


Иначе пусни някоя снимка да видим 07 1ХХ и ВО.

От всичко прочетено дотук стигам до извод, че вероятно и самото отопление си е калпаво, пък и лок бригадите не знаят как да боравят с него.


Пак сложи каруцата пред коня, извода за ВО на 07 1хх външно е същия като на ЕЛ. Бъди сигурен че бригадите знаят как да работят с него, още повече че да гос свържат е работа на други хора, не на лок. бригада, напрежението и честотата на тока подаван от ВО на ДЛ07 зависят от позицията на контролера, нормално ВО работи между 5 и 10та позиция. Това са си поръчали БДЖ това са получили, незнам дали си чувал но навремето освен вагон отоплители имаше (макар и малко на брои) и вагон-генератори (ВГ, някъде им казваха и вагон ел. отоплител ВеО), появиха се когато вагоните В4-84 (сер 74) станаха по масови, в началото на 90те. тези вагони могат да вършат отлична работа - подържат стабилно напрежение 1500V 50Hz, докато на ВО на ЕЛ напрежението в зависимост от напрежението на КМ варира от 1300 до 1700 V и е причина за някои от фоерверките при по-новите вносни вагони.... Така че ДЛ 07 не са за изхвърляне, просто трябва да се сетим какво имаме и да го използваме...Nikss написа:Оо и мен ме има в кадъра със 111 и дезирото (пардон РЕЙСЪТ!)![]()
![]()
![]()
Иначе пусни някоя снимка да видим 07 1ХХ и ВО.![]()
От всичко прочетено дотук стигам до извод, че вероятно и самото отопление си е калпаво, пък и лок бригадите не знаят как да боравят с него.ИЗВОД: доставяне на нови магистрални ДЛ със стабилно отопление.
И какво му пречи че линията не е заземена? все пак че черпи ток от КМ а от лок. генератор, щом тяговите двигатели на 07 работят ще работи и отоплението...shenolco_81 написа:Много ми е интересно кога си пътувал с 07-111 до подкова и нъама как да се справи локомотива с отоплението защото 4-та линия от ДГ до ПВА не е заземена и локомотив с ПОВ не може да отопячва влак.Сигурно ПОВ-а на локомотива не е било включен.