна история.Само че кажи коя година е било това , понеже аз помня , че влакът от Свищов за Белене беше отделна композиция и тръгваше в часове , различни от тези , в които заминаваха влаковете за Левски.Именно на Ореш тези "крайградски" влакове за Белене правеха връзка с други от Левски за Свищов и така пътниците от двата края на линията имаха възможност да отидат до Белене.На обратно историята бе идентична - влакът от Белене за Свищов на гара Ореш изчакваше друг от Свищов за Левски и имаше възможност за връзка.
Жалко че точно тази отсечка така и не дочака дизелово DESIRO.

Да не се отклоняваме обаче от темата за ел.мотрисите.
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

Въпрос към хората от системата. Произвеждат ли се още мотрисите серия 30 и 31? Щото сега в парламента един мозък се изцепи че вече не се произвеждат
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Каквото си поръчаш такова ти произвеждат. Части има и се купуват, но са скъпи и идват бавно, защото договора е сключен така.
Факт е, че в почти всеки момент има 1-2 ЕМВ извън строя, от които се свалят части.
В момента такава е 31 009, която загуби и пантографа си преди няколко дни.
Първата беше 30 005, която докато бъде възстановена след удар остана без много неща и тръгна чак 7 месеца по-късно.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

*** З А С ВЕ Д Е Н И Е Н А Д Е Ж. Д Е П О: ДА СЕ СПРАТ ОТ ЕКСПЛОАТАЦИЯ 31003/04, 31011/012, 31013/014, 31019/020 ПОРАДИ НАПРАВЕНИ КИЛОМЕТРИ ЗА VI

Между другото наскоро не съм мяркал 31 015/016. Къде се загуби тази мотриса, от колко време не се движи?
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

rexkos написа:...
Между другото наскоро не съм мяркал 31 015/016. Къде се загуби тази мотриса, от колко време не се движи?
На 3-ти септември т.г. съм я видял да обслужва 10112.На 29-ти май пък я имам снимана на София.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Ако имаха малко акъл сега вместо по една мотриса 30 та серия и тъпканици край София щяха да пуснат от ГОрна 32-ра серия мотриси а вагоните + патица по ПВ към втора, 42-ра и т.н. Е да , ама не ...
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аз не мога да разбера какви са тези простотии, които се плещят, без да се мисли... Горна не може ей така да пуснат 32-ра серия мотриси, защото и те имат график влакове за обслужване. В момента са дали 61011 да работи в депо Сф. Това са възможностите, това се дава. Стига крякахте, не само в Сф има криза, недостиг, дефицит. Навсякъде положението е тежко :!: :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Имат да и в техните влакове с електрички се возят по 20 човека ....
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ти щото пътуваш всеки ден, та знаеш... айде мълчи малко да не останем хептен без влакове, че секирата е голяма :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Специално по 42-ра никога не съм пътувал, по 4-та с 40213 - НЕ, не съм позлвал 20130, не съм ползвал Плевен-Каспичан, не съм виждал там ПВ-то за Плевен което прави връзка с 4640 де ще съм ги виждал :lol: Говоря принципно че в Софийския регион поради това че побират повече хора са нужни електрички, независимо колко са стари. След като ЕМВ Дезироа не достигат, няма да оставяме хората по спирките, или не май това ни е целта, за да икономисаме от такси, които така или иначе не плащаме.... Трябва да се мисли рационално. А за ЕМВ-тата чудо голямо в София все едно не могат да им удрят една миячка. Че ще отиде за няколко месеца командирована.... Е вече проблемът с правоспособността за ЕМВ 30/31 ВЕРОЯТНО ще дойде на дневен ред в ГО :D
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Nikss написа:Аз не мога да разбера какви са тези простотии, които се плещят, без да се мисли... Горна не може ей така да пуснат 32-ра серия мотриси, защото и те имат график влакове за обслужване. В момента са дали 61011 да работи в депо Сф. Това са възможностите, това се дава. Стига крякахте, не само в Сф има криза, недостиг, дефицит. Навсякъде положението е тежко :!: :evil:
61-011 работи в София? :shock: Не се вързва. Дупничани ни взеха всички софийски патици, а ни пращат от Варна. Пълна лудница. Тия от "Пълна лудница" трябва да ни плащат патентен данък за това че копират сценария си от БДЖ. :lol:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “ЕМВ серия 30 и 31 | Electric multiple units series 30/31”

Информация