Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

историческото намаление 50 се е свило с 200м. И понеже новото трасе там няма да се появи преди 2020 да се надяваме още да свиват фронта.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Учудващ напредък! Направо да не повярваш!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

То хубаво 50-те се е свило ама от другата страна нищо не са направили и е много зле по двата пътя. Същото важи за Плевен-Пордим. Ако не вземат мерки ще паднат скоростите или ще продължават да се разпадат машините там.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Няма спад в Мз-Го в новия ГДВ. Може даже леки увеличения тук таме.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

ТАБЛИЦА III А НА "ТЕХНИЧЕСКИ ТАБЛИЦИ И НОРМАТИВИ" ПРИЛОЖЕНИЕ КЪМ КНИЖКИ -РАЗПИСАНИЯ НА СТР.25 ДА ОТПАДНЕ ПОСТОЯННОТО НАМАЛЕНИЕ НА СКОРОСТТА В МЕЖДУГАРИЕТО ГЛБ-ЛН ОТ КМ19+500 ДО20+800/1300М СКОРОСТ 30КМ/Ч
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

46 242 написа:историческото намаление 50 се е свило с 200м. И понеже новото трасе там няма да се появи преди 2020 да се надяваме още да свиват фронта.
Я опитай пак, че нещо не забелязах преди седмица като пътувах да има такова нещо. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Защото няма такова нещо. Намалението не е мръднало и с метър.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Именно за това говорим. :roll: На мен ми се иска цялото намаление да го няма, ама нейсе...
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

2-ри коловоз на гара Плевен е изваден и ще се подменя. Преди имаше намаление 40 за коловоза. Вместо да потегнат малко към Пордим където е трагично, те сменят в гарата където спират всички влаци и това 40 не се отразяваше във времепътуванията.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Коловоз 2 на Пл е с най-просрочен ремонт от цялата инфра. Вече сме на опасност от дерайлиране. Плюс това в секция Пл намаления не се толерират. Пордим е в списъка за подновяване.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

То да е само към Пордим... :x
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

По информация от нашия съфорумец Railroader преди няколко часа е видял някакъв чешки дизел и пътноремонтни машини след него да вършеят между Русе-разпр. и Образцов чифлик , направил е няколко снимки и ще ги пусне да хвърлим по един поглед.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Този състав не беше ли видян поне от няколко души в Искърското дефиле преди време? И снимки даже гледах по форума.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Онова беше по друга линия, но може и да е същия състав.
Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Railroader »

disell написа:По информация от нашия съфорумец Railroader преди няколко часа е видял някакъв чешки дизел и пътноремонтни машини след него да вършеят между Русе-разпр. и Образцов чифлик , направил е няколко снимки и ще ги пусне да хвърлим по един поглед.
Готово, колеги! :o
С едно малко пояснение, че по това време на деня ремонтния ЖП състав вече беше гариран на един от коловозите на гара Русе-разпределителна. След като се обадих за всеки случай на един от дежурните полицаи на гарата, прескочих през коловозите и "прихванах" чешкия локомотив CKD, барабар с част от ремонтния състав. Осевен това, както ще видите и вие, като допълнителен нюанс на съседния коловоз беше "вдигнат" един от електровозите на Булмаркет. Ансамбалът от локомотиви се допълваше и от два куплирани локомотива серия 07, които за съжаление потеглиха от мястото, точно когато аз се приближих до чешкия дизел.

1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... ure002.jpg
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... ure003.jpg
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... ure004.jpg
4. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... ure005.jpg
5. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... ure006.jpg
6. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... ure007.jpg
7. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... ure008.jpg

А в искърския пролом преди две години аз видях ето, този състав. Локомотива е по-различен.
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... otive1.jpg
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... otive2.jpg
:wink:

P. S.
И пак да си дойдем на думата за ЖП линия №9, която почти цялата трябва да се ремонтира и значителна част от трасето да се реконструира, претрасира и пр. :?
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация