
днес на гара първомай дойде пътнически влак който след престой неможа да потегли .При всеки опит локомотива издърпваше вагоните напред след което те пак са връщаха назад.Знаете ли от какво е причинено това


Точно заради ударно пълнене е останал задържан най вероятно при спирането маш. е задържал повече и за да не спре по рано е дал на първо повече от необходимото и някой по чувствителен ФВ се е настроил за по високо налягане и при 5 ат. не е разхлабвал.disell написа:Недоразхлабена спирачка най-вероятно, при такава ситуация най-лесно е да дадеш за малко на "ударно пълнене" или с изравнителя да повишиш налягането в ГВ малко над нормалното , ако и това не помогне се проверяват вагоните кой е останал задържан и се разхлабват принудително .
Въпросче: Един вагон с блокирали спирачки усеща ли се така явно? При камионите се случва да влачат по една блокирала ос и да се заблуди шофьора, но с оглед на това, че при влак масите са в пъти по-големи си мислих, че като нищо локомотива си тръгва с малко повече зор и вагончето се влачи по релсите с блокирали колооси.

Точно при камион няма начин да не се усети или види пушека.... просто на шофьора не му дреме.... или си знае възможностите и няма смисъл да се опитва да лашка принудително...Heruvim написа:Въпросче: Един вагон с блокирали спирачки усеща ли се така явно? При камионите се случва да влачат по една блокирала ос и да се заблуди шофьора, но с оглед на това, че при влак масите са в пъти по-големи си мислих, че като нищо локомотива си тръгва с малко повече зор и вагончето се влачи по релсите с блокирали колооси.

Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София
Да, ама сигурно говориш за двигателно колело.07 написа:Ами с КамАЗ съм подпалвал съединител, но неможа да тръгне празен с едно блокирало колело...Heruvim написа:Разбира се, че при камион ще се усети. Исках да кажа, че може да тръгне при това без особена трудност, но не може да се движи така. Та, за влак си мислех, че ще е по неосезаемо.
Иначе аз визирах случай на блокиране на колелата на ремарке, каквото всъщност се явява и вагона.
Информация
Модератори