
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Акредитиран фотограф

Тя мое да е мазна, ма върви повече от другите варненски Р-ки - кошници (пример 120 и 062, но с 088 и 066 не може да се мери). 092 как ще е ПР като трябваше уж за КР да спира? Тя Юни 2006 г. излезе от ГПР в ГО и от тогава /4 години/ не беше минавала ремонт, а поне 2 години е работила предимно на бързите влакове за София /което ще рече около 1000 км на денонощие - 30000 на месец/. Нещо не се връзва да е за ПР.
120 също отдавна трябваше да е вкарана в бокса за КР, но кой безгръбначен е наредил да се движи още, не знам. Освен това 065 не люшка толкова колкото 120 и 062, затова именно когато 088 и 066 са ТП или СЛР, тя трябва да се пуска на мястото на едната от тях, но всеки си прави каквото му скимне.
Гледам, че си поседя в Каспичан няколко месеца, но за бандажи да чака толкова... 



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

2007 и 2008 г. я юркаха здраво по София заедно с 062. Лятото на 2008-ма 065 излезе и почнаха нея да юркат, а 092 по-малко. И така 062 и 065 работеха в тандем до тръгването на бързите 066 и 088, които ги "изхвърлиха" от бързия график напълно. От скопените най-добре се държи 065, останалите блъскат, скачат за страх.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


Утре спира за ГПР една от най-добрите ГО бегачки - 44 118.8 с пробег от 300 000 км от ПР (09.02.2009 г. - 22.10.2010 г.) като за това време доколкото знам е износила 2 чифта бандажи.
Дано се сетят да мацнат с червена боя графитите от едната страна, че стои много грозно с това зелено.
Не е необходимо да я боядисват цялостно, а само там да го заличат докато влезе за другия голям ремонт.



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

От бързите е... нека пускат, че има да компенсират на варненци... взеха бързите колооси с редуктори от 44 062 за 44 117 през 2007 г. тъй като на първата й се забави ремонта с цели 7-8 месеца
но пък си мисля, че дори и да й бяха сложили нови колооси с редуктори, ако бяха оставили старите амортисьори щеше да е умирачка със 130 км/ч
дет се вика всяко зло за добро! Откакто стана обединението на депа ГО, Ва и Р в 1 цяло се наблюдават както положително експлоатиране на електровозите, така и неизбежното отрицателно, но така ще е докато всичко е на самотек.






Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Информация
Модератори