работи 

Нощния от Димитровград за Русе гледам има престой на СЗ 24 минути а на Дъбово 29 Да не би да прави обвръзка с Пловдив - Варна с вагон или пак ще има прекачване на пътници?

Модератор

Последният път , когато пътувах с този влак , на Горна прикачиха още една машина и влакът пристига в Русе с двойна тяга.Това беше на 15-ти август , ето и снимка.
Тъй като имам възможност всяка седмица да пътувамм от Свищов, решихй точно по тоя повод да пусна едно писъмце .... оригиналния текст и отговора в другото мнениеtodor plamenov написа:За Северна България съм съгласен, че Левски - Свищов е едната дестинация, където би могло да се експериментира с едно КПВ в ранната сутрин. Връзки няма да липсват. По това време на нощта минават 2626/2627,2636/2637. Хората от всички тези влакове са принудени да чакат до 6:20 за първия КПВ 24202. Всеки знае, предполагам от личен опит колко е неприятно чакането рано сутрин, особено в типично по български неотоплени чакални на гарите.
Денят е петък, градът е Свищов. Хиляди студенти си тръгват по родните
места. Някои от тях имат занятия до късно и са принудени да използват
последният за деня влак, който обаче тръгва в ранния час 19.10. Казвам
ранен, защото след това предстоят няколко часови чакания на Левски и/или
Горна Оряховица. За да се избегне дългото чакане и подобряване на връзките
до Пловдив/Бургас/Стара загора от Свищов, предлагам да се пусне и по късен
влак от този в 19.10 от Свищов за Левски, който да прави удобна връзка с
влак 382 на Левски. След това пътниците спокойно да се прехвърлят на влак
4647, оттам и връзка за Бургас, без да се налага да чакат по няколко часа
на Горна Оряховица. На някои им се налага да пътуват и до Варна и чакането
им става още по голямо. Обратно от Левски предлагам да се пусне влак,
тръгващ малко след пристигането на влак 2627 в Левски. По този начин ще се
създаде по удобна връзка и между София и Свищов. В момента се налага
тричасово чакане на пътниците, пътуващи по посочената схема. Точно подобни
престои и чакания отказват често много студенти да се връщат по родните си
места в ден петък и тръгват събота, след което изгубват целия си ден в път,
който отново им се налага да изминат в неделя. Освен от София, ранният
пътнически влак Левски Свищов би създал и по добри връзки от Добрич и Варна
пътуващи съответно с влакове 2626 и 2636. Смятам че групата на студентите е
една от най масовите използващи услугите на националния железопътен
превозвач и заслужават малко по удобни и качествени връзки. Надявам се
предложението ми да се вземе под внимание и ако се счете за необходими и
възможно, да се подобри малко обслужването на посочените райони. Както
виждате се покрива една немалка част от територията на страната и съответно
се улеснява пътуването на хора от различни краища до студентския град
Свищов.
отговора :
Позволете да Ви информирам за отговора на колегите от "БДЖ - Пътнически
превози" ЕООД, които разгледаха Вашето предложение.
За осъществяване на предложените от Вас промени в движението на влаковете,
е необходимо да имате предвид, че парка от подвижен състав, с който
"Български държавни железници" ЕАД разполагат е ограничен и за момента
липсва ресурс за пускането в движение на допълнителен влак.
В допълнение към това за осъществяването на пътнически превози "БДЖ -
Пътнически превози" ЕООД имат сключен договор с държавата - "Договор за
извършване на обществени превозни услуги в областта на железопътния
транспорт на територията на РБългария" , който се изпълняява според
утвърдена транспортна схема. В конкретния случай, пускането в движение на
още влакове няма да бъде включено в изпълнението на този договор, което ще
затрудни допълнително финансовото състояние на дружеството.
Предложените промени биха довели до допълнителен разход за националния
железопътен превозвач поради факта , че гарите, които са собственост на
Национална компания "Железопътна инфраструктура", са закрити за служба по
движението през нощта, за откриването на която е необходимо "БДЖ -
Пътнически превози" ЕООД да извършат разходи в значителен размер, които
няма да бъдат оправдани поради недостатъчния пътникопоток
места. Някои от тях имат занятия до късно и са принудени да използват
последният за деня влак, който обаче тръгва в ранния час 19.10. Казвам
ранен, защото след това предстоят няколко часови чакания на Левски и/или
Горна Оряховица. За да се избегне дългото чакане и подобряване на връзките
до Пловдив/Бургас/Стара загора от Свищов, предлагам да се пусне и по късен
влак от този в 19.10 от Свищов за Левски, който да прави удобна връзка с
влак 382 на Левски. След това пътниците спокойно да се прехвърлят на влак
4647, оттам и връзка за Бургас, без да се налага да чакат по няколко часа
на Горна Оряховица. На някои им се налага да пътуват и до Варна и чакането
им става още по голямо. Обратно от Левски предлагам да се пусне влак,
тръгващ малко след пристигането на влак 2627 в Левски. По този начин ще се
създаде по удобна връзка и между София и Свищов. В момента се налага
тричасово чакане на пътниците, пътуващи по посочената схема. Точно подобни
престои и чакания отказват често много студенти да се връщат по родните си
места в ден петък и тръгват събота, след което изгубват целия си ден в път,
който отново им се налага да изминат в неделя. Освен от София, ранният
пътнически влак Левски Свищов би създал и по добри връзки от Добрич и Варна
пътуващи съответно с влакове 2626 и 2636. Смятам че групата на студентите е
една от най масовите използващи услугите на националния железопътен
превозвач и заслужават малко по удобни и качествени връзки. Надявам се
предложението ми да се вземе под внимание и ако се счете за необходими и
възможно, да се подобри малко обслужването на посочените райони. Както
виждате се покрива една немалка част от територията на страната и съответно
се улеснява пътуването на хора от различни краища до студентския град
Свищов.
отговора :
Позволете да Ви информирам за отговора на колегите от "БДЖ - Пътнически
превози" ЕООД, които разгледаха Вашето предложение.
За осъществяване на предложените от Вас промени в движението на влаковете,
е необходимо да имате предвид, че парка от подвижен състав, с който
"Български държавни железници" ЕАД разполагат е ограничен и за момента
липсва ресурс за пускането в движение на допълнителен влак.
В допълнение към това за осъществяването на пътнически превози "БДЖ -
Пътнически превози" ЕООД имат сключен договор с държавата - "Договор за
извършване на обществени превозни услуги в областта на железопътния
транспорт на територията на РБългария" , който се изпълняява според
утвърдена транспортна схема. В конкретния случай, пускането в движение на
още влакове няма да бъде включено в изпълнението на този договор, което ще
затрудни допълнително финансовото състояние на дружеството.
Предложените промени биха довели до допълнителен разход за националния
железопътен превозвач поради факта , че гарите, които са собственост на
Национална компания "Железопътна инфраструктура", са закрити за служба по
движението през нощта, за откриването на която е необходимо "БДЖ -
Пътнически превози" ЕООД да извършат разходи в значителен размер, които
няма да бъдат оправдани поради недостатъчния пътникопоток

Какви глупости пишат тези , какъв органичен парк ги гони?!? В момента на Свищов нощува DESIRO , нищо не пречи през нощта да прави един курс до Левски за 2627 и да се връща след 2626.При това само за летния сезон.Не искаме кой знае какво.Колкото до транспортната схема , без връзки (особено) и без среща с градската управа на Свищов , няма да се мине.

Модератор
Ами то по тоя край всеки ден почти /понякога по два пъти дневно/ Дезиро блъска някой, я каруца ли ще е, я самоубиец. И в резултат на това, постоянно някой влак се обслужва с ЕДИН вагон и 55 ца. Вътре в ден петък е страшен студ и тъпканица. Аз лично имам колеги, които не си ходят или си ходят рядко заради скапаните връзки. Занятията ти като свършват в 17.30, последният ти автобус е в 17.30, какво правиш, или чакаш за другия ден, или ако си достатъчно луд като мен вземаш следващия влак в 19.10. И разбира се, от догодина за да ми е още по гадно, 382 изтеглен с час по късно
При това положение, схемата която съм приложил за обвръзка с 382 и 4647 отпада... За обслужването в нощните часове, че липсва персонал, ОК... Но тоя влак в 19.10 е направен за връзка единствено и само с и то забележете ПВ и БВ за Плевен. Ок, много студенти има от Плевен в Свищов, но с мен пътуваха и други първокурсници до Варна... Аз чаках от 21.15 до 23.45 в Горна, а на тях им предстояха още 5 часа... Това според вас нормално ли е .... Пускането на малко по късен влак от този в 19.10 от Балкана, прави връзки за абсолютно навсякъде. Бургас, ПлОВДИВ, Ст З, Димитровград, София ако щете... Обратния пък дава възможности за добри връзки от Добрич и Варна... Броя на ентусиастите няма да е малък... за разлика от сега. Но всичко с времето си. След двугодишна борба спечелихме /първоначално пробен/ влак Свищов Габрово, защо не догодина нещо повече 


Продължавам... Надявам се да ми простите за дългите мнения, ама нямам възможност да влизам често и затова така се получава.
Имах нещастието да използвам и връзката с БВ 2627 от София за Свищов все още неотоплен, на 30 спетември срещу първи октомври. Два дена след като им писах пуснаха отоплението
Та.. Момчето с което пътувах имаше карта валидна от 1 октомври, аз имах такава валидна до 30 септември. На мен ми издадоха билет с намаление, на него не... Както и да е, опитах да разбера логиката им, не успях. За да не чакам на Левски три часа си издадох билет до Горна за бързия и с ПВ до Левски. Касиерката на София ми го издаде обаче до Левски... сигурно заради капризите на компютъра не знам
В Пътника за София на 5.25 от ГО поисках добавка, но кондуктора не иска да си слага таралеж в гащите и каза : '' пробвай на касата в Левски. Имах 10 минути и си издадох цял билет, за да не стават разправии, проблеми и т.н. Това нямаше да се случи ако на София ми бяха издали билет както поисках... Както и да е, то големи капризи съм проявил, да натоварвам горкичкия компютър да ми смята още една връзка... Зимата като падне обилно количество сняг /вярвайте в този край наистина е необикновено много/, дезирото като заседне пак, и седмака ще идва на помощ. Кой ще дойде на помощ на нас пътниците като няма какво да ни топли не знам, ама поживем повидем. Ако съм досадил на някой с приказките си за едно и също : да се успокои. До другата седмица няма да вижда мое мнение 
Имах нещастието да използвам и връзката с БВ 2627 от София за Свищов все още неотоплен, на 30 спетември срещу първи октомври. Два дена след като им писах пуснаха отоплението



Информация
Модератори