
обръщам се към всички вас с молба за всякаква документация относно тези мотриси най вече се нуждая от всякакви размери по талиги и коша на мотрисата за да пресъздам въпросната мотриса като макет в мащаб 1/87 също така ще са ми много полезни и подробни снимки на мотрисния влак
На всеки който има възможност и желание да ми помогне ето и email: ivo_ek_78@abv.bg
Предварително благодаря на всеки отзовал се
А може и тук в форума да се постне документацията мисля че ще е полезна на много хора
На всеки който има възможност и желание да ми помогне ето и email: ivo_ek_78@abv.bg
Предварително благодаря на всеки отзовал се
А може и тук в форума да се постне документацията мисля че ще е полезна на много хора
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това

Администратор

Приятел, нямам нищо против теб или ЕМВ 32, но те вече си отиват по простата причина, че са морално остаряли и саморазпадащи се и е въпрос на време да останат само най-запазените (тези в ГО).
В Латвия не знам какво е положението с прототипите на нашите 32 и 33 и дали се произвежда в момента нещо ново, но съм виждал по разни клипчета, че ЕМВ там се движат със състав между 8 и 12 вагона. Това тук нашето от 4 вагона си е пародия.
То всички наши влакове междувпрочем са пълна пародия де, няма какво да се лъжем.
В Латвия не знам какво е положението с прототипите на нашите 32 и 33 и дали се произвежда в момента нещо ново, но съм виждал по разни клипчета, че ЕМВ там се движат със състав между 8 и 12 вагона. Това тук нашето от 4 вагона си е пародия.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Глобален модератор
Заводът RVR в Рига отдавна не съществува. В последните си години е произвеждал ръчни колички и ремаркета за леки коли, а преди десетина години повечето сгради са съборени и теренът им е разчистен.Nikss написа:...В Латвия не знам какво е положението с прототипите на нашите 32 и 33 и дали се произвежда в момента нещо ново....
А прототипи на 32 и 33 там никога не са пазени. 32-ра серия е разработена специално за България, 33-та - за Югославия, и прототипите са изпратени в съответните страни.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Информация
Модератори