Участъка е с наклон 21/ооо и ТСВ с разхлабена спирачка ще се движи срещу бързия влак и удара ще е още по-голям.Nikss написа:Че е перфектна спор няма, но ще е трудно осъществима.![]()
Що се отнася до инцидента, познавам се с машиниста на дизела. Свестен човек е, вчера той и помощника му са били привикани за обяснения при директора на депо Сф, но какво е станало не знам.
Имам и едно питане: понеже предполагам, че като са спряли ТСВ-то и са задържали директната спирачка, ако беше разхлабена и тогава 293 беше връхлетял с 62 км/ч върху нея щяха ли щетите по машините да са толкова сериозни или щеше да се разминат по-лекоСлучая на Радомир преди 5 години с дизела и 43-538 е нещо подобно. Там мисля, че при удара талигите направо се бяха разместили от коша именно заради задържаната спирачка.
Кои са машинистите на дизела ?Може и на л.с. да ми пишеш,ако не искаш имената да са известни засега във форума.