Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Плаче... от новия ГДВ като паднат междугарията за 110 км/ч по 5-та файда от бързи Р-ки. Скопени машини са добре дошли. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

От 01.12, влакове 50225-50301-50205-1621-40772 ще се обслужват от 44001.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

С тези разтегнати влакове е безмислено да се постига 110км/,а и е доста слаб пътя. 36Х рядко закъсняват преди Радомир за да има нужда от зор.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

44142 написа:От 01.12, влакове 50225-50301-50205-1621-40772 ще се обслужват от 44001.
5611, 463(2) май вече няма да са в "синия" график.
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna
р

Мнение от 45-170 »

Няма да са идват в общия и лакатския 20223-24 също.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Няма да са шото от "горе" се ослушват да платят за ПР на 44002 и да се вкарва най-сетне за правене. :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Май много се отклонихте от пловдивските електровози?
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Скоро няма да има пловдивски, непловдивски... кат е тръгнало... :wink: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:Скоро няма да има пловдивски, непловдивски... кат е тръгнало... :wink: :idea: :arrow:

Код: Избери целия код

Локомотиви серия 43/44/45 на депа Пловдив, СЗ и Димитровград
[/u][/b]
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера 44 130.3 беше 8610/1625. Улових я на централна гара и се заех да направя интериорна снимка, че да видим дали е нагласена като тези, ремонтирани в БТ-АД Русе. Е оказа се, че "КОНЧАР" вътре са се поизложили малко. В техническо отношение чух мнения, че била добра, държала на 1500А и ускорявала добре.

Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не е толкова зле. На мен поне ми допада как е пипната. 8) А хладилник май не са се сетили да сложат както и на 44 100 преди 3 години. :cry: Да не говорим за отпадналата уговорка да се сложат и климатици. :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На 44 100 хладилника и без това за нищо не става.
На 44 198 оригиналния хладилник е много по-добър.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

44-130 има хладилник...
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

Не е лоша от вътре, даже си е супер :roll:
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Скоро разгледах този локомотив най-обстойно и да ви кажа, че няма място по него където да не е пипнато и боядисано.Абсолютно всичко по нея изглежда като ново и да издържа на 1500А ,вози перфектно и има чисто нов хладилник и вратите се затварят с пръст а не с крак, абе засега май е най-добрата шкодичка не само в Пловдив...
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация