Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Има ли 171 ? :shock: :o
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Сега кой е объркал номерата Tramway или БДЖ ? :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Има нещо гнило тук. Явно обявената за музей машина вече не е собствонест на БДЖ :roll:
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

42 171 е 42 071. В момента 42 071 няма.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

И значи все пак музейната е 42 072.9, която по незнайни причини се озова на място, където съдбата и е предрешена. Да изгние и да бъде окрадена :cry:
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Тъпооо :sad1: Много ТЪПО музеината 42 не е на БДЖ пф!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа:Тъпооо :sad1: Много ТЪПО музеината 42 не е на БДЖ пф!
Ами ако наистина 42 072.9 е била обявена за музейна и след това подарена на ВТУ, то БДЖ вече няма никакви права върху нея и следователно нямаме нито една напълно оригинална машина за музей. Друг е въпросът, че при желание от страна на БДЖ може да се предприеме възстановяване на 42 054, която е що - годе читава, няма талиги, но такива лесно могат да се набавят от други локомотиви серия 42 или 43. Липсващи възли и части също могат да се набавят от други серии. Всичко е въпросн на желание според мен.
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Ще се усетят когато вече е късно :cry:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

На 24.06 42 171 беше забелязана с 55 093 на гара Синдел начело на товарен влак. 42-ката беше в добро външно състояние.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Браво :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа:Браво :wink:


42 171 е собственост на депо Варна. Машината от доста време циркулира по жп. възела. Преди време дори дойде до София. Машината през зимата беше спряна за бандажи, след което отново тръгна. Депо Варна особено разчита на локомотиви серия 42 за товарно и локално пътническо движение. За сега слава Богу нямат намерение да ги изхвърлят от експлоатация.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Марио,колко локомотива от тази серия са към Варна?Аз знам за следните: 081 ,143 , 148 , 150 , 160 , 171 и 179.Всички без 148,която е в някакъв ремонт в депото,са в движение.Ако има други,посочи ги.054 не знам каква е,но нея не я слагам в сметките,защото е бракувана.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Марио,колко локомотива от тази серия са към Варна?Аз знам за следните: 081 ,143 , 148 , 150 , 160 , 171 и 179.Всички без 148,която е в някакъв ремонт в депото,са в движение.Ако има други,посочи ги.054 не знам каква е,но нея не я слагам в сметките,защото е бракувана.
Тези са. 42 054 е спряна и се води изолация, стои на трупчета в депото. 42 148 също е спряна. Варненска беше и 42 072, която е локомотив - паметник пред ВТУ в София.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация