382/383 може би, щото 90101/90106 вече е орязан с два вагона и без фургон а пък врътка е идеална идва в около 2 часа в русе замазват ги що годе и айде на 90101/90106 в 20 часа се прибират в русе я ги очистят я не и айде за Голямото село. Поне така предполагам аз.Vancho написа:Очевидно 90101/90106 ползва композицията на някой МБВ, защото Русе няма нито 50, нито 43 серия вагони
Последно промяна от kgeorgiev на Вто Дек 28, 2010 10:54 am, променено общо 1 път.
В съботния ден 017/018 е дала фира (сложно е за обяснение) и докато оправят мотрисата е станало време за 28104/105, та затова на 102/103 е бил с 55.stani_46001 написа:Днес на гара Повеляново видях ПВ 28103 от Кардам за Варна съставен от един вагон и машина 55-та серия (55064). Някой знае ли, защо не беше с Дезиро?
Интересното което забелязах, че на гара Плиска товарните вагони от крайните коловози са махнати. Явно са отишли я за скрап или за ремонт. По тях пишеше ПЛ. РЕМОНТ но незнам.
Също така и на Мътница ги няма старите вагони

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
от 20 до 50 лв на денонощие за вагон, в зависимост от това на какъв коловоз. Реално тези наеми тепърва почват да се изплащат. БДЖ отдавна трябваше да разкара ненужните гробници. Друг е въпросът кой и на какви цени ще изкупува железата. Тази далавера е от най-апетитните. Сещам се за един известен софийски бизнесмен....

В понеделник троянският чифт 24215/24104 пък отново поради липса на ДМВ беше с лок 55 + 1 вагон серия 27 47. БРУЧ!!minitek написа:В съботния ден 017/018 е дала фира (сложно е за обяснение) и докато оправят мотрисата е станало време за 28104/105, та затова на 102/103 е бил с 55.stani_46001 написа:Днес на гара Повеляново видях ПВ 28103 от Кардам за Варна съставен от един вагон и машина 55-та серия (55064). Някой знае ли, защо не беше с Дезиро?

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
О, отдавна си е с кон + 55 ца. Отопление на пара, сякаш се връщаме не знам кога във времето, но пък е приятно топло, за разлика от въздушното, което по принцип ти изпича задните части, а и не само тях. Докато не дойде ден петък се пътува що годе нормално, но в петъците е адска тъпканица в този само ЕДИН вагон. Има към 30 тина правостоящи, сложете и обемни куфари и сакове. Част от пътниците стоят извън салона на студено при полуотворена външна врата... Вчера и Дезирото не стигна за да побере всички желаещи да ползват 24205. След това в БВ 2615 беше същата работа на Левски стоя близо 5 минути, докато се качат всички пътници. А това е линия, която е в списък с кандидатките за закриване...
Интересно защо към Свищов и Троян взеха да пускат все по един вагон , при положение , че към дунавския град нерядко има тълпи и съм виждал DESIRO-то от Левски почти пълно.Поне при нас , ако влакът се обслужва от дизелова мотриса и не може да се осигури такава , се пускат два вагона.А в онзи край наблюдавам едновагонни състави.
Спомням си времето , когато през 2001 г. ходих на кандидатстудентски изпит в Свищов.Композициите бяха с по 5 или 6 седящи второкласни вагона (помня , че основно бяха 17-ки , по - рядко се срещаха купейни 47-ци) , естествено пълни догоре със студенти и кандидат студенти.Теглеха се от 07-00-ци.
Спомням си времето , когато през 2001 г. ходих на кандидатстудентски изпит в Свищов.Композициите бяха с по 5 или 6 седящи второкласни вагона (помня , че основно бяха 17-ки , по - рядко се срещаха купейни 47-ци) , естествено пълни догоре със студенти и кандидат студенти.Теглеха се от 07-00-ци.
По линията за Кардам съм намерил в Интернет следните фотографии от онова време:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4.
Докато сега след премахването на фургона , композицията на нощния влак от София е сведена до спален (преди имаше и кушет) , първокласен (който е единственият купеен) и две exDB-та от серия 43 (когато в нощта на 26-ти срещу 27-ми пътувахме с 2636 , всички exDB-та бяха 45-ци).
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4.
Докато сега след премахването на фургона , композицията на нощния влак от София е сведена до спален (преди имаше и кушет) , първокласен (който е единственият купеен) и две exDB-та от серия 43 (когато в нощта на 26-ти срещу 27-ми пътувахме с 2636 , всички exDB-та бяха 45-ци).

Даааа по 28 не е рядко явление на 55.хх и един вагон,Disero-то не рядко е пълно до спукване,а куриоза беше лок 55 ограничен до 40км/ч и един вагон серия 50 на който 2 купета бяха служебни и поради бързата машина се наложи да се изчаква "Албената" на Вълчи дол почти час 

Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Информация
Модератори