Мнения: 15
Регистриран на: Вто Юни 29, 2010 10:24 am
Местоположение: София

Мнение от cronos »

Хайде и аз да попитам - някъде преди 25-30 години в северозападна България имаше руски двусекционни електрически локомотиви.Виждал съм такова нещо през 1987-ма година, ако не ме лъже паметта беше някъде към Синдел.Никъде обаче не намирам информация за тях, може ли някой да каже нещо повече за тези машини?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

cronos написа:Някъде преди 25-30 години в северозападна България имаше руски двусекционни електрически локомотиви.Виждал съм такова нещо през 1987-ма година, ако не ме лъже паметта беше някъде към Синдел.Никъде обаче не намирам информация за тях, може ли някой да каже нещо повече за тези машини?
Североизточна. Иначе двусекционен надали е имало по Синдел, по-скоро си видял "Поп Андрей" с друга машина зад него.
Мнения: 15
Регистриран на: Вто Юни 29, 2010 10:24 am
Местоположение: София

Мнение от cronos »

lok45111 написа:Североизточна.
Така де, извинявам се за грешката #-o
Но за това, че беше двусекционен, а не "Поп Андрей" с друга машина не греша.Още преди да го видя знаех, че има такива, даже се говореше, че били (около) 6000 кВт.По онова време бях в казармата и пътувахме с ешелон към Генерал Тошево видях го на някаква гара, но да се убия не мога да си спомня коя.Беше начело на доста внушителна товарачка, накрая с бутаща 43-ка.Сега, като гледам снимки, ми се струва, че много прилича на ВЛ80.Доколкото си спомням, на локомотива нямаше знак, че е на БДЖ и това доста ме учуди.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Нещо, което е идвало на проби, но за такова не се споменава. ДА не го бъркаш с чешкия 263, Лепа Брена или 6-LE5600 на сърбите. И трите са едносекционни, но ръбави подобно на ВЛ машините. 5600 е достатъчно дълъг, ръбав и огромен, че да ти заприлича на руско чудовище, но е сръбски.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

В България не е имало нито руски, нито двусекционни локомотиви, освен маневрите серия 60 в Стара Загора, които са нашенско гаражно изпълнение.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:В България не е имало нито руски, нито двусекционни локомотиви, освен маневрите серия 60 в Стара Загора, които са нашенско гаражно изпълнение.
Аз не визирах руски машини. У нас такова не е идвало.
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

От вчера насам опитвам да отворя обновения сайт на БДЖ, но ми излиза нещо друго. Някой би ли ми помогнал по този въпрос?
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

всичко си е наред, аз влизам без проблем в сайта :roll:
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

bobara_e_tuk написа:всичко си е наред, аз влизам без проблем в сайта :roll:
Не мога, при мен от вчера излиза това: http://www.cbox.biz/ :( Да не са променили нещо в адреса ли, не ми е ясно много?
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Я пробвай това : http://bdz.bg/ .
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

disell написа:Я пробвай това : http://bdz.bg/ .
Благодаря, сега се получи!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На някой отваря ли му добавката за електронното табло на центр. София , защото на мен не? Зз другите гари го отваря без проблем.С Mozilla ми дава това:

The connection was reset
The connection to the server was reset while the page was loading.

, a с IE ми изписва този надпис:
Oops! Internet Explorer could not connect to 89.25.47.185
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

И при мен е същатата работа, явно има древен бъг :roll:
Мнения: 18
Регистриран на: Нед Окт 10, 2010 12:47 am
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Muttley »

Задавам въпроса си тук, тъй като не можах да му намеря по-подходящо място.
Става дума за т. нар. "ключ квадрат", който широко се използва в нашите железници (за други нямам информация). Интересно ми е какъв е неговият произход и по какви причини е възприет точно този начин на заключване. Сетих се, че доста отдавна гледах някъде снимка на газена лампа от вагон от началото на 20 век - може би 1912 или 1922 г., не си спомням точно, и тя се отваряше точно с такъв ключ, явно още от тогава се ползва.
Ще бъда благодарен, ако някой сподели информация.
I'm the one with no name
And I won't play your game
I'm no light in the dark and no savior
Let my powers unfold
And before I get cold
Let me die as a rebel
Or live as a free man at last!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Въпросният ключ квадрат не знам с какъв произход е, но е нещо като универсален ключ за вагоните. С него можеш да отключваш и заключваш всички врати - външни, междинни, на купета, да отваряш ел. таблата, каквото пожелаеш. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация