Заглавието на темата говори съвсем ясно - в самия вагон са монтирани камери , осигуряващи и обезпечаващи видеоконтрол.Целта преди време бе посочена - предотвратяване на безнаказаните вземания на пари от страна на кондукторите , но според мен тази цел може да бъде много по - глобална , като превенция на различни по своето естество хулигански прояви , продиктувани главно от употребата на наркотични вещества и алкохол и / или извършени под тяхното въздействие.
Достатъчно приказки , сега към снимковия материал.Вагонът е с номер 50 52 21 33 003 - 6 (тип "Byz") и на външен вид не се отличава по нищо от обикновено exDB.Нещата , които го отличават са:
- стикерите по челните врати за преминаване от едно отделение в друго;
- камери , намиращи се в секторите между отделенията (откъм вратите и в двата края , в единия от които е тоалетната);
- на тази снимка Rexkos показва втория тип камери , намиращи се в самите отделения със седалките;
- жълти предупредителни стикери на страничните врати.
Досега не съм се возил в този вагон , а и не знам къде се намира източникът , визуализиращ информацията , подавана от камерите. Като цяло считам монтирането на тези устройства за една крачка напред в борбата срещу някои вредни кондукторски навици , но в никакъв случай да се използва за други цели , извън предвидените.
Който има повече впечатления (дори и от пътуване във вагона) , нека да сподели.
Достатъчно приказки , сега към снимковия материал.Вагонът е с номер 50 52 21 33 003 - 6 (тип "Byz") и на външен вид не се отличава по нищо от обикновено exDB.Нещата , които го отличават са:
- стикерите по челните врати за преминаване от едно отделение в друго;
- камери , намиращи се в секторите между отделенията (откъм вратите и в двата края , в единия от които е тоалетната);
- на тази снимка Rexkos показва втория тип камери , намиращи се в самите отделения със седалките;
- жълти предупредителни стикери на страничните врати.
Досега не съм се возил в този вагон , а и не знам къде се намира източникът , визуализиращ информацията , подавана от камерите. Като цяло считам монтирането на тези устройства за една крачка напред в борбата срещу някои вредни кондукторски навици , но в никакъв случай да се използва за други цели , извън предвидените.
Който има повече впечатления (дори и от пътуване във вагона) , нека да сподели.
Последно промяна от VESO на Вто Мар 23, 2010 11:44 pm, променено общо 2 пъти.

Администратор
Тези дни един познат бе видял снимките на единствения засега у нас вагон с видеонаблюдение и ми зададе въпрос , на който искам да видя как ще ми отговори форума.Въпросът заинтригува дори и мен и той се състои в това по какъв начин се захранват тези камери във вагона , за да могат пълноценно да предават видеокартина на съответния монитор? Дали това става от захранващия кабел на локомотива след като се прикачи към композицията , или са на принципа на осветлението в теснопътните вагони - колкото по - голяма скорост на влака , толкова по - силно светят лампите? На 23-ти март , когато видях вагона , не се сетих да снимам и ел.таблото вътре , предполагам тези камери са свързани с него чрез кабели.
А дали изобщо работят ? И дори и да работят къде и как се записва информацията ,според мене трябва стабилно количество памет монтирана във вагона ,или пък много сериозен предавател ,което пък съвсем не ми се вярва
И в крайна сметка си мисля че са "хавагазъ работа" и са сложени по скоро превантивно само да сплащват.


Администратор

Информация
Модератори