Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Дано се сетят да прехвърлят и климатиците на едната машина.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ще ги прехвърлят, не бой се. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Те могат на първо време да вземат 44 080, която е с климатици. И да я сглобят с частите на 152 или 156. Климатиците от 152 могат да се свалят и да се качат на 44 101, която е голям ремонт в "Кончар".
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Довършителни работи и скоро тръгва:
http://www.prikachi.com/images/737/2577737T.jpg
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
44-174

Мнение от фена »

Тая машина няма да се движи по 7-а линия това е сигурно.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ако си също толкова сигурен, че ще отиде в друго депо, тъй като в това вече няма работа, имаш яко черпене от мен!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana

Мнение от фена »

Колкото и да е трудно да се признае си прав г-н Nikss, дори много прав.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Абе в момента съм седнал, но е вярно това, което казвам. Ами нека се замислят юнаците от БДЖ-ТПС ЕООД как я мислят за напред. Депо Сф, р-н Сф например в момента е само с 2 бр. л-тиви серия 45 - 149 и 157, всичко останало е извън играта по различни причини! Ха сега на кой първо да поискаме оставката? На Ч. Трендафилов, че разпорежда глупави заповеди или на Ст. Деянов, че ги приема с 3 ръце и ги дава за изпълнение на ремонтния персонал, който е най-малко виновен в случая!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Както ми разказва една моя позната експерт в Министерския съвет , наскоро ги събрал Бате Бойко и им казал : " Вижте какво , аз не съм експерт по всичко и каквото ми сложите на бюрото го подписвам , така че внимавайте много какво ми слагате на бюрото ! "
Което не оправдава господата Трендафилов и Деянов , те би трябвало да са експерти в предприятията ,които ръководят !
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Локомотивите са на Б Д Ж ! ! !
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44072, 44073 и 44075 щяли да ги карат към ПД. Интересно защо ще се ползват тези кошове за възтановяване на 152 и 156 при положение, че има в ПД оглозгани. За 44075 съм съгласен, че е празна вътре но 072 и 073 ужким има нещо останало от оборудването.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44100 трябва от тази вечер пак да печели след смяна на бандажи. 44089 сигурно другата седмица спира за ГПР.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е хубава работа... да вземат 075 и 079, че са абсолютно празни, но 072 и 073 защо? 072 баща ми я е запомнил, че имаше отлично възбуждане на двигателите, Февруари 2007 г. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

072 като цяло не е лоша машина но удряната кабина е сделана много "грамотно". Общо взето има много по читави кошове от този на 072. Ще видим какво ще стане.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Коша от 084 не е ли още цял?
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация