
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Каква е причината за запалването на 074?
Що се отнася, до ЖПЗ и табелките на 42 100, смея да твърдя, че ако навремето го нямаше ЖПЗ депата щяха да окапят като круши с големите ремонти на електровозите... просто няма технологична база за извършването им. Обиколил съм почти всички депа и съм видял къде какво може и какво се прави, тъй, че нидейте спори. Резултатът и сега е повече от ясен - ЖПЗ не функционира от 2003 г. ако не се лъжа и виждате колко машини висят в чакане някой ден отново да са на линия.
Що се отнася до 46 и тяхната модернизация в Кончар, аз съм по съгласен да се модернизират 46, отколкото да висят по Карнобат и така да си изгният. Никой нищо не предприема относно тяхното ремонтиране и повторно пускане и затова по-добре "куци" машини, отколкото отменени влакове.

Що се отнася, до ЖПЗ и табелките на 42 100, смея да твърдя, че ако навремето го нямаше ЖПЗ депата щяха да окапят като круши с големите ремонти на електровозите... просто няма технологична база за извършването им. Обиколил съм почти всички депа и съм видял къде какво може и какво се прави, тъй, че нидейте спори. Резултатът и сега е повече от ясен - ЖПЗ не функционира от 2003 г. ако не се лъжа и виждате колко машини висят в чакане някой ден отново да са на линия.
Що се отнася до 46 и тяхната модернизация в Кончар, аз съм по съгласен да се модернизират 46, отколкото да висят по Карнобат и така да си изгният. Никой нищо не предприема относно тяхното ремонтиране и повторно пускане и затова по-добре "куци" машини, отколкото отменени влакове.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Много хубаво са решили. Да си вкарат автомобилите за заводски ремонти, но поради липса на пари и крещяща нужда да ходят на почивки да ги юркат постоянно, но да отложат боядисването.
Що се отнася до бракуваните машини, 142 я водят брак, но кошът й приема органите, тъканите и номера на 161, нейният кош пък отива за скрап. Що се отнася до 079 и 084, вероятно те ще послужат, за да имаме отново 45 152 и 45 156.

Що се отнася до бракуваните машини, 142 я водят брак, но кошът й приема органите, тъканите и номера на 161, нейният кош пък отива за скрап. Що се отнася до 079 и 084, вероятно те ще послужат, за да имаме отново 45 152 и 45 156.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!



Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори