като станете шлосери и работите по талигите щте намерите вашите отговори !

Имено тероризъм, колега, имено тероризъм, само дето не е толкова явно, колкото явно беше извършен, напр. терористичния акт във влака на гара Буново през 1985. Тук е прикрито. Ако се обърне влака, обърне се, ако ли не, "здраве" да е.mutagen написа:А този или тези които са се подписали след ремонта... кой ще ги уволни, трябва да се съдят, това си е жив тероризъм бе, хора... тоя капак ако изпадне с максимална скорост... не ми се помисля дори....



Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
аха това да но неможиш да кажиш 4е неиправност в локомотива е саботаш ....!
А понеже сме пътници във влакове теглени от елетровози ръсещи част - нямаме право на мнение... Така ли да го разбирам?markos написа:като станете шлосери и работите по талигите щте намерите вашите отговори !
Точно по закона на Мърфи... Но ако не се беше заклинил - изобщо нямаше да се случи нищо.. ЖП фолклора щеше да се обогати с една случка, след 10 годни щеше да се разправя че е паднал целия редуктор... А като стигне 46205 в депото - щяха да свалят капак от някоя спряна машина и всичко да продължи по старо му...bdz46 написа:Вероятността изпадане на капака да доведе до дерайлиране е твърде малка, за да отвива някой болтовете с такава цел.
Чиста случайност е, че капака пада точно преди гарата и се заклинва под спирачния диск на вагона.
не батка които не си гледа раота неси я гледа тва е !! немога да споря 4е някои неси е сваршил работата !
в 18:30 гледах повторението на "Господари на Ефира" подариха златен скункс на г-н Попов, заради инцидентите в БДЖ
точно този клип е, пълна подигравка с фирмата превозвач 


