Това за касите не го знаех.Колкото пъти съм искал място в спален вагон на центр. ПО за Варна с 8637 , толкова пъти са ме пращали при шафнера с резонния израз: "Господине , на билетните каси не се продават спални места".Затова и в този случай съм изключвал предварителната продажба като вариант.
2626 / 2627 само с един спален ли се движат? Само до преди месец бяха с два.
2626 / 2627 само с един спален ли се движат? Само до преди месец бяха с два.
Може би аз не съм се изразил правилно - имах предвид специализираните каси за продажба на спални места, които обикновено се намират в бюрата за предварителна продажба. Извън тяхното работно време (във Варна е до 18 часа) наистина билети могат да се закупят само от шафнерите.VESO написа:Това за касите не го знаех.Колкото пъти съм искал място в спален вагон на центр. ПО за Варна с 8637 , толкова пъти са ме пращали при шафнера с резонния израз: "Господине , на билетните каси не се продават спални места".Затова и в този случай съм изключвал предварителната продажба като вариант.
2626 / 2627 само с един спален ли се движат? Само до преди месец бяха с два.
Ето един сканиран билет за спално място.
Интересното е, че при тях номерата на вагон, кабина и място се въвеждат от клавиатурата, а не се записват на ръка, както е при седящите места.
Със сигурност миналата седмица 2626 и 2627 бяха с един спален вагон, вчера и днес не успях да видя.
I'm the one with no name
And I won't play your game
I'm no light in the dark and no savior
Let my powers unfold
And before I get cold
Let me die as a rebel
Or live as a free man at last!
And I won't play your game
I'm no light in the dark and no savior
Let my powers unfold
And before I get cold
Let me die as a rebel
Or live as a free man at last!

Днес успях да засека 2627, все още е с един спален вагон.Muttley написа:Със сигурност миналата седмица 2626 и 2627 бяха с един спален вагон, вчера и днес не успях да видя.
I'm the one with no name
And I won't play your game
I'm no light in the dark and no savior
Let my powers unfold
And before I get cold
Let me die as a rebel
Or live as a free man at last!
And I won't play your game
I'm no light in the dark and no savior
Let my powers unfold
And before I get cold
Let me die as a rebel
Or live as a free man at last!
Има и на 3637, но подобен подход, според мен, е неправилен. По тази логика, спални вагони (а защо не и влакове въобще) за Варна трябва да има само през летния сезон. Нямам представа какво е реалното търсене, но едва ли пътник, който 1-2 пъти получи отговор "Няма места", ще се сети отново за този вид транспорт. Отделно, има много случаи, включително и с мен самия, когато, поне във Варна, се казва "Няма", без да се погледне схемата. В последствие се оказва, че вагоните са полупразни, просто защото не е имало кой да продаде местата. Никой не може да ме убеди, че ежедневно има толкова масово отказване от спални места. Поредно доказателство, че БДЖ се опитва да отблъсне клиентите си, вместо да ги задържи...
I'm the one with no name
And I won't play your game
I'm no light in the dark and no savior
Let my powers unfold
And before I get cold
Let me die as a rebel
Or live as a free man at last!
And I won't play your game
I'm no light in the dark and no savior
Let my powers unfold
And before I get cold
Let me die as a rebel
Or live as a free man at last!
Днес докато пътувах с 4640 седнах в 50-ката , която бе с този интериор.Както виждате , купето е по схема 4Х4 , докато за сравнение при софийски 50-ки съм наблюдавал схема 3Х3 , ето и такъв интериор.
Пловдивските 50-ки за 160 км/ч с дискови спирачки , освен , че схемата е по 8 седалки , купетата са 11 , което означава малко свободно място в тях и при населеност 100 % не ми се мисли какво ще става във вагона.Явно непригодено за едрогабаритни пътници..
За финал снимка на талигата.
Пловдивските 50-ки за 160 км/ч с дискови спирачки , освен , че схемата е по 8 седалки , купетата са 11 , което означава малко свободно място в тях и при населеност 100 % не ми се мисли какво ще става във вагона.Явно непригодено за едрогабаритни пътници..

За финал снимка на талигата.

Местим дискусията от оперативната информация.
Другият първокласен вагон , който пътува в тези композиции е прословутият 51 52 19 40 191 - 3 за 160 км/ч , който има такъв интериор.Останалите първокласни 47-ци , които бяха честа гледка точно по тези влакове изчезнаха някъде.
И на него могат да се видят , при това редовно.В продължение на една седмица наблюдавах влаковете и установих , че всеки ден един от двата - 4641 и 4640 има в композицията си такъв вагон.А обвръзката идва с нощните влакове - състава от пристигналия сутрин 8636 отива на 4640 , а от 4641 - на 8637.Затова и тази бяла 40-ка се среща там.mutagen написа:Белият вагон е от "Белият кон",най вероятно:)Онзи ден в Трявна имаше същия вагон в състава на 4641"Хебър"...
Другият първокласен вагон , който пътува в тези композиции е прословутият 51 52 19 40 191 - 3 за 160 км/ч , който има такъв интериор.Останалите първокласни 47-ци , които бяха честа гледка точно по тези влакове изчезнаха някъде.

Аз първокласни 47 не съм виждал, но съм виждал вагони, които много приличат на тях, а реално се водят серии 10 15 или 20 47. Ето една моя снимка, правена това лято на гара По, преди да отпътувам с БВ 8637 за Сз:
http://www.prikachi.com/images/416/2638416R.jpg

http://www.prikachi.com/images/416/2638416R.jpg
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Информация
Модератори