Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Nikss написа:....., 180 скоро ще се завърне на бял кон, за други засега няма информация. :roll:
Какъв бял кон. Добре че не се запали. Докарали я в Пд за осцилограма на ГВП и токоразпределение. Осцилограмата иди-доди - прави се и при принудително оперативно включване на ГВП в халето. Да ама тя мъртвило. За токоразпределение трябва да е включена под напрежение КМ и да може поне да набира позиции. Да ама тня мъртвец.
Това не им е за първи път - докарат машина уж за токоразпределение, а машината мъртвец.
Понеже тия балъците в Пд ще я съживят. Да ама НЕ!
Този път се замина обратно за Дца да си я съживяват.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Как така мъртвец? Слаба батерия? То ако е слаба батерията няма вдигане... :? аз поне така знам.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не само слаба батерия. В Дупница открай време правят нескопосани ремонти, а после пращат машината в Пд, та нашите балъци да им свършат работата. Лично аз много пъти съм се чудил какви са тези големи ремонти в Дца, като всички уреди и апарати се докарват в Пд за ревизия и ремонт. На мен ми се чини, че някой от ръководството обслужва нечии дупнишки интереси...
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Вчера си седеше в депо ДЦА 45180 под напражение.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Nikss написа:Как така мъртвец? Слаба батерия? То ако е слаба батерията няма вдигане... :? аз поне така знам.
Не АБ. Не се включва оперативно поради проблеми във оперативните вериги. Не набира позиции поради проблеми във оперативните вериги. Дава късо съединение във ВВК поради проблеми във силовите вериги.
Това значи мъртвец. Кво като има АБ, след като не се включва ГВП и не набира позиции. ГВП може да се включи принудително оперативно, но след голям ремонт е самоубийство ако някой го направи.
44142 написа:Вчера си седеше в депо ДЦА 45180 под напражение.
Това че е под напрежение не значи, че всичко й е наред.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44 174 от днес е изписана от ПР и от утре започва да печели. Погледнах хаслерите и в двете кабини... седят си на 100 км/ч. :lol: :D Няма шаблон указващ 130... кой **** е решил да се харизат ей така за едното нищо чисто нови оригинални колооси с редуктори и амортисьори му пожелавам да не види най-милото си! :twisted: Какво им пречеше да си я изкарат с нови бандажи и в серия 45? Сега къде ще я пускат? Освен за Видин и ГО и то на ПВ... все пак се надявам да я пратят в някое депо с бързи влаци и повече да не се вясва в Мездра... днес беше вдигната под напрежение, направи няколко врътки из депото и така. 175 си седи и си чака реда, 523, 543, 554 и 538 си седят унили в очакване на своята съдба и разбира се обичайните 170, 178, 193 и 555 на оградата... за 181 и 147 вести никакви... :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нещо се гласяха да ги разменят с някоя СФ та 174 да по утъпка пътя за ВА. Ще видим какво ще бъде. 147 предполагам е в халето.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44174 днес се е разписал на 20202-20205
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И вероятно след това е заминал 20204/20103. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:44174 днес се е разписал на 20202-20205
Днес, 5 дни по-късно същият лок (с пробег малко под 3000 км) на същата врътка за София и с немалко забележки. :? Боксува, има изпаднал болт на единия от амортисьорите и кожухът се е нагънал вследствие на ударите по дефилето, Y на 1-ва група вентилация също се ебава, разхлабен обтегач на калодкодържач... все дребни кусури, но ги има, а никой не си мръдва пръста да я вкара рекламация - все още е гаранционна. Оставили са си ръцете по нея, инак е успяла да стопи 8 мин закъснение от М до Сф, което не е никак малко, но да не забравяме, че все още е достатъчно дебела. Въпросът е как я мислят относно нейното експлоатиране, отлично се знае, че тя не е ефективна да остава в Мездра. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Имаше идея като по улегне и си даде косурите да работи в Сф. Дали ще стане така времето ще покаже. Жалко, че се е скапал амортисьора понеже са чистонови.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ами дано дойде при вас, файдата в Мездра от нея е никаква. Що се отнася до амортисьора, така ще е като не затягат болтовете... със бургаските шлосери могат да се надпреварват кой колко и какви болтове ще забрави да затегне и до къде ще докарат локомотивите с тези постоянни инциденти заради небрежност. :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:Ами дано дойде при вас, файдата в Мездра от нея е никаква. Що се отнася до амортисьора, така ще е като не затягат болтовете... със бургаските шлосери могат да се надпреварват кой колко и какви болтове ще забрави да затегне и до къде ще докарат локомотивите с тези постоянни инциденти заради небрежност. :evil:
Направо да си учредят ежегодна спартакиада - кое депо повече болтове няма да затегне... ще се измисли и купа - ще никелираме изпадналия при Септември капак от редуктора
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

07 написа:
Nikss написа:Ами дано дойде при вас, файдата в Мездра от нея е никаква. Що се отнася до амортисьора, така ще е като не затягат болтовете... със бургаските шлосери могат да се надпреварват кой колко и какви болтове ще забрави да затегне и до къде ще докарат локомотивите с тези постоянни инциденти заради небрежност. :evil:
Направо да си учредят ежегодна спартакиада - кое депо повече болтове няма да затегне... ще се измисли и купа - ще никелираме изпадналия при Септември капак от редуктора
Победителя получава златен ключ, който на официална церемония ще му бъде заврян в **** за да му напомня вечно за постигнатите успехи!
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Стига цитирали предното мнение , получава се истински бълвоч , с извинение!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация