
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Относно Костенец, на мен не ми пречи спирането , така или иначе влакът е безкрайно забавен и с или без спирането на Костенец времепътуването пак ще е същото.. Относно Дианата 8640 съм го изключил тотално за пътуванията ми -tтолкова рано и толкова много ,не мерси , 8641 ще го ползвам със свито съррце колко ще се забави заради Сл.бряг и Родопи 

Когато преди доста години 20166 ходеше до Търговище там имаше много добре поддържани стаи в сградата до водната кула , сега предполагам пак трябва да са в добро състояние понеже си личи , че е правен ремонт и е сменена дограмата , е сигурно е прехвърлена на НК ЖИ но при необходимост и желание всичко ще се оправи.Тогава наистина 4640 ще пристига във Варна в малко по-удобно време . Скоро ще пътувам за Свищов и смятам да пробвам с комбинацията 4641- 4611 от Варна.

може ли да попитам къде се намира Стоил войвода тъй като го няма в списъка на разписанието? За пътуването до Свищов от Варна не ти препоръчвам комбинацията 4641-4611 поради 2 причини. Първо че се тръгва много рано и второ че се чака много на Левски. По-добре си хвани 2612 той веднага има връзка аз с него ходих до Свищов. 16:08 си там и 17:30 е обратно предостатъчно време да разгледаш то е малко градче поне на мен ми стигна
Спирка Стоил Войвода се намира между Хан Аспарух и Нова Загора.На моята карта обаче е именувана "Стоян Войвода" , а Хан Аспарух е със старото си име - Стамово (Смо).
Чавдаре , 4611 е на Левски в 8:48.Там ще чакаш до 9:49 , когато идва DESIRO-то от Черквица и ще заминеш чак в 10:21.В тези студове и неотоплената гара Левски , дори ентусиаст като мен не би се решил на тази стъпка.
Чавдаре , 4611 е на Левски в 8:48.Там ще чакаш до 9:49 , когато идва DESIRO-то от Черквица и ще заминеш чак в 10:21.В тези студове и неотоплената гара Левски , дори ентусиаст като мен не би се решил на тази стъпка.


весо не знам как е именувана на твоята карта но в сайта на бдж няма такова нещо като Стоил войвода. Дори и КПВ ги дават да спира от Хан Аспарух направо на Нова Загора. Чавдаре нали и аз това ти казвам от Варна за Свищов най-удобен си е 2612 



disell 2614 също веднага има връзка за Свищов да но после нямаш обратен влак с който да се върнеш до Варна затова е неудобен. Прекалено късно е в Свищов. 


Модератор
Точно така , Тошко , това е много удачен вариант.След идването на 8637 във Варна , композицията отива до Сливен (от Карнобат е под друг номер) , след което се връща обратно към морската столица.И без това се създава втора директна връзка на сливенчани с Варна (досега бе само 3637).Наред с нещата , които трябва да се изкусуряват , бих добавил още и:
1. ПВ от Септември (20:40) до Велинград (22:07).
2. ПВ от Горна (20:10) за Шумен (22:40) , който да тръгва след 4640 и на сутринта да покрива маршрута на сегашния 20130.От Шумен ще потегля в 4:10.
3. пускане на една двойка сезонни крайградски влакове между Асеновград и Пловдив.За да се нагоди разписанието им с 8627 и 8626 , мотрисата ще тръгва в 0:36 от Асеновград и ще пристига на Пловдив в 1:00.Обратно ще бъде: Пловдив - 3:05 , Асеновград - 3:31.
4. измененията на 24215 / 24114 и 40287 да бъдат постоянни и тези влакове да се запазят.
5. още за миналия график бях писал писмо до Дирекцията , което остана без отговор , сега да повторя - нужно е удължването на ПВ 10131 до Пловдив.Сега е до Септември и вариантът може да бъде такъв - след пристигането в 14:00 , в 14:02 да заминава , а в ПО ще бъде в 14:53.На обратно - от Пловдив 10134 може да тръгва в 16:05 , в Сп ще пристига в 17:03 , след което спокойно в 17:05 , както е досега да тръгва за Драгоман.
1. ПВ от Септември (20:40) до Велинград (22:07).
2. ПВ от Горна (20:10) за Шумен (22:40) , който да тръгва след 4640 и на сутринта да покрива маршрута на сегашния 20130.От Шумен ще потегля в 4:10.
3. пускане на една двойка сезонни крайградски влакове между Асеновград и Пловдив.За да се нагоди разписанието им с 8627 и 8626 , мотрисата ще тръгва в 0:36 от Асеновград и ще пристига на Пловдив в 1:00.Обратно ще бъде: Пловдив - 3:05 , Асеновград - 3:31.
4. измененията на 24215 / 24114 и 40287 да бъдат постоянни и тези влакове да се запазят.
5. още за миналия график бях писал писмо до Дирекцията , което остана без отговор , сега да повторя - нужно е удължването на ПВ 10131 до Пловдив.Сега е до Септември и вариантът може да бъде такъв - след пристигането в 14:00 , в 14:02 да заминава , а в ПО ще бъде в 14:53.На обратно - от Пловдив 10134 може да тръгва в 16:05 , в Сп ще пристига в 17:03 , след което спокойно в 17:05 , както е досега да тръгва за Драгоман.

Модератор
Информация
Модератори