господа съфорумници първо машинистите от ясно по ясно ,че нямат вина и никой не ги вини но миналата година в СЗ на лок. 45 186 при убслужване на влак 8605 (сег. 8631) в междугарието михайлово калояновец и падна ЦЕЛИЯ РЕДУКТОР!!! и накрая се оказа виновен машиниста и бе наказан за ицидента така,че да се надяваме ,че няма да обуят колегите за случая.

Принципно е така зависи от моментния състав.Nikss написа:Абре ти недей обръща толко внимание какво са писали... те на някои влаци пишат лок 43, а са за 44, на някои пишат 42, а вървят с 43 или 45 и така.Javor Manov написа:Прав си.Та като гледам гдв за 2011 на 1 четене . виждам много малко 46локомотиви-8611/8614 8686/8687 и от и за карнобат на бургаската група на 8612/8613.Даже срещу 8626/8627 е записано лок 44lok45111 написа: Влаков локомотив е бил 46 205.1, който е последния излязъл от модернизация локомотив серия 46 200. За да се изтумби така редуктора има само две възможни причини - или са липсвали голяма част от болтовете, или редуктора се е разпаднал, в следствие на което се е изкъртил капака и е изхвърчал назад. Румънските дараци имат проблеми с механиката, но доколкото знам на 46 2ХХ, редукторите са хърватски... И сега вече някой сериозно ще загази, задето обра париците на БДЖ с малоумна концепция за модернизация.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Ето го и него http://media.snimka.bg/2342/010938569-big.jpg
Изработен е от чугун. Размери не са дадени. Големичко идва.
Изработен е от чугун. Размери не са дадени. Големичко идва.

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3341171 най-после някой да проумее че сертификата не кара влака 

Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това

Май и тук ви мързи да отваряте линкове?!!!

липсващия капак
капак който си е на мястото
Доста голямо желязо
bdz43r написа: Капака е паднал 800 м преди стрелките и е скачал по скрепленията. Контрарелсата само го е откъснала окончателно.
Ето тук е паднал:
http://bgrail.info/photos/18.10.2010-Sp/IMG_3633.JPG
на клм 104+395

Локомотив 46-205 е в Пд и е вдигнат на крикове. Извадена е талигата. За съжаление не обърнах внимание коя талига е, но редуктора е на последната колоос от посока на движението Бургас-София, тоест машиниста не е имал възможност да чуе тракане, защото е бил последния редуктор броено от посока на движението.
Не се наложи снимки, защото всичко е ясно.
Докараха с кола горната черупка+МЗК. Шлосери от Карнобат (защо пък от Карнобат
) са били на Септември за да свалят горната черупка заедно с МЗК за да се придвижва локомотива.
Захващането на долната черупка е фланцово с 20 броя болтове с вътрешен шестограм завити в резби, които резби са изработени на фланеца на горната черупка. Тоест няма гайки.
Сутринта малко преди да дойде голямата делегация от генерална дирекция успях да огледам резбите -
НЯМА НИКАКВИ ПОВРЕДЕНИ РЕЗБИ!
НЯМА НИКАКВИ СКЪСАНИ БОЛТОВЕ В РЕЗБИТЕ!
За съжаление това е горчивата истина. Някой вероятно не си е свършил работата. Не ми се вярва да е умишлено.
Не се наложи снимки, защото всичко е ясно.
Докараха с кола горната черупка+МЗК. Шлосери от Карнобат (защо пък от Карнобат

Захващането на долната черупка е фланцово с 20 броя болтове с вътрешен шестограм завити в резби, които резби са изработени на фланеца на горната черупка. Тоест няма гайки.
Сутринта малко преди да дойде голямата делегация от генерална дирекция успях да огледам резбите -
НЯМА НИКАКВИ ПОВРЕДЕНИ РЕЗБИ!
НЯМА НИКАКВИ СКЪСАНИ БОЛТОВЕ В РЕЗБИТЕ!
За съжаление това е горчивата истина. Някой вероятно не си е свършил работата. Не ми се вярва да е умишлено.
Последно промяна от dido73 на Сря Окт 20, 2010 8:27 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Глобален модератор
Един въпрос, за който не желая отговори и расъждения!, - защо няма и капка масло???. - (в редуктора де,)
--- на мястото на скъсването, иде реч...

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Елементарно Уотсън - бил е предварително празен. Вероятно е подготвен за ремонт или е бил подготвен за затваряне и само закрепен с няколко незатегнати болта.choveka_vlak написа:Един въпрос, за който не желая отговори и расъждения!, - защо няма и капка масло???. - (в редуктора де,)--- на мястото на скъсването, иде реч...
Няма какво да спестяваме - какво има да премълчаваме и да си говориме с недомлъвки.
Халето на Пд се оказа тясно - толкова костюмирани хора на едно място не бях виждал от пресконференциите на последните избори.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Глобален модератор
Да " Откраднали са палатката"...




В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
Някой просто не си е завил добре болтовете. От вибрациите и движението, същите са се лашнали и капака се е изтърсил. Преди години си спимням как малко преди спирката на ул. "Добротич" на трамвайната линия намерих долна черупка от колоосен редуктор на трамвайна мотриса серия 400 и с един приятел я замъкнахме до трамвайното депо в "Красна поляна". Така, че не за първи път виждам паднал капак ан редуктор. Като някой не е стягал като хората, нормално е капака да падне. А сега на този, дето не си е свършил работата трябва да му падне главата!

http://www.dnes.bg/obshtestvo/2010/10/2 ... vri.101808
Уволниха петима за инцидента с влака край Септември
Работниците, които са извършили некачествения ремонт на локомотива на дерайлиралия край Септември ускорен бърз влак "Чайка", са уволнени, съобщи министърът на транспорта Александър Цветков пред БНР.
По думите му общо 5-има души са освободени от длъжност заради инцидента.
Сред уволнените са и началници от депото в Бургас, където е бил извършен ремонтът.
Уволниха петима за инцидента с влака край Септември
Работниците, които са извършили некачествения ремонт на локомотива на дерайлиралия край Септември ускорен бърз влак "Чайка", са уволнени, съобщи министърът на транспорта Александър Цветков пред БНР.
По думите му общо 5-има души са освободени от длъжност заради инцидента.
Сред уволнените са и началници от депото в Бургас, където е бил извършен ремонтът.
Незатегнати болтове, няма масло в редуктора...
Каква стана тя?!...
От това и всичко, което се случва впоследствие, дерайлирането и пр, започвам да се моля, дано цялата работа не е някаква гадна и мръсна нарочна провокация!
На никой ли друг все още не му е замирисало на такова нещо? Просто като вариант.
Жалко, че се ликвидираха големи локомотиворемонтни заводи като бившия "Георги Димитров" - София (електровози) и ЛВЗ - Русе (дизели). На практика е въпрос на време завода в Русе в скоро време "най-после" официално да бъде закрит. Ремонтните халета по депата не могат да заменят напълно ремонтите, които се правеха в големите ремонтни заводи. Като включим и подобна престъпна небрежност...
Престъпна е, разбира се, щом от това може да зависи сигурноста по движението на влаковете, от там живота на пътниците и пр. и т.н...



Жалко, че се ликвидираха големи локомотиворемонтни заводи като бившия "Георги Димитров" - София (електровози) и ЛВЗ - Русе (дизели). На практика е въпрос на време завода в Русе в скоро време "най-после" официално да бъде закрит. Ремонтните халета по депата не могат да заменят напълно ремонтите, които се правеха в големите ремонтни заводи. Като включим и подобна престъпна небрежност...

Върху две гуми или върху две талиги по две релси!


Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София
И на мен ми мина това през акъла ама а да видим..............Railroader написа:Незатегнати болтове, няма масло в редуктора...Каква стана тя?!...
От това и всичко, което се случва впоследствие, дерайлирането и пр, започвам да се моля, дано цялата работа не е някаква гадна и мръсна нарочна провокация!
На никой ли друг все още не му е замирисало на такова нещо? Просто като вариант.
Жалко, че се ликвидираха големи локомотиворемонтни заводи като бившия "Георги Димитров" - София (електровози) и ЛВЗ - Русе (дизели). На практика е въпрос на време завода в Русе в скоро време "най-после" официално да бъде закрит. Ремонтните халета по депата не могат да заменят напълно ремонтите, които се правеха в големите ремонтни заводи. Като включим и подобна престъпна небрежност...Престъпна е, разбира се, щом от това може да зависи сигурноста по движението на влаковете, от там живота на пътниците и пр. и т.н...