Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Оо и мен ме има в кадъра със 111 и дезирото (пардон РЕЙСЪТ!) :lol: :D 8)
Иначе пусни някоя снимка да видим 07 1ХХ и ВО. :wink:
От всичко прочетено дотук стигам до извод, че вероятно и самото отопление си е калпаво, пък и лок бригадите не знаят как да боравят с него. :idea: ИЗВОД: доставяне на нови магистрални ДЛ със стабилно отопление. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Под "ВО" какво разбираш - "Вагон Отоплител" или "Влаково Отопление"? На първата снимка с Наско кабелът на В.О.-то отпред се вижда идеално.
Ако е за вагона , ще прегледам старите снимки в албумите на bgphoto.net.Някъде там имах една от центр. Пловдив на 106 с отоплител , фургон и три 17-ки отзад.

Nikss , човек като гледа втората снимка , остава с впечталението , че с Илиян драскате графити по локомотива. :D
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:Оо и мен ме има в кадъра със 111 и дезирото (пардон РЕЙСЪТ!) :lol: :D 8)
Иначе пусни някоя снимка да видим 07 1ХХ и ВО. :wink:
От всичко прочетено дотук стигам до извод, че вероятно и самото отопление си е калпаво, пък и лок бригадите не знаят как да боравят с него. :idea: ИЗВОД: доставяне на нови магистрални ДЛ със стабилно отопление. 8)
Пак сложи каруцата пред коня, извода за ВО на 07 1хх външно е същия като на ЕЛ. Бъди сигурен че бригадите знаят как да работят с него, още повече че да гос свържат е работа на други хора, не на лок. бригада, напрежението и честотата на тока подаван от ВО на ДЛ07 зависят от позицията на контролера, нормално ВО работи между 5 и 10та позиция. Това са си поръчали БДЖ това са получили, незнам дали си чувал но навремето освен вагон отоплители имаше (макар и малко на брои) и вагон-генератори (ВГ, някъде им казваха и вагон ел. отоплител ВеО), появиха се когато вагоните В4-84 (сер 74) станаха по масови, в началото на 90те. тези вагони могат да вършат отлична работа - подържат стабилно напрежение 1500V 50Hz, докато на ВО на ЕЛ напрежението в зависимост от напрежението на КМ варира от 1300 до 1700 V и е причина за някои от фоерверките при по-новите вносни вагони.... Така че ДЛ 07 не са за изхвърляне, просто трябва да се сетим какво имаме и да го използваме...
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

shenolco_81 написа:Много ми е интересно кога си пътувал с 07-111 до подкова и нъама как да се справи локомотива с отоплението защото 4-та линия от ДГ до ПВА не е заземена и локомотив с ПОВ не може да отопячва влак.Сигурно ПОВ-а на локомотива не е било включен.
И какво му пречи че линията не е заземена? все пак че черпи ток от КМ а от лок. генератор, щом тяговите двигатели на 07 работят ще работи и отоплението...
Мнения: 40
Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:19 pm
Местоположение: Кърджали

Мнение от shenolco_81 »

И аз съм виждал 07 с ПОВ да обслужва влак за Подкова но бъди сигурен че ПОВ не е била ключена.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

shenolco_81 написа:И аз съм виждал 07 с ПОВ да обслужва влак за Подкова но бъди сигурен че ПОВ не е била ключена.
Аз попитах какъв е проблема че релсите не са заземени да работи ПОВ? След като ТД на лок работят, какъв е пробелма за вагоните?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

По-скоро, че релсите нямат надеждна връзка помежду си и се губи "0"-та на ПОВ-а. Нещо такова става.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Релсите нямат никакъв ефект върху влаковото отопление. Дори при липса на шунтове на джонтовете, веригата се затваря през буферите и винтовия спряг.
Да не говорим, че такива шунтове липсват и на повечето електрифицирани участъци и електрическата тяга няма проблеми.

Заземяването на релсите пък хептен нищо общо няма. Като цяло нарочни заземления на релсиге почти не се правят.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Вчера 07.048 беше на товарна проба с влак 90203 , локомотива изглеждаше така сякаш сега идва от Луганск - чисто нов , идеално лъскав :!:
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Всъщност съвсем ли се провали идеята за модернизация и ремоторизация на част от машините в серията ? :?
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Идеята не, но реализацията й да.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

disell написа:Вчера 07.048 беше на товарна проба с влак 90203 , локомотива изглеждаше така сякаш сега идва от Луганск - чисто нов , идеално лъскав :!:
Дай снимка да го видим
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

За съжаление няма понеже минахме транзит покрай тях.
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

От известно време, на няколко пъти виждам вечерните товарни влакове на БДЖ минаващи тук, от към Варна да са със седмаци. Дори снощи седмак беше и като бутаща и като водеща машина на един влак. Това заради спрените 42-ки ли е?
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Поради липса на електровози 20631/20630 понякога се обслужват от 07 серия , вчера например беше 07.001 , същата история беше и преди няколко години когато пък имаше криза за бандажи ,тогава всички товарни влакове по 2-ра от ГО до Варна се обслужвана с 07 серия , а електровозите ги пазеха за 3-та линия Синдел-Карнобат .
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация