излиза, че другите нощни влакове трябва да чакат по разни безобразни селца, вместо на големи гари... все едно 2627 да го спрат на Поликраище Пост 3, вместо на ГО, 4647 на Меричлери, а 383 на Мит, вместо на Мездра.
не съм много наясно на коя гара съкращението е Мит на която трябва да престои 383 вместо на Мездра според никс. Миналата година 2637 през цялото време казваха че ще престои на Каспичан но после си промениха мнението и престоя тук в Шумен въпреки че по разписание не е точно когато се сменя времето а половин час по-късно. Всъщност 2 пъти годишно може би защото все си мисля че края на март пак трябва да има-пак се сменя времето. Или тогава тръгват по-рано от крайна гара ли как е не знам.

Мит = Мездра изток. Имах в предвид, понеже заповедта за престоите на нощните влакове гласи да спират в ПЪРВАТА ПОПЪТНА ГАРА докато влязат в графика си. При 383 положението е следното:
Роман 03:58 ч. транзит (тук още е по старото време)
Мездра изток 04:10 ч. транзит (03:10 ч. по новото)
Мездра 04:13-04:14 ч. (03:13 - 04:14 ч.) - 1 ч. 1 мин престой
При това положение излиза, че 2626 трябва да чака на Кунино, 2636 на Плевен, 2637 на Провадия, 462 на Генерал Тодоров, 3636 някъде между Кв и По, вероятно Дмл, 3637 малко след Твърдица (предполагам на Шивачево), 4646 на Дебелец, 8626 на Костенец.
Според мен заповедта има нужда от тотална промяна... при въртене на часовниците с 1 час назад влаковете или да тръгват 1 час по-късно от начална гара и да не се налага никъде да чакат по маршрута си или престоите да стават в първата гара, на която влакът спира по разписание.
Интересно е когато излизаме от зимното и минаваме на лятното часово време. Тогава падат страшни гонки, само и само да наваксаш малко, нищо, че вината за "закъснението" не е в теб.

Роман 03:58 ч. транзит (тук още е по старото време)
Мездра изток 04:10 ч. транзит (03:10 ч. по новото)
Мездра 04:13-04:14 ч. (03:13 - 04:14 ч.) - 1 ч. 1 мин престой
При това положение излиза, че 2626 трябва да чака на Кунино, 2636 на Плевен, 2637 на Провадия, 462 на Генерал Тодоров, 3636 някъде между Кв и По, вероятно Дмл, 3637 малко след Твърдица (предполагам на Шивачево), 4646 на Дебелец, 8626 на Костенец.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Ми аз мисля, че работата не е голяма, тя е направо огромна ей така за нищо да стоят 1 час в полето, нищо, че е само веднъж в годината. Интересно ми е как стоят нещата на запад, но за мен най-доброто решение е да тръгват 1 час по-късно още от начална гара, вместо да чакат по села и паланки по никое време.
Забравих да спомена за 8636 и 8637 - първият трябва да чака тази нощ на Чирпан, а вторият на Комунари.
Забравих да спомена за 8636 и 8637 - първият трябва да чака тази нощ на Чирпан, а вторият на Комунари.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
дори и по редовно разписание и КПВ не спират на Мездра-изток в списъка на разписанието на бдж има само Мездра и Мездра-юг затова се очудих. От друга страна съжалявам че тази нощ няма да мога да пътувам с някой нощен влак независимо кой тъй като получавам удоволствия да стоя и да обикалям по вагоните 
блазе им на пътниците които на Комунари правят връзка 8637 с 20150 за Шумен ще си стоят на топличко във влака вместо да слизат на гарата 
а на запад как стоят нещата вижте тази нощ може да следваме примера на 292-293. Сърбия е единствената ни съседка с която сме в различен часови пояс и влаковете от и за Белград тръгват по сръбско и пристигат по българско, съответно тръгват по българско и пристигат по сръбско време. Освен това се чудя дали само в България местят часовниците само в нашия часови пояс или. Тази нощ всички нощни влакове ще тръгват по българско и ще пристигат в крайните си гари по сръбско време. Аз така си го обяснявам... Освен ако сърбите не направят обратното за да се запази часовата разлика вместо назад да преместят часовниците си напред.

Информация
Модератори