Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България
ЕМВ 32-ххх

Мнение от evrokoma »

обръщам се към всички вас с молба за всякаква документация относно тези мотриси най вече се нуждая от всякакви размери по талиги и коша на мотрисата за да пресъздам въпросната мотриса като макет в мащаб 1/87 също така ще са ми много полезни и подробни снимки на мотрисния влак
На всеки който има възможност и желание да ми помогне ето и email: ivo_ek_78@abv.bg
Предварително благодаря на всеки отзовал се
А може и тук в форума да се постне документацията мисля че ще е полезна на много хора
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Размери има в албума на Деянов, ще се опитам да ти сканирам чертежа. Ще проверя и в КТБ на депото в Подуяне дали няма някакви по-подробни чертежи на талигите и отделните вагони. А снимки - в галерията дал Бог.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Приятел, нямам нищо против теб или ЕМВ 32, но те вече си отиват по простата причина, че са морално остаряли и саморазпадащи се и е въпрос на време да останат само най-запазените (тези в ГО).
В Латвия не знам какво е положението с прототипите на нашите 32 и 33 и дали се произвежда в момента нещо ново, но съм виждал по разни клипчета, че ЕМВ там се движат със състав между 8 и 12 вагона. Това тук нашето от 4 вагона си е пародия. :D То всички наши влакове междувпрочем са пълна пародия де, няма какво да се лъжем.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Nikss написа:...В Латвия не знам какво е положението с прототипите на нашите 32 и 33 и дали се произвежда в момента нещо ново....
Заводът RVR в Рига отдавна не съществува. В последните си години е произвеждал ръчни колички и ремаркета за леки коли, а преди десетина години повечето сгради са съборени и теренът им е разчистен.
А прототипи на 32 и 33 там никога не са пазени. 32-ра серия е разработена специално за България, 33-та - за Югославия, и прототипите са изпратени в съответните страни.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

От прототипа на серия 32 е останала една кабина в депо София.
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация