
Модератор
Да, действително съм допуснал грешка в бързината. Имах предвид 7624 да заминава в 17:15. Това, на което обърна внимание Весо също е от първостепенно значение : 5623 трябва да е с по-късен начален час на заминаване. Мисля, че графистите се ръководеха изцяло от пристигането на 2610 в София и поради тази причина изместиха влака за Кулата в 15:30.

Автбусните превозвачи много по лесно ще се нагодят по разписанието на влака,става въпрос за селските,а това че къркат до късно и не могат да станат ранно си е техен проблем има много безработни който ще станатbobara_e_tuk написа:аз говоря за автобусите които тръгват от видинската околност в посока Видин, за да се прикачат на влака, а като влака потегля по-рано какво правим, автобусните шофьори от град Кула се успиват и закъсняват с по 15 мин и после ни остават 5 мин да се прикачим от автобуса на влака... отвратително е положениетоmach написа:Аиде да го направиме да тръгва в 7 и да пристига в 12 за да може да спинкаш както го бяха оплескали една година 2006 с малоумното обяснение че на пенсионерите им е трудно за ставане рано сутрин а истината е автобусния превозвач си киха за неудобното разписание където трябва и логично автобусите са пълни а влака от видин празен и после реват че са на загуба и ги закриватbobara_e_tuk написа:не съм съгласен, защото има хора от околните села и автобусите им не могат толкова рано да потеглят, ако си в Видин добре, но от околноста ли си е много зле

Последно промяна от mach на Сря Окт 13, 2010 9:42 pm, променено общо 1 път.

VESO когато пуснаха електрификацията да Видин и БВ702 Вида тръгваше 17.15 от Сф и във Видин 21.30 а от Видин 5.30 и в Сф 9.45 както се казва това е разписанието,просто тия малоумници графисти да си напрегнът малко сивото вещество и да го реализират и то без напълно безмислените спирания на Видбол,Дреновец,Медковец и Криводол!!!VESO написа:Аз предлагам 70241 да се измести в 5:00 , а 7621 да заминава в 5:40 , като при него отпаднат спиранията във Видбол , Дреновец и Медковец.Нали това е целта - 70241 да обира пътниците от тези населени места и да ги изсипва в Бойчиновци , след което те да се прехвърлят на 7621.Спирането в Криводол също следва да отпадне , понеже жителите могат да ползват към София по - ранния 7631.Така с тези редуцирани спирания и по - ранния час на тръгване , ще се постигне желания ефект.
На обратно 7624 също е с ранен час (16:25 от СФ).Ако тръгва към 17:00 , би било добра идея , също и с редуцирани спирания в Дреновец и Видбол , понеже за тях ще има 70242 , въпреки късния му час.
Ако 7624 бъде 17:00 от София, то значи 20223 трябва да тръгва 16:50 както до сега и надминаването да бъде на гара Курило. На 20223 са му 20 минути до Курило и ще бъде там в 17:10. На 7624 да са му най-много 15 минути което значи, че трябва да бъде на Курило в 17:15 и след което 20223 да потегли в 17:20. Мисля, че 10 минути не са много за 1 надминаване.




Модератор
Докато преглеждах разписанието , си мисля следното - не е ли възможно през летния период да се пусне нощен крайградски влак от Асеновград за Пловдив и обратно.Например да потегля в 0:30 , на центр. ПО да е в 0:55 , като осъществява връзката с 8627 (1:08 - 1:15) , след това да изчаква 8626 (2:45 - 2:55) и вече към 3:10 да заминава за Асеновград (3:34).Пътници няма да липсват , още повече , че за тези влакове на асеновградчани е отрязан пътят към морето.Да не би в крайградските 52202 и 52203 да има повече хора от връзката с 463?

Модератор
Като стана дума за двойката 462/463, която от ГДВ 2011 за пореден път ще си смени номерацията този път на 460/461 ми направи впечатление, че МБВ 460 Солун - Букурещ ще спира между Перник и София на Разменна, Бриг. Слава, Храбърско и Волуяк. Явно продължава тенденцията да се използват и международните влакове за развоз на персонала на НК "ЖИ" и "БДЖ". Обратният чифт 461 още от миналия график спира навсякъде между София и Перник, явно замествайки последното за деня КПВ София - Перник.
Преди навремето имаше два влака за Софето, Единия традиционния Русе - София, а Другия си идваше от Силистра и караше през Карлово, а мисля че първите години след демокрацията международните влакове от и за Русия бяха през деня от София пристигаха след обяд май и от Румъния идваха по същото време. Тогава куфарната търговия беше в разцвета си цели автобуси от Турция със стока и 5 - 6 калпака вътре. По пероните денкове до тавана. а сега вече това замря.Nikss написа:Грешно си разбрал мойто момче. 383 си остава на 23:25, 5 мин по-рано е дръпнат. Има нов МБВ, който тръгва посред нощ от Р и пристига около 9 и 20 в Сф.

Модератор
С известно закъснение видях предложението на Весо за нощните КПВ-та Асеновград - Пловдив - Асеновград. Намирам го за добра експериментална база. Още повече, че разстоянието е близко и предполагам пасажери не биха липсвали предвид стабилния пътникиопоток, който обикновено се генерира между тези два града. Хубаво би било да се направи нещо подобно и към Карлово, защото там първата мотриса е чак в 7:35.
От къде ще идва новия МБВ за софето
Тошко , към Карлово няма смисъл , просто защото разстоянието е голямо , а и пътниците по спирките и гарите се броят на пръсти през деня , камо ли през нощта.Даже преди години имаше два влака по линията , тръгващи в 5:00 от Карлово и в 5:05 от Пловдив , които се разминаваха на Д. Махала.Поради липса на пътници този от ПО бе спрян , другият от Карлово са го оставили само до Махалата , където прави връзка с 82221 от Хисар.Така че пътуващите имат връзка.Аз предлагам през летния период на годината да се пуснат извънредни влакове , които в големите гари да правят връзки с нощните.За Южна България такава врътка става само с два града - Пещера и Асеновград (Панагюрище е твърде далече по разстояние).Докато при Пещера се колебая дали ще има населеност , за Асеновград съм сигурен , че хора няма да липсват.
За Северна България най - удачен пример би бил със Свищов , където един нощен КПВ би могъл да събере пътници за 2627 и на обратно - да се използва от връщащите се от Черноморието с 2626.За Троян важи примера с Панагюрище - твърде далеч и пътници , които да използват влака едва ли ще има.
За Северна България най - удачен пример би бил със Свищов , където един нощен КПВ би могъл да събере пътници за 2627 и на обратно - да се използва от връщащите се от Черноморието с 2626.За Троян важи примера с Панагюрище - твърде далеч и пътници , които да използват влака едва ли ще има.
Последно промяна от VESO на Пет Окт 15, 2010 12:00 am, променено общо 2 пъти.

Модератор
За Северна България съм съгласен, че Левски - Свищов е едната дестинация, където би могло да се експериментира с едно КПВ в ранната сутрин. Връзки няма да липсват. По това време на нощта минават 2626/2627,2636/2637. Хората от всички тези влакове са принудени да чакат до 6:20 за първия КПВ 24202. Всеки знае, предполагам от личен опит колко е неприятно чакането рано сутрин, особено в типично по български неотоплени чакални на гарите.
Информация
Модератори