Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

savi_90 написа:Ами да и аз имам такова желание да се реставрира, но и да се измести на място от което да се вижда от хората защото в момента е захвърлен на място което и аз трудно открих въпреки че живея в Левски. И другото което е да се предпази от атмосферните условия които виждате до какво състояние са го докарали.

А относно подкарването защо да е трудно постижимо. Ако се намерят пари и желание може да се постигне.
Тя не е захвърлена, а нарочно гарирана на обръщателя в депото уж да са пази от кражби. Ако са качиш обаче и видиш колко е овардена ще ти настръхне косата.

А подкарването е постижимо - заводът за парни локомотиви в Майнинген прави машина в нейното състояние чисто нова срещу скромната сума между 300,000 и 500,000 евро.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

Tramway написа:.............

А подкарването е постижимо - заводът за парни локомотиви в Майнинген прави машина в нейното състояние чисто нова срещу скромната сума между 300,000 и 500,000 евро.
Един мезонет или кола за някои :))
Мнения: 5
Регистриран на: Пет Ное 26, 2010 10:01 pm
Местоположение: Левски

Мнение от savi_90 »

Аз доколкото забелязах линията под локомотива и около него е запълнена с цимент.....не знам защо такава глупост е направена!
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Това всъщност не е ли бившия обръщател? :?
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

NiGhtPiSH написа:Това всъщност не е ли бившия обръщател? :?
Съвсем настоящ е и работи - не веднъж сме обръщали парните машини.
17.68 стои на един от лъчовете.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 5
Регистриран на: Пет Ное 26, 2010 10:01 pm
Местоположение: Левски

Мнение от savi_90 »

Точно там се намира. Странно обаче линията на лъча е запълнена с цимент, а обръщалото прилича на изоставено...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В тази тема пускам снимки на 3 парни локомотива , намиращи се пред депо Септември.За техните номера се ориентирах по надписите.

470.60;

1.76:
- снимка 1;
- снимка 2.

506.76.
Мнения: 20
Регистриран на: Пет Дек 04, 2009 12:42 pm
Местоположение: Плевен

Мнение от bobi124 »

Тази машинка коя е ?

Изображение

Източник на снимката - група Локомотиви в Facebook, всички права запазени :)
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Това 50.ХХ на спирка Червена Вода.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

50-01.За нея има даже цяла галерия , намираща се тук.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Кои са парните локомотиви останали в депо ГО, говоря без 16.01 и 03.12. Знам за 16.33 и един тендер до парче ДМВ 18, ама и на него незнам номера...
Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България

Мнение от evrokoma »

Някой има ли информация какво се случва с 15.47 която внезапно изникна в русе и май също така внезапно изчезна :cry:
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това мнение май ще търпи още корекции. :D
Vlado написа:Тъй като видях, че няма списък с оцелелите и оцеляващи музейни парни локомотиви из страната ви прилагам същия по градове и серийни номера:
София – 01.23, 26.26, 05.01, 49.13, 48.04, 47.05, 479
Левски – 17.68
Синдел – 36.01
Горна Оряховица – 03.12, 16.01, 16.33, 11.711, 16.23, тендер от 15.04
Мездра – 15.215
Монтана – 35.02
Стара Загора – 28.48 (555)
Дупница – 13.20
Септември – 10.76, 609.76, 613.76, 611.76
Банско – 504.76
Калояновец – 02.02, 01.13, 14.33, 14.41, 14.49, 15.242, 16.27, 19.25, 20.06, 10.10, 14.50, 14.05, 14.26, 14.42, 28.22, 12.03, 28.53
Асеново – 49.02, 36.09, 11.10, 46.03, 46.13, 45.06, 15.17, 36.01, 15.24, 01.06, 01.07, 01.14, 25.161, 15.131, 01.05, 01.15, 36.04, 12.17, 26.171, (99.081)
Варна – 47.31, 36.10
Димитровград – 26.19
ЖП музей Русе – 148, 18.01, 17.01, 19.62, 27.08 и др.
Червена вода – 50.01
Пловдив - 14.25
Царева ливада - 35.05
Червен бряг - 503.76

Или около 70 локомотива (така и не намерих списък с тези намиращи се в музея в Русе) + един парен снегорин (99.081) и един тендер-сирак.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Тендер от 15.04 така, това го разгадахме, ами 11.711, 16.23 къде се намират точно? Има един в драките на разпределителна...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

16.23 е този в храстите на ГОР.
11.711 е някаква малка заводска маневра - паметник в депо Го до портала.
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация