Мнения: 98
Регистриран на: Нед Юли 04, 2010 4:41 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от DamianKanev »

Днеска като минавах покрай линиите видях 43.532.1 беше в много добро състояние. :)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Боядата - да.
Мнения: 98
Регистриран на: Нед Юли 04, 2010 4:41 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от DamianKanev »

Е не е само в боята като продължи по надолу доста бързичко ускори.
Може и отвътре нещо да са джитнали...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Колко бързо ускорява зависи предимно от задконтролерното устройство.
Боята е обичайната пловдивска трагична - догодина ще е все едно се връща от война.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Интересна повреда на 43 535:
http://bgrail.info/IMG_4091.JPG
http://bgrail.info/IMG_4095.JPG
Скъсани болтове или счупена опорна планка на централен лагер на малките тяги. Кутията с лагера се е изхлузила от централния болт и тягите висят на осигурителните въжета, които са малко дългички.
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

по скоро ежемесечна отколкото интересна
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Интересна повреда на 43 535:
http://bgrail.info/IMG_4091.JPG
http://bgrail.info/IMG_4095.JPG
Скъсани болтове или счупена опорна планка на централен лагер на малките тяги. Кутията с лагера се е изхлузила от централния болт и тягите висят на осигурителните въжета, които са малко дългички.
Това е опасно за движението. Ама какво да кажа... Файтъри :lol:
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Мисля ,че точно заради такава или подобна повреда породила дерайлиране на ПВ при влизане в гара Разделна някъде около 90-те години на миналия век ограничиха 42 само до 80 км/ч и известно време беше забранено да се обслужват пътнически влакове с тази серия локомотиви .
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

535 днес застана начело на 8613..... но за кратко.Заради тази опорна планка , която коментираха работниците , машината бе прибрана в депо и на нейно място ползваха локомотива от Дианата.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И тук идва въпросът кой е виновен или какво е довело до тук? Умора на материала може би?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Преди няма и ден, един младеж каза- цитирам: "42 и 43 в момента са по-надеждни и вършат повече работа от 46" ! :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Всяка серия ТПС с проблемите си. ; ))
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 147
Регистриран на: Съб Дек 11, 2010 9:30 pm
Местоположение: София

Мнение от Bdz_fan_site »

Искам да попитам, освен 43 300 и 43 500,има ли 43 0ХХ? Предварително Благодаря!
БДЖ НАД ВСИЧКО!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

43 500 са бившите 43 0ХХ.
Няма останали, последния беше 43 056, който стана 43 556.
Мнения: 147
Регистриран на: Съб Дек 11, 2010 9:30 pm
Местоположение: София

Мнение от Bdz_fan_site »

bdz46 написа:43 500 са бившите 43 0ХХ.
Няма останали, последния беше 43 056, който стана 43 556.
Благодаря,за информацията! :)
БДЖ НАД ВСИЧКО!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация