
Модератор
Ванчо, всичко което казваш е вярно, но и не забравяй, че логически издържаните аргументи служат само и единствено пред сериозна железопътна администрация, която работи в интерес на клиентите си. Сам си направи изводите "БДЖ" такава ли е. Апропо, злите езици говорят, че е направен нов ГДВ, който е значително преработен от този, който коментираме във форума. Преработен, разбирайте с негативна анотация - т.е. пълен с изрязани влакове.
Не ми се иска да го кажа, но смятам че така ще е по добре. Просто има влакове които са толкова празни и са адски нерентабилни. Ако орежат тях, добре, но като им знам логиката, винаги режат БВ за дълги разстояния. В последния си ден от БВ 4626 слязоха повече от 100 човека на крайна гара...
което за нашия край си е повече от прилична населеност. Но както знаем България е София, другите кучета ги яли.


Модератор
Не мога да кажа нищо ново на този етап за промените, които са настъпили. В момента в който разбера ще уведомя членовете на форума скоропостижно. Бързите влакове на дълги разстояния се съмнявам, че ще ги пипнат. Те и сега са крайно недостатъчни. По-скоро рязане на ПВ и КПВ, откоето следва създаване на нови гари и спирки за бързите влакове.
Нощният влак между Сщ и Л се движеше повече от месец ако не се лъжа и от колеги работещи там разбрах , че се ползвал и тъкмо когато хората разбрали за удобствата му естествено от БДЖ му праснаха секирата , той може да се остави да пътува поне само петък и неделя , но както виждаме ако не е вината в БДЖ ще е в НК ЖИ , те пък както знаем си закриват доста от гарите през ноща или им сменят статута ( стават РП ) .
Едва ли ще направят обвръзка софия - русе на мястото на 4626 - да си има 2 - 3 вагона директни на 2627 и след това на 4646 да ги закачат на ГОлямата гара но един път промени ли се вече само copy paste и воала те ти нов ГДВ.


Добра идея е 2627 да вози поне два вагона за Русе - второкласен купеен и едно смесено exDB за Ванчо да се радва.Пък и пътниците , желаещи да ползват първа класа от София до Русе не са кой знае колко много , затова 1/3 от вагона им е достатъчна.От Горна ще се закачат на 4646 , а колкото до двойката нощни влакове за Димитровград , е добре да възстановят директният вагон за и от Пловдив.Както знаем , една от причините бе , че не си заслужавало да се прави маневра в Ст.Загора само с един вагон и да се разкарва патицата , затова и остана само връзката.

Модератор
Чукчите писатели изготвящи ГДВ май действат на принципа от колко листа е баницата и правят сметка на брашното и яйцата и оттам че е нерентабилно. Ами тогава да направят маневра със съставите както е при 383 идва локомотива със състава за Сф и като пристигне 383 след като се сече румънския се прави маневрата, или другия вариант както на каспичан с 3660/3661 и 9622/9621. В случая колко да се забави? - около 5 минути слизане и качване на пътници и 10 - 15 минути маневра със 4646/4647 ? И ето ти икономия на патето. Така и на ГОлямата гара може да пристига малко по късно за да може да си прикача вагони от 2627 за РусИ
. Предполагам там маневрата работи денонощно освен ако не се дели на паркове. и един локомотив да не може да ходи от един парк в друг. Нека знаещите да ме коригират ако бъркам някъде.

На Каспичан сутринта е лесно - след пристигането на 9621 , разкачат композицията и първите вагони с локомотива си продължават , а от депото направо идва друга машина отзад и изкарва влака до Бургас.Вечерта първи пристига 9622 , след него и 3661 , локомотивът не се разкача , а след минута - две престой на гарата , потегля с бургаската група към стрелките , след което се прегарира и я набутва отзад към дошлите от Варна вагони.
При 8612 на Карнобат е по - друго , там машината на пристигналия първи 8660 се откача , а отзад идва маневрата , издърпва вагоните в гърловината , след което ги набутва отзад на основата композиция , идваща от Варна.Това е така , понеже в първият случай , посоките на двата влака са различни.
И при единия , и при другия случай вагоните са повече от един.
Лично за мен при 4646 / 4647 това спиране на директният вагон (при 4 такива през 2001 г.) поради нежеланието да се разкарвала "патицата" на Ст.Загора е голяма глупост.Другата причина - слабият пътникопоток , е вярна , но само донякъде , тъй като в определени дни този директен вагон бе пълен на 100 % , а на гарата в Пловдив съм засичал много хора , купуващи си билети до В. Търново за 8637.
При 8612 на Карнобат е по - друго , там машината на пристигналия първи 8660 се откача , а отзад идва маневрата , издърпва вагоните в гърловината , след което ги набутва отзад на основата композиция , идваща от Варна.Това е така , понеже в първият случай , посоките на двата влака са различни.
И при единия , и при другия случай вагоните са повече от един.

Лично за мен при 4646 / 4647 това спиране на директният вагон (при 4 такива през 2001 г.) поради нежеланието да се разкарвала "патицата" на Ст.Загора е голяма глупост.Другата причина - слабият пътникопоток , е вярна , но само донякъде , тъй като в определени дни този директен вагон бе пълен на 100 % , а на гарата в Пловдив съм засичал много хора , купуващи си билети до В. Търново за 8637.

В DB BAHN се появи ГДВ2011 но е същия както във фаила
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... tocol=http:&
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query. ... tocol=http:&

Модератор

Модератор
Информация
Модератори