Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Червена - няма смисъл, да казвам какво е.
Жълта - Вход/Изход разрешен, следващият е затворен.
Зелена - Вход/Изход разрешен, следващият е отворен.
Бяла - Маневра разрешена. (има го само на метростанция Сливница, посока обеля)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Има ли мигащи и ако има , какво означава сигналът?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Има и мигащи. На станция Младост 1 в посока глухите коловози има и синьо, освен червеното.
Където има S-ове има цифрови индикатори, показавщи номера на пътя, за който е нареден маршрута. На Сливница има има и буква "Д" - за депо.
Има мигащо жълто, но то няма същото значение, като по железниците.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

общо взето сигналите ми изглеждат доста интересни.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Какво е мигащото жълто?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Вход/изход с максимална изход/вход с 40 км/ч. :D :lol:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Замини с намалена скорост, очаквай движение с намалена скорост. Обвързано с АРС.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Метровагонмаш ОАО, Митищи са спечелили търга (колко неочаквано нали?) за 18-те нови влака в Софийския метрополитен. Очакват се да пристигнат до края на 2012 по познатата система през Варна Фериботна.

Влаковете ще са "Русич" и ще са от последната модификация - климатизирани салони, кабини на машинист и новото ще бъде тефлоново анти-графитно покритие.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Това с покритието е черешката на тортата... само, че има 1 подробност... аз поне досега не съм виждал надраскани мотриси на метрото, та не виждам особен смисъл от тая екстра, за разлика от мотрисите Дезиро на БДЖ и друг подвижен състав. :roll: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Както се казва: Да си виждал! Твой пропуск.
Крайно време е и в БДЖ да открият топлата вода с това покритие.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не съм виждал, защото сигурно се броят на пръстите на едната ми ръка надрасканите, а и не съм имал късмет да случа точно на такава. Освен това охраната там си гледа работата, а не спи и бездейства. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Точно заради охраната, влаковете в метрото са особено апетитна цел за драскане.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Интересно тогава:
1. Защо все още продължава да се драска по влаковете, щом като метрото е по-апетитно
2. Какво ще стане след като заловят една такава шайка да рисува по мотрисите на метрото :?: :roll: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 12
Регистриран на: Пет Май 22, 2009 10:10 pm
Местоположение: София

Мнение от zifata »

Драскат по влаковете и вътре и от вън,създават доста работа на чистачките. От началото на годината докато аз бях на смяна прибрахме 2 състава с графити отвън.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация