Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

господа съфорумници първо машинистите от ясно по ясно ,че нямат вина и никой не ги вини но миналата година в СЗ на лок. 45 186 при убслужване на влак 8605 (сег. 8631) в междугарието михайлово калояновец и падна ЦЕЛИЯ РЕДУКТОР!!! и накрая се оказа виновен машиниста и бе наказан за ицидента така,че да се надяваме ,че няма да обуят колегите за случая.
Мнения: 24
Регистриран на: Пет Юли 09, 2010 4:28 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от Javor Manov »

Nikss написа:
Javor Manov написа:
lok45111 написа: Влаков локомотив е бил 46 205.1, който е последния излязъл от модернизация локомотив серия 46 200. За да се изтумби така редуктора има само две възможни причини - или са липсвали голяма част от болтовете, или редуктора се е разпаднал, в следствие на което се е изкъртил капака и е изхвърчал назад. Румънските дараци имат проблеми с механиката, но доколкото знам на 46 2ХХ, редукторите са хърватски... И сега вече някой сериозно ще загази, задето обра париците на БДЖ с малоумна концепция за модернизация.
Прав си.Та като гледам гдв за 2011 на 1 четене . виждам много малко 46локомотиви-8611/8614 8686/8687 и от и за карнобат на бургаската група на 8612/8613.Даже срещу 8626/8627 е записано лок 44
Абре ти недей обръща толко внимание какво са писали... те на някои влаци пишат лок 43, а са за 44, на някои пишат 42, а вървят с 43 или 45 и така. :)
Принципно е така зависи от моментния състав.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Ето го и него http://media.snimka.bg/2342/010938569-big.jpg
Изработен е от чугун. Размери не са дадени. Големичко идва.
Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България

Мнение от evrokoma »

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3341171 най-после някой да проумее че сертификата не кара влака :lol:
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

Май и тук ви мързи да отваряте линкове?!!!
:?
Изображение

Изображение


липсващия капак

Изображение

Изображение


капак който си е на мястото
Изображение

Доста голямо желязо
bdz43r написа: Капака е паднал 800 м преди стрелките и е скачал по скрепленията. Контрарелсата само го е откъснала окончателно.
Ето тук е паднал:

http://bgrail.info/photos/18.10.2010-Sp/IMG_3633.JPG

на клм 104+395
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Локомотив 46-205 е в Пд и е вдигнат на крикове. Извадена е талигата. За съжаление не обърнах внимание коя талига е, но редуктора е на последната колоос от посока на движението Бургас-София, тоест машиниста не е имал възможност да чуе тракане, защото е бил последния редуктор броено от посока на движението.
Не се наложи снимки, защото всичко е ясно.
Докараха с кола горната черупка+МЗК. Шлосери от Карнобат (защо пък от Карнобат :? ) са били на Септември за да свалят горната черупка заедно с МЗК за да се придвижва локомотива.
Захващането на долната черупка е фланцово с 20 броя болтове с вътрешен шестограм завити в резби, които резби са изработени на фланеца на горната черупка. Тоест няма гайки.
Сутринта малко преди да дойде голямата делегация от генерална дирекция успях да огледам резбите -
НЯМА НИКАКВИ ПОВРЕДЕНИ РЕЗБИ!
НЯМА НИКАКВИ СКЪСАНИ БОЛТОВЕ В РЕЗБИТЕ!

За съжаление това е горчивата истина. Някой вероятно не си е свършил работата. Не ми се вярва да е умишлено.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Един въпрос, за който не желая отговори и расъждения!, - защо няма и капка масло???. - (в редуктора де,) :wink:--- на мястото на скъсването, иде реч...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
choveka_vlak написа:Един въпрос, за който не желая отговори и расъждения!, - защо няма и капка масло???. - (в редуктора де,) :wink:--- на мястото на скъсването, иде реч...
Елементарно Уотсън - бил е предварително празен. Вероятно е подготвен за ремонт или е бил подготвен за затваряне и само закрепен с няколко незатегнати болта.
Няма какво да спестяваме - какво има да премълчаваме и да си говориме с недомлъвки.

Халето на Пд се оказа тясно - толкова костюмирани хора на едно място не бях виждал от пресконференциите на последните избори.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Да " Откраднали са палатката"... :lol: :lol: :lol:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Някой просто не си е завил добре болтовете. От вибрациите и движението, същите са се лашнали и капака се е изтърсил. Преди години си спимням как малко преди спирката на ул. "Добротич" на трамвайната линия намерих долна черупка от колоосен редуктор на трамвайна мотриса серия 400 и с един приятел я замъкнахме до трамвайното депо в "Красна поляна". Така, че не за първи път виждам паднал капак ан редуктор. Като някой не е стягал като хората, нормално е капака да падне. А сега на този, дето не си е свършил работата трябва да му падне главата!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Паднала е вече, не бой се. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

http://www.dnes.bg/obshtestvo/2010/10/2 ... vri.101808
Уволниха петима за инцидента с влака край Септември
Работниците, които са извършили некачествения ремонт на локомотива на дерайлиралия край Септември ускорен бърз влак "Чайка", са уволнени, съобщи министърът на транспорта Александър Цветков пред БНР.

По думите му общо 5-има души са освободени от длъжност заради инцидента.

Сред уволнените са и началници от депото в Бургас, където е бил извършен ремонтът.
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Railroader »

Незатегнати болтове, няма масло в редуктора... :? Каква стана тя?!... :( От това и всичко, което се случва впоследствие, дерайлирането и пр, започвам да се моля, дано цялата работа не е някаква гадна и мръсна нарочна провокация! :x На никой ли друг все още не му е замирисало на такова нещо? Просто като вариант.

Жалко, че се ликвидираха големи локомотиворемонтни заводи като бившия "Георги Димитров" - София (електровози) и ЛВЗ - Русе (дизели). На практика е въпрос на време завода в Русе в скоро време "най-после" официално да бъде закрит. Ремонтните халета по депата не могат да заменят напълно ремонтите, които се правеха в големите ремонтни заводи. Като включим и подобна престъпна небрежност... :evil: Престъпна е, разбира се, щом от това може да зависи сигурноста по движението на влаковете, от там живота на пътниците и пр. и т.н...
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Най ми е интересно защо ЖПЗ спря работа? Като причина е изтъкнато, че от БДЖ не им осигурявали работа (локомотиви за ремонт) и затова се стигнало до фалит. :roll: А сега какво да правим?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София

Мнение от Иван_Вълков »

Railroader написа:Незатегнати болтове, няма масло в редуктора... :? Каква стана тя?!... :( От това и всичко, което се случва впоследствие, дерайлирането и пр, започвам да се моля, дано цялата работа не е някаква гадна и мръсна нарочна провокация! :x На никой ли друг все още не му е замирисало на такова нещо? Просто като вариант.

Жалко, че се ликвидираха големи локомотиворемонтни заводи като бившия "Георги Димитров" - София (електровози) и ЛВЗ - Русе (дизели). На практика е въпрос на време завода в Русе в скоро време "най-после" официално да бъде закрит. Ремонтните халета по депата не могат да заменят напълно ремонтите, които се правеха в големите ремонтни заводи. Като включим и подобна престъпна небрежност... :evil: Престъпна е, разбира се, щом от това може да зависи сигурноста по движението на влаковете, от там живота на пътниците и пр. и т.н...
И на мен ми мина това през акъла ама а да видим..............
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”