

Администратор
Реших да сложа някои мои снимки тук. Нито една от тях не е правена специално с цел да е на железопътна тематика. По-ранните са правени с телефон, но мисля, че качеството е що-годе прилично.
Край Добрич на път Кардам, за да обиколим северното черноморие с велосипеди. 07.09.2007 г.

Гарата в Кардам, 07.09.2007 г.

Край Добрич на път Кардам, за да обиколим северното черноморие с велосипеди. 07.09.2007 г.

Гарата в Кардам, 07.09.2007 г.

Париж, 6 март 2007 г., не помня станцията на метрото, но е близо до статуята на свободата.

Версай, гарата, 9 март 2007 г.



Дъждът спря. Това е някакво предградие на Париж след като погрешка се качих на друг влак, дори не проявих интерес за името му. Слава Богу, че машинката, която регистрира билета, не работеше. Иначе щях да се чудя как да прескачам без да ми се смеят околните. Не че французите не го правят. Снимката е от перона на гарата, вижда се тунелът, който води до другите перони.

Тунел за пешеходци, станция Châtelet, най-натоварената в света, където се сменят влакове (RER) и метро за града и околностите, 9 март 2007 г.

Париж, станция Montparnasse — Bienvenüe, 9 март 2007 г.


Влакът е с гумени колелета. Казват, че бил по-безшумен така.

Музеят Musée d'Orsay, бивша гара Gare d'Orsay, сега музей на импресионистите, 9 март 2007 г.


А това се вижда от покрива - Сена, Лувърът, а в далечината черквата Сакре кьор в Монмартр.

Тук снимах в една полуоткрита станция на RER. Мисля, че се получи интересна снимка, 10 март 2007 г.

Версай, гарата, 9 март 2007 г.
Дъждът спря. Това е някакво предградие на Париж след като погрешка се качих на друг влак, дори не проявих интерес за името му. Слава Богу, че машинката, която регистрира билета, не работеше. Иначе щях да се чудя как да прескачам без да ми се смеят околните. Не че французите не го правят. Снимката е от перона на гарата, вижда се тунелът, който води до другите перони.
Тунел за пешеходци, станция Châtelet, най-натоварената в света, където се сменят влакове (RER) и метро за града и околностите, 9 март 2007 г.
Париж, станция Montparnasse — Bienvenüe, 9 март 2007 г.
Влакът е с гумени колелета. Казват, че бил по-безшумен така.
Музеят Musée d'Orsay, бивша гара Gare d'Orsay, сега музей на импресионистите, 9 март 2007 г.
А това се вижда от покрива - Сена, Лувърът, а в далечината черквата Сакре кьор в Монмартр.
Тук снимах в една полуоткрита станция на RER. Мисля, че се получи интересна снимка, 10 март 2007 г.
Последно промяна от NikolaiRG на Пон Яну 03, 2011 7:29 pm, променено общо 2 пъти.
Да се върнем в родната страна.
Една от железопътните ни връзки с Румъния, гледана от корабчето "Балканска принцеса" на заздрачаване по Великден 2007 г. За незапознатите, железопътната линия е на долния етаж. Горе е шосето.

Искъро, сниман от "Синия Дунав", 29 декември 2007 г.

Една от железопътните ни връзки с Румъния, гледана от корабчето "Балканска принцеса" на заздрачаване по Великден 2007 г. За незапознатите, железопътната линия е на долния етаж. Горе е шосето.
Искъро, сниман от "Синия Дунав", 29 декември 2007 г.

Последно промяна от NikolaiRG на Пон Яну 03, 2011 7:32 pm, променено общо 2 пъти.

Администратор
Два ранни локомотива в Музея на науката и техниката в Лондон, май 2008 г.


Лондон, Canary Wharf, май 2008 г.
Снимка от влакчето на DLR. Качеството е като през стъкло

Ето го и самото влакче:

Това се вижда през предното стъкло. Това са автоматизирани влакчета без машинист. Има само служител, който затваря вратите, след като се увери, че няма качващи се пътници.

Лондон, Canary Wharf, май 2008 г.
Снимка от влакчето на DLR. Качеството е като през стъкло


Ето го и самото влакче:

Това се вижда през предното стъкло. Това са автоматизирани влакчета без машинист. Има само служител, който затваря вратите, след като се увери, че няма качващи се пътници.

Последно промяна от NikolaiRG на Пон Яну 03, 2011 9:44 pm, променено общо 1 път.
Над Бяла. Вижда се мостът на Кольо Фичето, а зад него е съвременният мост, по който върви трафикът от Букурещ за Истанбул, април 2010 г.

Гледка от железопътния мост между гара Бяла и Стърмен. Малко е опасно да се минава оттам. Чудя се как ли ще се чувствам, ако в този момент мине влак и залюлее моста, въпреки пътеката и укритията. Доста страшно ще да е, но се жертвам заради гледката
, април 2010 г

Ето го и самият мост



Край спирка Стърмен.



Гледка от железопътния мост между гара Бяла и Стърмен. Малко е опасно да се минава оттам. Чудя се как ли ще се чувствам, ако в този момент мине влак и залюлее моста, въпреки пътеката и укритията. Доста страшно ще да е, но се жертвам заради гледката

Ето го и самият мост
Край спирка Стърмен.
Проби на новия ми фотоапарат по 2-а линия. Някъде между Плевен и Червен бряг от следобедния международен влак между Русе и София (не ми се занимава да търся номера му), август 2010 г. Отивам на море и за по-напряко минавам през София. 



Ето ме на гара Сеново в началото на поредния велопоход, септември 2010 г.

Втора линия между Павликени и Левски. Да уточнявам ли, че сме на път за велопоход или се подразбира? септември 2010 г.

Не бях пътувал досега в дизелова Дезиро. Някъде след Левски на път за Деветашката пещера, септември 2010 г. Тогава писах на БДЖ ако имат възможност в сайта си да дадат указания как се стига най-удобно с влак до по-известните туристически обекти в България, ще е от полза на туристите. В отговор ни дума, ни вопъл, ни стон.




Велосипедите пътуват така, моят е първият.

Една хубава гледка от 9-а линия, Висока поляна, септември 2010 г., този път не отивам на поход, а до Варна по лични дела.


Ето ме на гара Сеново в началото на поредния велопоход, септември 2010 г.

Втора линия между Павликени и Левски. Да уточнявам ли, че сме на път за велопоход или се подразбира? септември 2010 г.

Не бях пътувал досега в дизелова Дезиро. Някъде след Левски на път за Деветашката пещера, септември 2010 г. Тогава писах на БДЖ ако имат възможност в сайта си да дадат указания как се стига най-удобно с влак до по-известните туристически обекти в България, ще е от полза на туристите. В отговор ни дума, ни вопъл, ни стон.




Велосипедите пътуват така, моят е първият.

Една хубава гледка от 9-а линия, Висока поляна, септември 2010 г., този път не отивам на поход, а до Варна по лични дела.

Последно промяна от NikolaiRG на Пон Яну 03, 2011 8:54 pm, променено общо 3 пъти.

Администратор

Глобален модератор
Браво!, Ники това браво не е случайно а от очите на професионалист,... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори