Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Хубаво държи на 1500, а до 1650 дали ще издържи или ще буфне? :D :lol:
То Тошко, да ти кажа сигурно и на 130 са сложили Краун какъвто сложиха и на 44 100 и защо да не става нищо като сложиха и там чисто нов? Вярно, 3 години минаха вече, ама да се е скапал... На 198 оригиналния не знам дали работи, но засега не съм видял на някоя Шкода останал работещ, дори и на русенска.
Иначе типично по български, бай Ганьо си е написал на стената до Хаслера номера на лок, докато хората са се постарали да го изпишат между джамовете на машиниста и помощника, заедно с макс скорост. :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Щом чехите са разграфили уреда до 2кА ... 8)
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Аз до колкото знам, това да изключва на 1500 А е направено от нас, с цел да се запазят за по-дълго време машините.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Поредната българска простотия, както и са разбазикани и минимално напреженовите защити които изключват при около 19 kV. Гледах един клип на унгарските V43 000 които са около 2000 kW/h и човечеца при потегляне обърна амперметрите - вдигна над 2000 А моментно и после продължи да си ускорява с около 1200 - 1300 А.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:на 44 100 и защо да не става нищо като сложиха и там чисто нов? Вярно, 3 години минаха вече, ама да се е скапал... На 198 оригиналния не знам дали работи, но засега не съм видял на някоя Шкода останал работещ, дори и на русенска.
На 44 100 е нов, лъскав, с хубава лампичка, но не е студен.
На 44 198 е оригинален и работи чудесно.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

vesko7 написа:Поредната българска простотия, както и са разбазикани и минимално напреженовите защити които изключват при около 19 kV. Гледах един клип на унгарските V43 000 които са около 2000 kW/h и човечеца при потегляне обърна амперметрите - вдигна над 2000 А моментно и после продължи да си ускорява с около 1200 - 1300 А.
Нали трябва да се проявим пред целия свят като големи специалисти, нищо, че не умеем да пазим и само съсипваме съграденото от другите. :twisted:
Токовият диапазон 1500-1650А попада в 5 минутният максималнотоков режим. Е какво пречи тези стойности да бъдат достигани независимо какъв влак се обслужва? При бързите това ще е от полза за ускорението, при товарните - за теглителната сила. Но ако поради лоша поддръжка на ТД са ги скопили на 1,5 кА, не знам...
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

А дали не е направено за да се ограничи възможността от пробоксуване и от там до появата на кръгов огън в ТЕД ?
Не знам малко лаишки си разсъждавам така !
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Максималният тягов ток е 1500 А, но теоретично теглителната сила е ограничена по сцепление и този ток е достижим само при отлични условия.
Защитата е на 1650 А, за да има толеранс и да е сигурно, че няма да изключи на 1500.
5-минутният режим е до 1500 А, при което на 32-ра позиция се достига мощност над 4500 kW.
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Май 20, 2010 2:55 pm
Местоположение: Plovdiv

Мнение от pipo »

Обаче е със слаби батерий(44-130).
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа: 5-минутният режим е до 1500 А, при което на 32-ра позиция се достига мощност над 4500 kW.
Как я мериш тая мощност? Тока по напрежението или теглителната сила по скоростта....
Мнения: 96
Регистриран на: Чет Авг 28, 2008 2:11 pm
Местоположение: България

Мнение от nagi »

Днес 43 310 беше на влак 2610.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Най-вероятно 750V * 4 * 1500А.

При ток 1650А=5мин.
При ток 1500А=10мин.
При ток 1125А=60мин.
При ток 1087А=∞
Междинните стойности не си ги спомням :)
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

1640 А - 5 мин;
1500 А - 10 мин;
1400 А - 14 мин;
1300 А - 18 мин;
1200 А - 35 мин.
Кой знае защо съм останал с впечатление, че часовия ток е 1250, а трайния - 1125.
При 1500 А и нагоре ограничението е по прегряване на изправителите.
750 V върху двигателите обаче е недостижимо напрежение при 1500 А. Има голям пад върху намотките на трансформатора, изправителите и възбудителната намотка.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Чакайте, при 32 позиции и 4 шунта напрежението не е ли 800 волта? Не знам защо, но съм останал с впечатление, че на някои машини е отбелязано до 0,8 kV максимумът, а при други - 0,9. А сега де? Къде е ключа за мазата :?: :idea: :roll: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:Чакайте, при 32 позиции и 4 шунта напрежението не е ли 800 волта? Не знам защо, но съм останал с впечатление, че на някои машини е отбелязано до 0,8 kV максимумът, а при други - 0,9. А сега де? Къде е ключа за мазата :?: :idea: :roll: :arrow:
Остави напрежението и тока - това е мощноста която дърпаш от КМ, мощноста която реализираш по релсите (тоест върши полезна работа) се пресмята като умножиш теглителната сила по скоростта....
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация