Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай
днес на гара първомай дойде пътнически влак който след престой неможа да потегли .При всеки опит локомотива издърпваше вагоните напред след което те пак са връщаха назад.Знаете ли от какво е причинено това
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 9:24 am
Местоположение: Сф

Мнение от icobdz »

Задържал вагон.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Недоразхлабена спирачка най-вероятно, при такава ситуация най-лесно е да дадеш за малко на "ударно пълнене" или с изравнителя да повишиш налягането в ГВ малко над нормалното , ако и това не помогне се проверяват вагоните кой е останал задържан и се разхлабват принудително .
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 9:24 am
Местоположение: Сф

Мнение от icobdz »

disell написа:Недоразхлабена спирачка най-вероятно, при такава ситуация най-лесно е да дадеш за малко на "ударно пълнене" или с изравнителя да повишиш налягането в ГВ малко над нормалното , ако и това не помогне се проверяват вагоните кой е останал задържан и се разхлабват принудително .
Точно заради ударно пълнене е останал задържан най вероятно при спирането маш. е задържал повече и за да не спре по рано е дал на първо повече от необходимото и някой по чувствителен ФВ се е настроил за по високо налягане и при 5 ат. не е разхлабвал.
Мнения: 52
Регистриран на: Нед Яну 17, 2010 4:40 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от Heruvim »

Въпросче: Един вагон с блокирали спирачки усеща ли се така явно? При камионите се случва да влачат по една блокирала ос и да се заблуди шофьора, но с оглед на това, че при влак масите са в пъти по-големи си мислих, че като нищо локомотива си тръгва с малко повече зор и вагончето се влачи по релсите с блокирали колооси.
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 9:24 am
Местоположение: Сф

Мнение от icobdz »

Въпрос на опит, занаеш от къде и с какъв влак тръгваш и как трябва да потегли ако нещо не е наред следва да разбереш.
Отделно при задържал вагон влака първо тръгва защото първите вагони са лашнали и след това те дърпа заради задържалия вагон трудно е да се пропусне.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Heruvim написа:Въпросче: Един вагон с блокирали спирачки усеща ли се така явно? При камионите се случва да влачат по една блокирала ос и да се заблуди шофьора, но с оглед на това, че при влак масите са в пъти по-големи си мислих, че като нищо локомотива си тръгва с малко повече зор и вагончето се влачи по релсите с блокирали колооси.
Точно при камион няма начин да не се усети или види пушека.... просто на шофьора не му дреме.... или си знае възможностите и няма смисъл да се опитва да лашка принудително...
Мнения: 52
Регистриран на: Нед Яну 17, 2010 4:40 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от Heruvim »

Разбира се, че при камион ще се усети. Исках да кажа, че може да тръгне при това без особена трудност, но не може да се движи така. Та, за влак си мислех, че ще е по неосезаемо.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Heruvim написа:Разбира се, че при камион ще се усети. Исках да кажа, че може да тръгне при това без особена трудност, но не може да се движи така. Та, за влак си мислех, че ще е по неосезаемо.
Ами с КамАЗ съм подпалвал съединител, но неможа да тръгне празен с едно блокирало колело...
Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София

Мнение от Иван_Вълков »

Само един въпрос , вагоните от този пътнически влак от Първомай след това не заминаха ли с БВ 1672 към от Пловдив за София защото имаше 15 минути закъснение на Пазарджик и на втория АВ вагон нещо тракаше на едната талига много гадно.
Мнения: 52
Регистриран на: Нед Яну 17, 2010 4:40 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от Heruvim »

07 написа:
Heruvim написа:Разбира се, че при камион ще се усети. Исках да кажа, че може да тръгне при това без особена трудност, но не може да се движи така. Та, за влак си мислех, че ще е по неосезаемо.
Ами с КамАЗ съм подпалвал съединител, но неможа да тръгне празен с едно блокирало колело...
Да, ама сигурно говориш за двигателно колело.
Иначе аз визирах случай на блокиране на колелата на ремарке, каквото всъщност се явява и вагона.
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация