Този влак според мен заслужава да му се обърне малко внимание.Както например за 8613 и 9621 важи изразът "директни вагони" , така и този израз тук е трансформиран в "директна мотриса".Накратко - това на снимката е 82230 , който тръгва от центр. ПО с две мотриси.Разкачането става на Долна махала и първото DESIRO продължава за Хисар.Само след няколко минути и второто потегля към Карлово.
Обърнах внимание , понеже тази ситуация няма аналог другаде по родните ж.п. пътища.Дори на таблата в чакалнята на Пловдив дестинацията е изписана "Хисар / Кв".
Обърнах внимание , понеже тази ситуация няма аналог другаде по родните ж.п. пътища.Дори на таблата в чакалнята на Пловдив дестинацията е изписана "Хисар / Кв".

Модератор
Малко ще се отклоня от темата за ЕМВ-тата но това не е нещо ново , преди дооооооооооооооооста години сутрешния влак от Свищов за Левски тръгващ около 07.00 ч. беше в следния състав 55+3( или 4 )В и към него до гара Ореш беше прикачен влакът за Белене в състав 55+2В, след като спреше на 3 коловоз двете композиции се разкачаха и тази за Белене правеше една лека маневра първо назад за да открие една стрелка след което пак напред до нейния перон и като се качат пътниците заминаваше към крайната си цел.
Чавдаре , това , което си написал е безкрайно интересна история.Само че кажи коя година е било това , понеже аз помня , че влакът от Свищов за Белене беше отделна композиция и тръгваше в часове , различни от тези , в които заминаваха влаковете за Левски.Именно на Ореш тези "крайградски" влакове за Белене правеха връзка с други от Левски за Свищов и така пътниците от двата края на линията имаха възможност да отидат до Белене.На обратно историята бе идентична - влакът от Белене за Свищов на гара Ореш изчакваше друг от Свищов за Левски и имаше възможност за връзка.
Жалко че точно тази отсечка така и не дочака дизелово DESIRO.
Да не се отклоняваме обаче от темата за ел.мотрисите.
Жалко че точно тази отсечка така и не дочака дизелово DESIRO.
Да не се отклоняваме обаче от темата за ел.мотрисите.
Въпрос към хората от системата. Произвеждат ли се още мотрисите серия 30 и 31? Щото сега в парламента един мозък се изцепи че вече не се произвеждат
Каквото си поръчаш такова ти произвеждат. Части има и се купуват, но са скъпи и идват бавно, защото договора е сключен така.
Факт е, че в почти всеки момент има 1-2 ЕМВ извън строя, от които се свалят части.
В момента такава е 31 009, която загуби и пантографа си преди няколко дни.
Първата беше 30 005, която докато бъде възстановена след удар остана без много неща и тръгна чак 7 месеца по-късно.
Факт е, че в почти всеки момент има 1-2 ЕМВ извън строя, от които се свалят части.
В момента такава е 31 009, която загуби и пантографа си преди няколко дни.
Първата беше 30 005, която докато бъде възстановена след удар остана без много неща и тръгна чак 7 месеца по-късно.
*** З А С ВЕ Д Е Н И Е Н А Д Е Ж. Д Е П О: ДА СЕ СПРАТ ОТ ЕКСПЛОАТАЦИЯ 31003/04, 31011/012, 31013/014, 31019/020 ПОРАДИ НАПРАВЕНИ КИЛОМЕТРИ ЗА VI
Между другото наскоро не съм мяркал 31 015/016. Къде се загуби тази мотриса, от колко време не се движи?
Между другото наскоро не съм мяркал 31 015/016. Къде се загуби тази мотриса, от колко време не се движи?
Един вагон, ама пълен! (4627)
Ако имаха малко акъл сега вместо по една мотриса 30 та серия и тъпканици край София щяха да пуснат от ГОрна 32-ра серия мотриси а вагоните + патица по ПВ към втора, 42-ра и т.н. Е да , ама не ...
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Аз не мога да разбера какви са тези простотии, които се плещят, без да се мисли... Горна не може ей така да пуснат 32-ра серия мотриси, защото и те имат график влакове за обслужване. В момента са дали 61011 да работи в депо Сф. Това са възможностите, това се дава. Стига крякахте, не само в Сф има криза, недостиг, дефицит. Навсякъде положението е тежко



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Специално по 42-ра никога не съм пътувал, по 4-та с 40213 - НЕ, не съм позлвал 20130, не съм ползвал Плевен-Каспичан, не съм виждал там ПВ-то за Плевен което прави връзка с 4640 де ще съм ги виждал
Говоря принципно че в Софийския регион поради това че побират повече хора са нужни електрички, независимо колко са стари. След като ЕМВ Дезироа не достигат, няма да оставяме хората по спирките, или не май това ни е целта, за да икономисаме от такси, които така или иначе не плащаме.... Трябва да се мисли рационално. А за ЕМВ-тата чудо голямо в София все едно не могат да им удрят една миячка. Че ще отиде за няколко месеца командирована.... Е вече проблемът с правоспособността за ЕМВ 30/31 ВЕРОЯТНО ще дойде на дневен ред в ГО 


О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


61-011 работи в София?Nikss написа:Аз не мога да разбера какви са тези простотии, които се плещят, без да се мисли... Горна не може ей така да пуснат 32-ра серия мотриси, защото и те имат график влакове за обслужване. В момента са дали 61011 да работи в депо Сф. Това са възможностите, това се дава. Стига крякахте, не само в Сф има криза, недостиг, дефицит. Навсякъде положението е тежко![]()



«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори