Със сигурност няма да пипнат нищо , въпреки крещящата нужда да има вечерен влак за Велинград , обиращ късните пътниците от 1627 и "Сл.бряг".При едно кадърно направено разписание няма да има разминаване и на Вг спокойно ще може да изчаква 16108 , че дори и вагоните да се прикачат на него и прибират към Септември.На сутринта историята се повтаря , както и досега - 16101 вози локомотива и вагоните за 16220.
Последно промяна от VESO на Сря Ное 24, 2010 6:18 pm, променено общо 1 път.
Времепътуванията на БВ и МБВ по пета линия, сравнение между ГДВ 2010 и ГДВ 2011:
360 - 3:25 / 3:28
361 - 3:20 / 3:25
362 - 3:18 / 3:23
363 - 3:20 / 3:25
462 (460) - 4:19 / 4:18
463 (461) - 3:55 / 3:54
5610 - 4:25 / 4:17
5611 - 4:15 / 4:10
5620 - 2:54 / 2:55
5621 - 4:43 / 4:50
5622 - 4:26 / 4:37
5623 - 4:30 / 4:29
5624 - 4:24 / 4:19
5625 - 2:40 / 2:44
360 - 3:25 / 3:28
361 - 3:20 / 3:25
362 - 3:18 / 3:23
363 - 3:20 / 3:25
462 (460) - 4:19 / 4:18
463 (461) - 3:55 / 3:54
5610 - 4:25 / 4:17
5611 - 4:15 / 4:10
5620 - 2:54 / 2:55
5621 - 4:43 / 4:50
5622 - 4:26 / 4:37
5623 - 4:30 / 4:29
5624 - 4:24 / 4:19
5625 - 2:40 / 2:44

Модератор
В отговор на съпоставителната схема, която е приложил Naskoni за времепътуванията по пета линия, не мога да не скрия отчаянието си от състояниието на влаковете по тази линия. Особено тежък случай в това отношение е 5621, който според ГДВ 2011 добива абсолютните мащаби на пътнически влак. А сега, за да е пълна идилията ще спира допълнително и в Джерман, Коста Петров и Усойка. Това защо е и ако може някой да ми го обясни с рационални доводи-черпя сериозно!!!

Техник
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Понеже @todor plamenov повдигна въпроса за 5621, бих искал да запитам защо са тези сериозни престои на Горна Баня (6 мин.), Благоевград (12 мин.), Ген.Тодоров (6 мин.) и защо изобщо се води БВ при условие, че спира на всичко по пътя с изключение на 2-3 спирки (които може нищо чудно да бъдат включени0) ?
П.П.А да - забравих да питам какви са тея престои по 0.5 мин. ? Че това по моему той докат спре трябва да тръгва...Това са си чисто трупане на закъснение.Но все пак какво мислите за тези престои по 0.5 ?
П.П.А да - забравих да питам какви са тея престои по 0.5 мин. ? Че това по моему той докат спре трябва да тръгва...Това са си чисто трупане на закъснение.Но все пак какво мислите за тези престои по 0.5 ?
...
Последно промяна от lubo_katastrofata на Пон Ное 29, 2010 8:55 pm, променено общо 1 път.
Интересно , ако 360 е закъснял и разминаването е предвидено на друга гара , 5621 пак ще си виси на Благоевград същите минути.Престои по 0.5 минути съм наблюдавал на доста гари , но в повечето случаи не се спазва - логически , ако се помисли , е невъзможно за 10-тина пътници да се качат във влака и толкова да слязат.
Обикновено половин минута престой има за спирките. Напълно възможно е, а съм засичал и по-малки престои - с ЕМВ 30/31.
За 5621 и престоя на Благоевград, почти винаги е в повече заради редовните закъснения на 360. Когато 360 се движи с повече от 30 минути закъснение, 5621 тръгва по разписание от Бг и след това чака на Симитли или на някоя друга гара, според случая.
За престоя на Генерал Тодоров, 6-те минути са нормални заради откачането на вагоните за Петрич. По принцип повечето пътници са за Петрич, като те чакат повече - 16 мин. за 5621, 9 мин. за 5611 и 13 мин. за 5623. Сами виждате недомислицата, която много пъти съм споменавал - процедурата е една и съща, трябва и времето да бъде еднакво - дори 7-8 минути са достатъчни за маневрата на 61-цата, прикачането и пробата.
За 5621 и престоя на Благоевград, почти винаги е в повече заради редовните закъснения на 360. Когато 360 се движи с повече от 30 минути закъснение, 5621 тръгва по разписание от Бг и след това чака на Симитли или на някоя друга гара, според случая.
За престоя на Генерал Тодоров, 6-те минути са нормални заради откачането на вагоните за Петрич. По принцип повечето пътници са за Петрич, като те чакат повече - 16 мин. за 5621, 9 мин. за 5611 и 13 мин. за 5623. Сами виждате недомислицата, която много пъти съм споменавал - процедурата е една и съща, трябва и времето да бъде еднакво - дори 7-8 минути са достатъчни за маневрата на 61-цата, прикачането и пробата.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Искаш да кажеш електровозът , дошъл от София да смени посоката и да бута вагоните към Петрич ли? Ами последните , как ще се предвижат , за да се разкачат и заминат за Кулата?43.309 написа:Абе мен ако питате най-добре предната част на влака с магистралния електровоз да върви в Петрич, пък последния вагон с патето до Кулата.
Престоят е предвиден и в рамките на 10 минути цялата процедура е готова - композицията се разкача , пърите вагони с електровоза поемат към Кулата , а за останалите отзад идва патицата.
Весо, погледни мнението ми по-горе и виж, че времето е различно (16 мин. за 5621, 9 мин. за 5611 и 13 мин. за 5623), а трябва да е еднакво. През ГДВ 2009 беше съответно 10, 14 и 13 мин, а през 2011 ще е 16, 14 и 12 мин. Къде е млякото, пардон, логиката - питам аз?
Като че ли има насрещно движение от Петрич, та да се чака всеки път различно. Слагаш 10 минути, да речем и да се знае от всеки, който пътува, че толкова ще чака, преди да потегли влака за Петрич. Уф!

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Информация
Модератори