
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm



Администратор
Сутринта УБВ 8601 замина на време от гара Подуяне отново с бургаската 46 211.9, като малко след Искър локомотива изключи неколкократно, създавайки ужасни придърпвания във влака. След Казичане имаше още два подобни случая, като на входния сигнал на гара ЕП отново придърпа. След това нямаше особености. Влакът спря за две инути на гара ЕП, вероятно за образец ІІ-А, след което потеглихме. На гара Пловдив пристигна с 15 мин. закъснение. В момента, в който ние пристигахме, по втори коловоз мина ДТВ 80504, начело с пловдивската 46 229.1, а докато отивах към депото пристигна ПВ от Карлово, теглен от димитровградския "файтер" 43 529.
Последно промяна от Mario Evstatiev на Пон Фев 05, 2007 1:17 pm, променено общо 1 път.
64.19
Как така изключи? Какво точно е станало, че е изключил?

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Trainspotting от днес,5-ти февруари.Понеже бях на лекции и след като ни пуснаха в обедна почивка от около един час,реших да ида на гарата,да видя как е положението.Тъкмо пристигнах,когато от първи коловоз потегляше 8610,теглен от 44132-9.След като влакът замина,се отправих към челните коловози,като заснех едновременно 2 мотриси-от 2-ри челен чакащата за обслужване на 10112 32121-6+32122-4 и стоящия на 3-ти челен 18206,обслужван от 10013-4+10014-2. 82206 вече заминаваше,успях да го снимам при напускане на гарата,докато през това време 61014-7 докара една група вагони на първи челен,последните от които бяха състава на 1620.Локомотивът,който се приготвяше за него бе 44002-4,огледах го внимателно и установих,че няма и помен от станалия инцидент преди време.Явно доста добре са го възстановили.Направих още една снимка на машината и се отправих към 3-ти коловоз,където с 2 минути преди време пристигна 10242,обслужван от софийската 10035-7+10036-5.Докато наблюдавах изключително високата населеност в мотрисата,се сетих,че почивката ми свършва и се отправих към университета.

Администратор
Днес по работа пътувах до гара Стара Загора. Избрах БВ 3621, който се теглеше от 46 242.4 и по намаления до Тулово закъсня около 15 мин. От там хванах БВ 4641, който чакаше закъснелия 3621. Влак 4641 се теглеше от лок. 44 061, който на външен вид беше доста нагласен. В Стара Загора пристигнахме с 10 мин. закъснение и се отправих към депото, където видях, че работят по 45 184, а 43 510 и 43 514 са спрени за някакви ремонти. Като здрави локомотиви в депото може да се посочат 43 310, 45 161, която излезе на влак и 45 186. След като свърших работа се прибрах с БВ 8614, който се теглеше от пловдивския 44 130. В София влака беше на време.
64.19

Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори