
Благодаря! На първият предполагам електровоза му се закача на Перник , а вторият не беше ли с два вагона? 

Последно промяна от VESO на Пон Окт 25, 2010 9:40 pm, променено общо 1 път.
Не, влакът до Дупница се обслужва от 07-цата. 50260 също се обслужва от същия седмак, но зад него има една 46-ца, която топли и също така подкарва влака.VESO написа:Благодаря! На първият предполагам електровоза му се закача на Перник , а вторият не беше ли с два вагона?
Днес 50260 беше с 07 042 и 46 238.
5621/5624 с 4-вагонен състав - три 63-ки и една дряновска 44-ка.
Състава на БВЗР Варна уикендlubo_bulgaria написа:Не, влакът до Дупница се обслужва от 07-цата. 50260 също се обслужва от същия седмак, но зад него има една 46-ца, която топли и също така подкарва влака.VESO написа:Благодаря! На първият предполагам електровоза му се закача на Перник , а вторият не беше ли с два вагона?
Днес 50260 беше с 07 042 и 46 238.
5621/5624 с 4-вагонен състав - три 63-ки и една дряновска 44-ка.

Ти ли свирна с уста? Там където двама маневристи си пиеха кафето.А аз си мислех , че за тях се отнася.
Към lubo_bulgaria - според мен е крайно неефективно 07-00-цата да кара влака по целия маршрут. Не е ли по - добре в участъка Дупница - Перник да се обслужва от електровоз , а дизелът да се ползва само от Перник до София?
Колкото за Янтрата , тя резонно ли е вече с 6 вагона , или просто днес като първи ден от седмицата е с увеличен състав?

Към lubo_bulgaria - според мен е крайно неефективно 07-00-цата да кара влака по целия маршрут. Не е ли по - добре в участъка Дупница - Перник да се обслужва от електровоз , а дизелът да се ползва само от Перник до София?
Колкото за Янтрата , тя резонно ли е вече с 6 вагона , или просто днес като първи ден от седмицата е с увеличен състав?

Този само първите 3 купета са така... ужасен е... а имаше и една гавра тип 11 50... голяма първа класа... 6 човека лятото - ако се изпърдиш няма на къде да излезе...VESO написа:Ако сте обърнали внимание от снимката с 61006-3 , вагонът зад "патицата" е първокласен.Обърнах му внимание и установих , че това е небезизвестният 51 52 10 50 060 - 6 с този интериор.Друг такъв първокласен вагон не съм срещал и затова си мисля , че това е единствената 50-ка с такива седалки.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София
Актуална информация от днес , 29-ти октомври.
"Бургас Weekend" , теглен от 45149-2 премина навреме през гара Пазарджик , направих му снимка и клип.Композицията включваше две септемврийски 44-ки , бистро , още една 44-ка , първокласна 63-ка и една 97-ца.От позицията , на която бях , не успях да видя населеността във влака.
43309-4 навреме докара Белия кон в Пловдив , след което се прегарира , за да поеме обратно към София 1624.
44061-0 чакаше да потегля от гара Огняново с "Чакъла".
44070-1 с 8612 и 12 минутно закъснение на гара Пазарджик.Доколкото разбрах 44130-3 , която е била на влака счупила пантограф и закачили 070 някъде по пътя.Все пак са действали експедитивно , а закъснението е могло да бъде по - голямо.
45153-4 беше с товарен влак.
10147 , който както знаем е само до Първомай се обслужваше от две мотриси - 10015-9+10016-7 и зад нея 10011-8+10012-6 , но дори и те се оказаха недостатъчни да поберат тълпите от пътници.Явно поради последния работен ден от седмицата , хората бяха изключително много.
Един до друг стоят 07123-3 с двувагонния състав на 18208 и 30017-2+30018-0 , обслужваща 10113 (с + 30 на центр. ПО).Поради това обявиха 10116 , че ще замине с 10 минутно закъснение от начална гара.
За отбелязване е , че Чайката имаше един exDB вагон в композицията си (последния) , а Дианата бе обявена със 110 минутно закъснение.
"Бургас Weekend" , теглен от 45149-2 премина навреме през гара Пазарджик , направих му снимка и клип.Композицията включваше две септемврийски 44-ки , бистро , още една 44-ка , първокласна 63-ка и една 97-ца.От позицията , на която бях , не успях да видя населеността във влака.
43309-4 навреме докара Белия кон в Пловдив , след което се прегарира , за да поеме обратно към София 1624.
44061-0 чакаше да потегля от гара Огняново с "Чакъла".
44070-1 с 8612 и 12 минутно закъснение на гара Пазарджик.Доколкото разбрах 44130-3 , която е била на влака счупила пантограф и закачили 070 някъде по пътя.Все пак са действали експедитивно , а закъснението е могло да бъде по - голямо.
45153-4 беше с товарен влак.
10147 , който както знаем е само до Първомай се обслужваше от две мотриси - 10015-9+10016-7 и зад нея 10011-8+10012-6 , но дори и те се оказаха недостатъчни да поберат тълпите от пътници.Явно поради последния работен ден от седмицата , хората бяха изключително много.
Един до друг стоят 07123-3 с двувагонния състав на 18208 и 30017-2+30018-0 , обслужваща 10113 (с + 30 на центр. ПО).Поради това обявиха 10116 , че ще замине с 10 минутно закъснение от начална гара.
За отбелязване е , че Чайката имаше един exDB вагон в композицията си (последния) , а Дианата бе обявена със 110 минутно закъснение.
Последно промяна от VESO на Съб Окт 30, 2010 9:05 am, променено общо 1 път.
Информация
Модератори