Знае ли се нещо по-подробно за аварията?
http://dnes.dir.bg/news/bdz-7282823
http://dnes.dir.bg/news/bdz-7282823
Тотално ще оплюят БДЖ
край, тази година на БДЖ не им върви, това е поредния огромен гаф, влака да минава през гара Септември... и сега какво правим 


Може и вината да е в инфрата. Колко връзки има в междугарията които се държат на по един болт от двете страни!

Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm
Изпаднали са последните три вагона. Доколкото разбрах причината е изпаднал капак на редуктор на локомотива. Вагоните са се движили около километър след дерайлирането. Локомотива не знам кой номер е.
Пенчо Попов си бил подал оставка. А и до колкото разбрах в състава на влака не е имало вагони 63-та серия.
Но всичко това за сега са само слухове
Пенчо Попов си бил подал оставка. А и до колкото разбрах в състава на влака не е имало вагони 63-та серия.
Но всичко това за сега са само слухове

Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm
А всъщност май не са слухове:
http://dnes.dir.bg/news/ostavka-bdz-pen ... 4112?nt=11
http://dnes.dir.bg/news/ostavka-bdz-pen ... 4112?nt=11

"Възнамерявам да подам оставка, след като приключат следствените действия след днешния инцидент. Зачестиха инцидентите с влакове и бих поел отговорността си“, заяви пред БНР изпълнителният директор на БДЖ Пенчо Попов.
Както е известно, в 11,30 ч. три вагона от състава на бързия влак "Чайка" от Бургас за София са дерайлирали при навлизане в гара Септември. Експертна група разследва причините за произшествието.
"В момента съм на мястото на инцидента, последните три вагона са дерайлирали вследствие повреда на локомотива, дерайлира третият вагон и повлича останалите“, коментира Попов.
По думите му всичките возила, които се движат, имат сертификат за безопасност. Локомотивът на този влак е имал сертификат, който ще изтече през 2013 година.
"Вчера този локомотив е минал сериозен преглед, но някой не си е свършил работата при прегледа. Моето съмнение е за човешка немарливост. Не може вчера да излезе от ремонт на тези детайли, които са се развалили, и да се случи такова нещо“, категоричен е Попов.
172-ма пътници е имало във влака по време на инцидента, няма пострадали.
"Като изключим стреса, няма никакви проблеми с пътниците. Проблемът ни е с други пътници от други влакове, които още стоят, и тях трябва да ги извозим с автобуси. Пътниците от влак "Чайка" са извозени с друг влак“, допълни още Пенчо Попов.
Както е известно, в 11,30 ч. три вагона от състава на бързия влак "Чайка" от Бургас за София са дерайлирали при навлизане в гара Септември. Експертна група разследва причините за произшествието.
"В момента съм на мястото на инцидента, последните три вагона са дерайлирали вследствие повреда на локомотива, дерайлира третият вагон и повлича останалите“, коментира Попов.
По думите му всичките возила, които се движат, имат сертификат за безопасност. Локомотивът на този влак е имал сертификат, който ще изтече през 2013 година.
"Вчера този локомотив е минал сериозен преглед, но някой не си е свършил работата при прегледа. Моето съмнение е за човешка немарливост. Не може вчера да излезе от ремонт на тези детайли, които са се развалили, и да се случи такова нещо“, категоричен е Попов.
172-ма пътници е имало във влака по време на инцидента, няма пострадали.
"Като изключим стреса, няма никакви проблеми с пътниците. Проблемът ни е с други пътници от други влакове, които още стоят, и тях трябва да ги извозим с автобуси. Пътниците от влак "Чайка" са извозени с друг влак“, допълни още Пенчо Попов.
ето снимка от сайта, който оплюва железницата именно БТВ http://www.btv.bg/az-reporterut/id/12/u ... Sofia.html п.п помолих жената която е направила снимката да ми прати още снимки, дано излезе човек
Машината май е била Пловдивската 44063,снощи е закарала чайката до Бс,сутринта би трябвало пак тя да е тръгнала за Сф...като и знам вида,жива гробница отвън,мазна като пачавра!!!
И на мен НЕ ми е безразлично, че всичко това се използва като черен P.R. срещу БДЖ, но не мислите ли че твърде, направо прекалено много инциденти взеха да стават заради немарливост. За съжаление, като знам колко много хора има, които само "си клатят краката" на работа и получават заплати, като само официално отчитат трудова дейност, започва да ми става мъчно. Трябва най-после някой да се стресне, майка му стара, защото последните две катастрофи, през последните няколко седмици трябва да послужат като "обеца на ухото" за когото там трябва! Тези инциденти са един вид предупреждение и ако не се обърне сериозно внимание следващия път може да има и загинали. Съжалявам, че ще провокирам някои колеги тук, но ДА, как да не се омаскари родната железница, като в нея просто някои от работещите са маскари. Без извинение, защото такива като тях заслужават най-малкото дисциплинарно уволнение. Чест и достойнство прави на г-н Попов, че решава да си подаде оставката. Нека!...
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!