
Техник


Ето още инфо:
ТП се прави на всеки 15000 км, МПР - 75000 км, ГПР - 225000 км, ПР - 450000 км, СР - 900000 км и КР на 1800000 км. По принцип при ПР, СР и КР задължително трябва да има нови лак и боя, но историята помни случаи когато и при ГПР са боядисвани локомотиви, а при ПР и СР не. Обикновено при ремонт по-голям от МПР е необходимо да се сменят амортисьорите и пружините, но това не винаги се прави. Кабелаж доколкото знам от ГПР нагоре се сменя, за други не се сещам.
ТП се прави на всеки 15000 км, МПР - 75000 км, ГПР - 225000 км, ПР - 450000 км, СР - 900000 км и КР на 1800000 км. По принцип при ПР, СР и КР задължително трябва да има нови лак и боя, но историята помни случаи когато и при ГПР са боядисвани локомотиви, а при ПР и СР не. Обикновено при ремонт по-голям от МПР е необходимо да се сменят амортисьорите и пружините, но това не винаги се прави. Кабелаж доколкото знам от ГПР нагоре се сменя, за други не се сещам.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Техник
Рекдините грубо служат за плавното заработване на спомагателните машини.
8-те позиции се набират автоматично, след като спирачните превключватели заемат положение "спиране". Набират се автоматично 8, защото на 8 позиция напрежението на входа на тиристорния регулатор е ~240 (+/- 1,2) волта. Не се набират повече, защото на 8 позиция контакт LK на превключвателя 015(11) се отваря и прекъсва веригата на реле 361, набирането спира. По последният въпрос, не мога да ти отговоря.
8-те позиции се набират автоматично, след като спирачните превключватели заемат положение "спиране". Набират се автоматично 8, защото на 8 позиция напрежението на входа на тиристорния регулатор е ~240 (+/- 1,2) волта. Не се набират повече, защото на 8 позиция контакт LK на превключвателя 015(11) се отваря и прекъсва веригата на реле 361, набирането спира. По последният въпрос, не мога да ти отговоря.
Последно промяна от n0_aLoNe на Вто Дек 21, 2010 10:18 pm, променено общо 1 път.


Техник
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Това което си видял на снимката е контролерът за електро-динамичната спирачка.
Последно промяна от 42 072.9 на Вто Дек 21, 2010 6:30 pm, променено общо 1 път.
Електро-динамичната спирачка, най-просто казано може да бъде Реостатна - Генерираната електороенергия от тяговите електродвигатели отива в спирачни съпротивления. Рекуперативен - в по-добрия, но по сложен случай елекроенергията се връща в контактната мрежа - както е при нашите 30 000; 31 000 и Булмаркет / DB Schenker 86 000 .
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2




Това което е обяснил n0_aLoNe са рекдините за спомагателни. Рекдините за управление на реостатната спирачка са.... за управление на реостатната спирачка и пак се казват РЕКДИН. Най общо всеки електронен блок за управление на било спомагателни машини или реостатна спирачка се нарича РЕКДИН (RECKDYD), но с различно обозначение RECKDYD 1BU за спом. машини; RECKDYD Y26 за управл. реост. спир. ; RECKDYD Y7S за упр. реост. спир. Означението оказва за какво служи, а името RECKDYD означава просто електронен блок произведен от фирмата CKDGeorgi Dimitrov написа:1.Какво е РЕКДИН и за какво служи?n0_aLoNe написа:Рекдините грубо служат за плавното заработване на спомагателните машини.
Контакти LK прекъсват захранването на 361, то от своя страна на 353. Това прекъсва набирането на повече от 8 позиции, защото конструкторите са преценили, че тия ~240 (+/- 1,2) волта на тиристорния регулатор са достатъчни за максимално възбуждане на ТД при електродинамично спиране.Georgi Dimitrov написа:2.Защо когато лок. спира с реостатната спирачка са набрани 8, а не повече или по-малко позиций?n0_aLoNe написа:8-те позиции се набират автоматично, след като спирачните превключватели заемат положение "спиране". Набират се автоматично 8, защото на 8 позиция напрежението на входа на тиристорния регулатор е ~240 (+/- 1,2) волта. Не се набират повече, защото на 8 позиция контакт LK на превключвателя 015(11) се отваря и прекъсва веригата на реле 351, набирането спира.
BATYR-GAMA e наименованието на цялата конструкция на регулатора на реостатната спирачка - силов тиристорен панел + управлението.Georgi Dimitrov написа:3. И последно- дайте малко инфо за регулатора БАТИР-ГАМА?

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Защо намесихте 353 с реостата?
Реле 353 стои нормално включило и самозахранило и отпада само и единствено при единично набиране и сваляне с контролера. След превъртане на пневмодвигателя на половин оборот (една позиция), 353 отпада и прекъсва захранването на 351/352 докато контролера не бъде върнат на "Х".
361 прекъсва веригата на 351 при набиране на осмата позиция. Ако не я прекъсне, набирането ще продължи и най-много да пробият тиристорите (не ги знам за какво обратно напрежение са).
По-лошо е да залепне контакт U-V на 015(11), защото тогава реле 396 остава включено и машината ще обърне от тяга в реостат, дори на позиция.
Реле 353 стои нормално включило и самозахранило и отпада само и единствено при единично набиране и сваляне с контролера. След превъртане на пневмодвигателя на половин оборот (една позиция), 353 отпада и прекъсва захранването на 351/352 докато контролера не бъде върнат на "Х".
361 прекъсва веригата на 351 при набиране на осмата позиция. Ако не я прекъсне, набирането ще продължи и най-много да пробият тиристорите (не ги знам за какво обратно напрежение са).
По-лошо е да залепне контакт U-V на 015(11), защото тогава реле 396 остава включено и машината ще обърне от тяга в реостат, дори на позиция.
Информация
Модератори