Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Значи тази нощ бананът ще докара 8626 обратно в столицата?
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Интересно какво ще прави цели 15часа в Бс. Дали няма все пак бургазлии да посвършат малко работа с него през деня. Дори и да нямат правоуправление приниципът е абсолютно същия като на 46 200.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

доколкото разбрах май и 221 си я гласят за БС въпреки че василев иска да е за СФ та да могат да си я следят маш.
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

43.309 написа:46.229 днес е на ДТВ 10602.Най-вероятно ще остане за 1651,тъй като 10602 пристига на Пдр в 17:28
46 229.1 на 1651
46 211.9 на 8602
депо подуяне
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тази 211 неуморна на "Сл.бряг",вече 6-ти ден е на него. :o :o :o Снимката е от 3-ти февруари.
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

На 1 февруари начело на Сл. Бряг беше 46 242.4 :D
депо подуяне
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Сутринта УБВ 8601 замина на време от гара Подуяне отново с бургаската 46 211.9, като малко след Искър локомотива изключи неколкократно, създавайки ужасни придърпвания във влака. След Казичане имаше още два подобни случая, като на входния сигнал на гара ЕП отново придърпа. След това нямаше особености. Влакът спря за две инути на гара ЕП, вероятно за образец ІІ-А, след което потеглихме. На гара Пловдив пристигна с 15 мин. закъснение. В момента, в който ние пристигахме, по втори коловоз мина ДТВ 80504, начело с пловдивската 46 229.1, а докато отивах към депото пристигна ПВ от Карлово, теглен от димитровградския "файтер" 43 529.
64.19
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Как така изключи? Какво точно е станало, че е изключил?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Най вероятно е било високо напражението и лок е изкл от максимално напраженова защита.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Trainspotting от днес,5-ти февруари.Понеже бях на лекции и след като ни пуснаха в обедна почивка от около един час,реших да ида на гарата,да видя как е положението.Тъкмо пристигнах,когато от първи коловоз потегляше 8610,теглен от 44132-9.След като влакът замина,се отправих към челните коловози,като заснех едновременно 2 мотриси-от 2-ри челен чакащата за обслужване на 10112 32121-6+32122-4 и стоящия на 3-ти челен 18206,обслужван от 10013-4+10014-2. 82206 вече заминаваше,успях да го снимам при напускане на гарата,докато през това време 61014-7 докара една група вагони на първи челен,последните от които бяха състава на 1620.Локомотивът,който се приготвяше за него бе 44002-4,огледах го внимателно и установих,че няма и помен от станалия инцидент преди време.Явно доста добре са го възстановили.Направих още една снимка на машината и се отправих към 3-ти коловоз,където с 2 минути преди време пристигна 10242,обслужван от софийската 10035-7+10036-5.Докато наблюдавах изключително високата населеност в мотрисата,се сетих,че почивката ми свършва и се отправих към университета.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес по работа пътувах до гара Стара Загора. Избрах БВ 3621, който се теглеше от 46 242.4 и по намаления до Тулово закъсня около 15 мин. От там хванах БВ 4641, който чакаше закъснелия 3621. Влак 4641 се теглеше от лок. 44 061, който на външен вид беше доста нагласен. В Стара Загора пристигнахме с 10 мин. закъснение и се отправих към депото, където видях, че работят по 45 184, а 43 510 и 43 514 са спрени за някакви ремонти. Като здрави локомотиви в депото може да се посочат 43 310, 45 161, която излезе на влак и 45 186. След като свърших работа се прибрах с БВ 8614, който се теглеше от пловдивския 44 130. В София влака беше на време.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:8614 днес трябваше по изключение да е с 46 229, но явно не е станала обръзката.
Както прочете от поста ми ВЛАК 8614 СЕ ОБСЛУЖИ НА ВРЕМЕ ОТ 44 130.3 :!:
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

ЕЛ 44.130 днес возеше 8614 преди време.46.229 просто от 1651 не са я подали на 8637 а са я бутнали в депо.После закара ТВ до Сф и върна 8615 вчера
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Днес Чайката се обслужи от двойна тяга
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Един от последните БВ на 157 понеже след 2-3 седмици я спират.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация