
От мен 4 снимки , показващи актуалното състояние на някои обитатели от оградата на депо Мездра.
43555-2;
45170-8;
и между тях 45193-0.
Каква ли ще е тяхната съдба?....
Някой може ли да каже на тази снимка кой е електровоза зад 55150-7?
43555-2;
45170-8;
и между тях 45193-0.
Каква ли ще е тяхната съдба?....
Някой може ли да каже на тази снимка кой е електровоза зад 55150-7?


Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Покрай 44.161 тече все още ремонт, но в момента какво оправят по нея не мога да кажа.

Веднага взимам отношение:
175 е в депо М, паркирана зад 43 523, вероятно чака голям ремонт, но кога ще влезе, не се знае. 176 е ГПР в Дца, предполага се, че другия месец ще бъде готова и ще се прибере обратно в М. 195 се движи, но явно е при брусовете.
152 и 156 няма как да преминат в серия 44, защото няма да им се дават нови колооси. По-скоро кошовете на 2 спрени 44 като приемат тяхната карантия, ще приемат и номерата им, а 44-тите ще се водят бракувани. Същото става и с 44 161, която вече влиза в кожата на 44 142. До къде обаче е стигнал ремонтът - не знам. Изкараха 518, 188, други машини за голям ремонт Сз мисля, че нямат, тъй, че работата трябва да напредне и до пролетта да е изкарана да печели. : )
175 е в депо М, паркирана зад 43 523, вероятно чака голям ремонт, но кога ще влезе, не се знае. 176 е ГПР в Дца, предполага се, че другия месец ще бъде готова и ще се прибере обратно в М. 195 се движи, но явно е при брусовете.

152 и 156 няма как да преминат в серия 44, защото няма да им се дават нови колооси. По-скоро кошовете на 2 спрени 44 като приемат тяхната карантия, ще приемат и номерата им, а 44-тите ще се водят бракувани. Същото става и с 44 161, която вече влиза в кожата на 44 142. До къде обаче е стигнал ремонтът - не знам. Изкараха 518, 188, други машини за голям ремонт Сз мисля, че нямат, тъй, че работата трябва да напредне и до пролетта да е изкарана да печели. : )
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Всичко това след като ги освободят от прокуратурата. Още са под запрещение.46 242 написа:Ударените 45 152 и 45 156 ще преминават ли в серия 44 приемайки половината съдържание на 44 072 и 44 075? Така принципно трябваше да стане с 44 161 обличайки коша на 44 142, но така и не чуваме нищо ново покрай нея?Nikss написа:152 и 156 няма как да преминат в серия 44, защото няма да им се дават нови колооси. По-скоро кошовете на 2 спрени 44 като приемат тяхната карантия, ще приемат и номерата им, а 44-тите ще се водят бракувани

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs



По принцип всички 43 минават най-много ПР. Ще видим кога поради невъзможност за извършване на СР и КР ще го лепнат това и на 44/45.
193 последно беше през Август 2006-та ГПР в ДЦА, но за какво чака - не знам, предполагам СР. 178 трябва да е за ПР понеже 2005 г. беше СР, а 2007-ма ГПР, а 170 за СР. 
По отношение на М 43, засега не предвиждат да се ремонтират и вероятно догодина ще ги бракуват (вместо да пратят 543, 554 и 555 в Русе да ги стегнат и да си работят).
А между другото 523 може да се изтърбуши и да се ползват частите му за изправяне на крака на друг спрян 43, вместо да се редят по огради и да бездействат, докато други машини чакат.
Жалко, че никой не се нае да възстанови 538, а за боклука 523 се решиха балъците. 


По отношение на М 43, засега не предвиждат да се ремонтират и вероятно догодина ще ги бракуват (вместо да пратят 543, 554 и 555 в Русе да ги стегнат и да си работят).



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!



Информация
Модератори