Ха този, който е изготвял разписанието да иде да ръчка цяла нощ с разпадащ се файтър после да го видя къде са му очите.
Простаци... някой чужденец ако се загледа в написаното, ще осъзнае, че или нямаме други локомотиви, или, че тия не знаят да пишат други неща, а като види в какво състояние са (а недай си Боже и да пътува в кабината на такова чудо) ще се шокира тотално.
Ха този, който е изготвял разписанието да иде да ръчка цяла нощ с разпадащ се файтър после да го видя къде са му очите.
Ха този, който е изготвял разписанието да иде да ръчка цяла нощ с разпадащ се файтър после да го видя къде са му очите.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Това по - скоро май е написано от мързел.Нали го изготвят на компютър , копват "лок.43" и paste-ват.Така е по - лесно , отколкото да изготвят за всеки влак поотделно , например "лок44/лок 45".Мотрисите DESIRO , ако забелязахте , също са "лок".
И това пак е от мързел.И после как журналистите да не говорят "локомотивна мотриса" в своите репортажи.
P.S. на 7620 и RБВ-тата е написано "лок44".
8615 пък е "смесен" - има както 43 , така и 44.
8611 и 8614 са с "лок46".
P.S. на 7620 и RБВ-тата е написано "лок44".
8611 и 8614 са с "лок46".
Това би било добра идея , но в колко часа би следвало този влак да пристига във Видин? В момента "Ломската красота" 7630 тръгва в 19:10 и в 22:28 пристига на Брусарци.Там в 22:34 има пътнически влак за Видин , предназначен да обира именно пътниците от бързия , но предвид часът на пристигане в дунавския град (0:22) , едва ли има много пътници.
Аз продължавам да си настоявам за връщане на двойката нощни пътнически влакове между София и Видин , но едва ли пак ще ги пуснат.
Аз продължавам да си настоявам за връщане на двойката нощни пътнически влакове между София и Видин , но едва ли пак ще ги пуснат.
Модератор
По бегли спомени се сещам, че нощните влакове бяха с номера 70106/70107. Мисля,че от Видин тръгваха в 22:50 и дори ги бяха обвързали с връзка в Брусарци от Лом. Това за последно,ако не ме лъже паметта беше в ГДВ 2001. А иначе за очакваната по-голяма бройка влакове към Северозападна България съм скептичен. От край време в тази част на страната се процедира с една и съща бройка влакове. Най-много да изменят 7630/7631 до/от Видин.
Модератор
Става въпрос за сутрин тръгване от Видин в 7 часа ако си спомняш имаше такъв преди теслата на Краус но това означава преди това да не е в 6.05 а по рано което е суперVESO написа:Това би било добра идея , но в колко часа би следвало този влак да пристига във Видин? В момента "Ломската красота" 7630 тръгва в 19:10 и в 22:28 пристига на Брусарци.Там в 22:34 има пътнически влак за Видин , предназначен да обира именно пътниците от бързия , но предвид часът на пристигане в дунавския град (0:22) , едва ли има много пътници.
Аз продължавам да си настоявам за връщане на двойката нощни пътнически влакове между София и Видин , но едва ли пак ще ги пуснат.
Модератор
Мисля, че картината е ясна. Не е практически изгодно бърз влак да се движи като пътнически в определен участък. Макар БДЖ да го ползват като честа практика (примери колкото искате - 4640,4641,4646, горе-долу всичките по пета,шеста и седма линия). Няма и никакъв смисъл от ТСВ 20301, който просто се разхожда до Лакатник празен. Не знам и не мога да оправдая това мислене на дребно - дайте да пуснем бърз влак, който само на теория ще е бърз. Единственото което се постига по този начин е, че половината пътници на дълго разстояние се преориентират към автобусите.
Привет и от мен на всички привържаници на железницата.
Разгледах ГДВ 2011 и ми направи впечатление, че вече има влак с начална гара Пазарджик, което ме изуми.
По първа линия (участъка София - Пловдив)има доста недоразумения обаче. Има промеждутъци от по 2-3 часа, на които не се обръща внимание от както се помня. Ето и някои примери:
* В посока Пловдив между 8613 и 8615
* В посока Пловдив между 10113 и 1625 (Изключваме Дианата, защото тя спира на твърде малко места и не може да се ползва от работещите и учащите от по-малките градове по първа линия)
* В посока Пловдив между 1651 и 8627 (въпреки, че е доста късничко)
* В посока София между 8640 и 8610
* В посока София между 1624 и 10252 (а за тези пътуващи след Костенец промеждутъка става от 1624 до 8626).
Тъй, като виждам, че дискутирате доста важни теми по графика по повечето линии в България, реших да се включа и аз с първа линия.

Разгледах ГДВ 2011 и ми направи впечатление, че вече има влак с начална гара Пазарджик, което ме изуми.
По първа линия (участъка София - Пловдив)има доста недоразумения обаче. Има промеждутъци от по 2-3 часа, на които не се обръща внимание от както се помня. Ето и някои примери:
* В посока Пловдив между 8613 и 8615
* В посока Пловдив между 10113 и 1625 (Изключваме Дианата, защото тя спира на твърде малко места и не може да се ползва от работещите и учащите от по-малките градове по първа линия)
* В посока Пловдив между 1651 и 8627 (въпреки, че е доста късничко)
* В посока София между 8640 и 8610
* В посока София между 1624 и 10252 (а за тези пътуващи след Костенец промеждутъка става от 1624 до 8626).
Тъй, като виждам, че дискутирате доста важни теми по графика по повечето линии в България, реших да се включа и аз с първа линия.
Информация
Модератори