ужас, значи вагоните серия 44 ги гризе същата съдба като дезирките

А за драсканиците да не говорим.Поне половината от exDB-тата са нашарени , а ако видите какво представляват съставите на 8610 , 8615 , 3621 или 3622 , ще ви стане лошо.2/3 от вагоните в тези композиции са покрити с графити , дори има и такива рисунки с явна сексуална насоченост.
От 63-ките рядко може да се види ненадраскан вагон и той ще е такъв , излязъл от ревизия.Неприятно впечатление ми направи и Янтрата в понеделник като всичките вагони без един второкласен бяха надраскани."Аmp"-то пък беше покрито отгоре до долу от едната страна.
Композицията на "Сл.бряг" може би оглавява класацията за "графитеност".Всички 97-ци са толкова надраскани , че всеки нормален пътник би се отвратил преди да влезе във влака.Надраскано е дори бистрото , като най - добре изглеждащите вагони са два - инвалидната 80-ка и първокласната 74-ка.
В последно време наблюдавам и една дузина надраскани ел.DESIRO , дори последните няколко срещи с 30-00-ка или 31-00-ца , не си спомням да е нямало графити.
От 63-ките рядко може да се види ненадраскан вагон и той ще е такъв , излязъл от ревизия.Неприятно впечатление ми направи и Янтрата в понеделник като всичките вагони без един второкласен бяха надраскани."Аmp"-то пък беше покрито отгоре до долу от едната страна.
Композицията на "Сл.бряг" може би оглавява класацията за "графитеност".Всички 97-ци са толкова надраскани , че всеки нормален пътник би се отвратил преди да влезе във влака.Надраскано е дори бистрото , като най - добре изглеждащите вагони са два - инвалидната 80-ка и първокласната 74-ка.
В последно време наблюдавам и една дузина надраскани ел.DESIRO , дори последните няколко срещи с 30-00-ка или 31-00-ца , не си спомням да е нямало графити.

Няма й нищо на 088... важното е отвътре да е перфектна, пък отвън като не я мият ще потъмней. Я кажи на ръководителя на район Варна да разпореди да й ударят един маркуч да видиш как ще светне.
Що се отнася до графитите, това е напаст Божия, която преди не се беше разраснала толкоз, но с времето придобива все по-застрашителни размери.
Лошото е, че БДЖ не предприема нищо, а само търпи ударите и резултатът е ясен - надраскан подвижен състав, отвратени пътници и отливът им.
Какво повече да говорим - загубена държава, загубен превозвач. Ако беше частник досега всички щяха да са си изработили надрасканото, ама...


Що се отнася до графитите, това е напаст Божия, която преди не се беше разраснала толкоз, но с времето придобива все по-застрашителни размери.




Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Е,малко ще посветне,но самата боя е потъмняла,явно е калпава,от слънцето и движението,заминава бързо...Аз лично бих отишъл да я измия,ама...ония в депото ги мързи да дишат

Ами хвани се и я измии,вместо да приказваш и ти,има си време за всичко,желанието го няма,като за много неща в държавата...от небето ли падаш??Например можеше да бъде измита на 1-ви ноември,когато се скапа влачейки Бв 2613 около гара Лесичери,така и така и е правен ремонт,ама...
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Нито се заяждам аз,нито съм казал бригадата да мие машината отвън,нали???Има си хора за тая работа,мисля,че знаеш това....Кой мил кой не е,да се препираме машината няма да лъсне;)

Абе не знам за вас, ама аз лично откакто се занимавам със следене на влакове и локомотиви (догодина стават 4 години от началото) не съм виждал да мият електровози докато са в експлоатация. Изкарат ги като нови от ремонт и за 1-2 месеца се оцапат от всякъде... то не е масло от трафа, калодков прах и засъхнали капчици от дъжд по цялата механика, графитен прах по целия покрив и какво ли още не... всичко е оставено да изкара колкото може - това е горчивата истина за съжаление. А за 088 боядисана и лакирана е перфектно, но няма кой да я измие въпреки, че всекидневно я юркат за София и вече е с пробег 150 000 км само за 8 месеца - горе/долу на 2-3 седмици влиза за ТП, което е пределният минимум - пробегът за 24 часа е около 1000 км, но причината да върви мръсна и неизмита е, че някой си намира оправдание... не може всеки ден да е с повреда, а едно ЕП не отнема кой знае колко време, както и миенето. 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!



Информация
Модератори