Сега погледнах пътеводителя и установих още 4 неща , на които не бях обърнал внимание.
1. Отбелязано е , че 8672 спира на Ямбол и е посочен час 16:41.
2. Извънредните 8686 и 8687 минават транзит през Вл. Павлов.За сметка на това , на същата гара спират другия извънреден 8681 (и на Айтос) , както и "Сл.бряг".Дали обаче е вярно , не мога да кажа , а за 8611 в неделя ще проверим.
3. Не ми е ясно защо "Родопи" 8632 спира на Свобода , след като разминаването с Дианата е на Чирпан.
4. Престоят от 22 минути на 80142 (от 19:43 до 20:05) в Зимница е за изчакване на връзка от Ямбол , посредством 80227 (19:59-20:00) , а малко след това пътниците за Я могат да си хванат 80240 , който тръгва от Зимница в 20:03.
1. Отбелязано е , че 8672 спира на Ямбол и е посочен час 16:41.
2. Извънредните 8686 и 8687 минават транзит през Вл. Павлов.За сметка на това , на същата гара спират другия извънреден 8681 (и на Айтос) , както и "Сл.бряг".Дали обаче е вярно , не мога да кажа , а за 8611 в неделя ще проверим.
3. Не ми е ясно защо "Родопи" 8632 спира на Свобода , след като разминаването с Дианата е на Чирпан.
4. Престоят от 22 минути на 80142 (от 19:43 до 20:05) в Зимница е за изчакване на връзка от Ямбол , посредством 80227 (19:59-20:00) , а малко след това пътниците за Я могат да си хванат 80240 , който тръгва от Зимница в 20:03.
Последно промяна от VESO на Пет Дек 24, 2010 7:47 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Tо да беше така , но тези цифри показват , че престоят на дадената гара е по - малко от минута.Нищо , ще се провери.
Мен ми направи впечатление и 10252.Престоят му на Септември е от 22:23 до 22:34.За какво са тези 11 минути , при положение , че няма никаква връзка , а освен това при час на потеглне в 22:24 (1 минута както останалите влакове) , ще пристига в Костенец малко по - рано - в 23:00 , вместо както е сега 23:10.
Кюстендил - 17:55 , Гюешево - 19:40.
Гюешево - 5:10 , Кюстендил - 6:52.
Досега не е имало случай влак да нощува на Гюешево.А като гледам разписанието , 60264 е напълно излишен влак - пристига в Кю в 17:47 и не прави никаква връзка.60214 е чак в 19:22.Поне 60274 кореспондира с 6624.Подобен влак е и 60261 - не чака никакъв влак.60271 има връзка с 60221.А е нужен сутрешен влак , който да изчаква пътниците от София , поне от 60101.
Мен ми направи впечатление и 10252.Престоят му на Септември е от 22:23 до 22:34.За какво са тези 11 минути , при положение , че няма никаква връзка , а освен това при час на потеглне в 22:24 (1 минута както останалите влакове) , ще пристига в Костенец малко по - рано - в 23:00 , вместо както е сега 23:10.
Добра идея , а разписанията би следвало да бъдат следните:NiGhtPiSH написа:Мисля си, че трябва да има късен влак за връзка с 6623 около 18:00 от Кюстендил към Гюешево, който да нощува там и сутринта да прави връзка с 6620.
Кюстендил - 17:55 , Гюешево - 19:40.
Гюешево - 5:10 , Кюстендил - 6:52.
Досега не е имало случай влак да нощува на Гюешево.А като гледам разписанието , 60264 е напълно излишен влак - пристига в Кю в 17:47 и не прави никаква връзка.60214 е чак в 19:22.Поне 60274 кореспондира с 6624.Подобен влак е и 60261 - не чака никакъв влак.60271 има връзка с 60221.А е нужен сутрешен влак , който да изчаква пътниците от София , поне от 60101.
Днес по схемата 4641-4611 почти 30 % от пътувалите от Варна се прехвърлихме на 4611 в посока София от Варна за гарите преди ГО-лямата гара също имаше пътници , явно трябва на Вазов 3 да помислят за пускане на директни вагони до и от Варна за Сф с тази комбинация.Опасявам се обаче , че може тъкмо хората като го научат и започнат да ползват и изведнъж да се окаже "нерентабилен" и пак да се го орежат до Шумен.
Същия влак(4641) прави интересна връзка за Добрич сутринта в гара Повеляново-вече можем да се похвалим , че може да се пътува между двата града с бърз влак
Същия влак(4641) прави интересна връзка за Добрич сутринта в гара Повеляново-вече можем да се похвалим , че може да се пътува между двата града с бърз влак



Администратор

Информация
Модератори