Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44092-ПР в ГО.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

44142 написа:44092-ПР в ГО.
А сериозни ли са щетитте след запалването?
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

мда,вчера я видях привечер 44065,пълзеше покрай спирка Варна,май се гласеше за пътника в 19.45 за Шумен...същата мазна и грозна на вид,но...теглеща:)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тя мое да е мазна, ма върви повече от другите варненски Р-ки - кошници (пример 120 и 062, но с 088 и 066 не може да се мери). 092 как ще е ПР като трябваше уж за КР да спира? Тя Юни 2006 г. излезе от ГПР в ГО и от тогава /4 години/ не беше минавала ремонт, а поне 2 години е работила предимно на бързите влакове за София /което ще рече около 1000 км на денонощие - 30000 на месец/. Нещо не се връзва да е за ПР. :roll: 120 също отдавна трябваше да е вкарана в бокса за КР, но кой безгръбначен е наредил да се движи още, не знам. Освен това 065 не люшка толкова колкото 120 и 062, затова именно когато 088 и 066 са ТП или СЛР, тя трябва да се пуска на мястото на едната от тях, но всеки си прави каквото му скимне. :evil: Гледам, че си поседя в Каспичан няколко месеца, но за бандажи да чака толкова... :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ако една машина работи предимно Ва - Сф, не може да изкара 4 години без ГПР поне.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

2007 и 2008 г. я юркаха здраво по София заедно с 062. Лятото на 2008-ма 065 излезе и почнаха нея да юркат, а 092 по-малко. И така 062 и 065 работеха в тандем до тръгването на бързите 066 и 088, които ги "изхвърлиха" от бързия график напълно. От скопените най-добре се държи 065, останалите блъскат, скачат за страх.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44088 все още се представя много добре но 44066 грохна от към механика. Това е разбираемо понеже на 44088 са нови амортисьорите а на 44066 са рециклирани в Мездра. 44065 не е с нови бандажи. Вероятно след пожара са я завели ПР 092. По принцип трябваше за КР да спира.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

44 066 не се задържа у Варна, последно онзи ден беше помощна за Плевен.
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

Мда,затова 2614 почти всеки ден е с Го машина....
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Той ако е с бърза ГО 44 пак по-добре отколкото да пускат кошници като 120 и 062. :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Утре спира за ГПР една от най-добрите ГО бегачки - 44 118.8 с пробег от 300 000 км от ПР (09.02.2009 г. - 22.10.2010 г.) като за това време доколкото знам е износила 2 чифта бандажи. :roll: 8) Дано се сетят да мацнат с червена боя графитите от едната страна, че стои много грозно с това зелено. :x Не е необходимо да я боядисват цялостно, а само там да го заличат докато влезе за другия голям ремонт.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

ами в събота на 16-ти 2614 замина от Ва с 44127...май е от бързите ерки....
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

От бързите е... нека пускат, че има да компенсират на варненци... взеха бързите колооси с редуктори от 44 062 за 44 117 през 2007 г. тъй като на първата й се забави ремонта с цели 7-8 месеца :lol: :D но пък си мисля, че дори и да й бяха сложили нови колооси с редуктори, ако бяха оставили старите амортисьори щеше да е умирачка със 130 км/ч :? дет се вика всяко зло за добро! Откакто стана обединението на депа ГО, Ва и Р в 1 цяло се наблюдават както положително експлоатиране на електровозите, така и неизбежното отрицателно, но така ще е докато всичко е на самотек. :? :x
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

Значи 117 затова припка като газелка:)Ще ми се поне по една боя да им теглят на 62 и 65,ама....на кой ли му се чува:)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

На 062 и 065 последните големи ремонти са ГПР, а при ГПР по принцип не боядисват, по желание е. 062 последно е боядисвана при СР във ВА през 2004 г., а 065 през Февруари 2003 г. при ПР в Сз, догодина ги чакат големи ремонти. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация