Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София
Здравейте! Понеже сте били някои от вас на посещение в Депо "Надежда" и разбрах,че персонала ви е обяснил как се почиства пътнически вагон основно може ли да ме просветлите как става? Благодаря! :)
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Фърляш 2-3 кофи вода на пода, разнасяш ги с парцал(не е задължително) и отвътре си готов, после минава през четките да го лъснат отвънка и туй му е :)
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Е,че това от вътре нищо не е! Във всички депа ли е така? :shock: :? :cry:
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Това да не е 5***** хотел че да го чистат осърдно :lol:
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Те и 5 ***** толкоз ги чистят :lol:
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Как са чисти вагон в чужбина (Германия, Холандия, Белгия, Великобритания и др.):

1. Измиване с препарат на прозорците.
2. Почистване с препарат на стени, врати, тавани, дръжки, клозети, умивалници.
3. Машинно пране с препарат на тапицериите и подсушаване.
4. Почистване с прахосмукачка и машинно измиване и подсушаване на подовете.
5. Измиване с пароструйка на рамата и талигите.
6. Машинно измиване с препарат и подсушаване на коша отвън, включително покрива и челните стени.

Как са чисти вагон у нас:

1. Изритване на отпадъците навън.
2. Плискане на кофи с вода на пода и разнасяне с парцал. В някои случаи разнасянето почва от клозета, коридора, купетата, до другия клозет без смяна на парцала. По-често клозетът са пропуща защото е тясно и неудобно да са размахва парцала.
3. Преминаване към следващия вагон пак без смяна на парцала.
Заб.: Дръжките и вътрешните стени не се бутат през целия експлоатационен живот на вагона, а опити за измиване на стъклата са правят при капитален ремонт, като ако са напълно непрогледни са сменят. Тапицериите са сменят след като в тях са зародят форми на живот и седалките почнат сами да са разхождат.
4. Минаване на целия състав през миячка, често четките не докосват кошовете, в други случаи няма вода, в трети миячката не работи. Челните стени - при пребоядисване.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Много благодаря! :)
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

В резултат от завъждане на форми на живот ставаш горд притежател на някоя друга бълха :lol: :lol: :lol:
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Сега поне от студа вътре измряха бълхите :D
Заключено

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация