
Заради моите молитви се появява и влак 40287, който се движи след 40217 и прави връзка в ГО с 40115. Определено 24191/192 си е голямо попадение. Забелязва се и че миньорите 40241/2 и 40250/1/2/3 са ускорени с 5 до 8 минути, както и пътнически влакове 4016Х. Влакове 4016Х Подкова - Димитровград са ускорени с 8 до 23 минутим това е доста добре в сравнение със сегашният график. 2 нови чифта между Дг и Сви, удължаване на 1 КПВ от Подкова до Кърджали. Така че определено в новият ГДВ има и доста добри неща, даже мога да си позволя да кажа, че ГДВ 2011 е по-добър от ГДВ 2010. Забелязва се и намаляване на престоите на ПВ 40104 и 114 на Горна Оряховица.

и после хората се налагат да чакат почти 3 часа до потеглянето на 8615todor plamenov написа:Според ГДВ 2011, връзката между 7621 и 8613 е запазена. Видинският влак пристига в столицата в 10:35, а 8613 заминава след десет минути в 10:45. Друг въпрос е, че 7621 често закъснява и с това подпира 8613 още от началната гара.


Абе колега тези графисти не разбраха ли че трябва да издърпат 7621 да тръгва по раноtodor plamenov написа:Според ГДВ 2011, връзката между 7621 и 8613 е запазена. Видинският влак пристига в столицата в 10:35, а 8613 заминава след десет минути в 10:45. Друг въпрос е, че 7621 често закъснява и с това подпира 8613 още от началната гара.


Модератор
И аз защитавам становището, че 7621 трябва да тръгва с по-ранен начален час от Видин. Може би около 5:15 - 5:30. В този формат и с тези спирания, с които се движи спокойно може да бъде в София около 10:00 ч. Може би трябва да се направи подписка или нещо подобно, след като се сондира мнението на пътуващите. Те да заявят, че желаят влака да пристигат по-рано в София, иначе 7621 ще продължава още дълго да се движи в този часови диапазон 6:05 - 10:35.
не съм съгласен, защото има хора от околните села и автобусите им не могат толкова рано да потеглят, ако си в Видин добре, но от околноста ли си е много зле 

А 383 в колко ще тръгва от Русе по график.

Модератор

Аиде да го направиме да тръгва в 7 и да пристига в 12 за да може да спинкаш както го бяха оплескали една година 2006 с малоумното обяснение че на пенсионерите им е трудно за ставане рано сутрин а истината е автобусния превозвач си киха за неудобното разписание където трябва и логично автобусите са пълни а влака от видин празен и после реват че са на загуба и ги закриватbobara_e_tuk написа:не съм съгласен, защото има хора от околните села и автобусите им не могат толкова рано да потеглят, ако си в Видин добре, но от околноста ли си е много зле


Точно така няма нужда от никакви сондирания а чичко задремал графист да се събуди и да го оправи...между другото прецакването на ранния видински влак в случая 7621 стана когато ломската кметица лобира за директен ломски влак а пък видинската оправа направи услуга на автобусния превозвач и му пълни гушата иначе да е фалирал до сегаtodor plamenov написа:И аз защитавам становището, че 7621 трябва да тръгва с по-ранен начален час от Видин. Може би около 5:15 - 5:30. В този формат и с тези спирания, с които се движи спокойно може да бъде в София около 10:00 ч. Може би трябва да се направи подписка или нещо подобно, след като се сондира мнението на пътуващите. Те да заявят, че желаят влака да пристигат по-рано в София, иначе 7621 ще продължава още дълго да се движи в този часови диапазон 6:05 - 10:35.

Аз предлагам 70241 да се измести в 5:00 , а 7621 да заминава в 5:40 , като при него отпаднат спиранията във Видбол , Дреновец и Медковец.Нали това е целта - 70241 да обира пътниците от тези населени места и да ги изсипва в Бойчиновци , след което те да се прехвърлят на 7621.Спирането в Криводол също следва да отпадне , понеже жителите могат да ползват към София по - ранния 7631.Така с тези редуцирани спирания и по - ранния час на тръгване , ще се постигне желания ефект.
На обратно 7624 също е с ранен час (16:25 от СФ).Ако тръгва към 17:00 , би било добра идея , също и с редуцирани спирания в Дреновец и Видбол , понеже за тях ще има 70242 , въпреки късния му час.
На обратно 7624 също е с ранен час (16:25 от СФ).Ако тръгва към 17:00 , би било добра идея , също и с редуцирани спирания в Дреновец и Видбол , понеже за тях ще има 70242 , въпреки късния му час.
Последно промяна от VESO на Сря Окт 13, 2010 4:34 pm, променено общо 1 път.

Модератор
Предложението на Весо е напълно реалистично. Смятам, че така може да се подходи и към трите влака Видин - София. Просто е необходимо частично да бъдат дублирани между Видин и Бойчиновци от КПВ-та и така ще се избегне тенденцията бързите влакове по седма линия да се превръщат в полупътнически. Пресен пример в това отношение е 2655, който дълго време се движеше като ПВ между Левски и Горна Оряховица, преди да се сетят да го дублират с 20135.
аз говоря за автобусите които тръгват от видинската околност в посока Видин, за да се прикачат на влака, а като влака потегля по-рано какво правим, автобусните шофьори от град Кула се успиват и закъсняват с по 15 мин и после ни остават 5 мин да се прикачим от автобуса на влака... отвратително е положениетоmach написа:Аиде да го направиме да тръгва в 7 и да пристига в 12 за да може да спинкаш както го бяха оплескали една година 2006 с малоумното обяснение че на пенсионерите им е трудно за ставане рано сутрин а истината е автобусния превозвач си киха за неудобното разписание където трябва и логично автобусите са пълни а влака от видин празен и после реват че са на загуба и ги закриватbobara_e_tuk написа:не съм съгласен, защото има хора от околните села и автобусите им не могат толкова рано да потеглят, ако си в Видин добре, но от околноста ли си е много зле

Модератор
Затова пак ще повторя казаното по-горе : от Видин за София трябва сутрин да има два влака. Само с един 7621, заминаващ в 6:05 и после грамадна пауза до заминаването на 7623 (в 12:45) нито се прави конкуренция на автобусите, нито се привличат пътници. Поне могат да се опитат да измислят някакъв КПВ до Бойчиновци за връзка със 70201, оттам респективно с 2610 и 2615.
Ами преди съществуваше ПВ от Видин (7:10) за Мездра (пр. в 10:47), където пътниците имаха връзка за София , посредством сегашния 4611 (тогава под друг номер) в 10:52 , като часът на пристигане в София бе 12:25.Втори ПВ от Видин за Мездра имаше в 10:55 (сегашния 7623 беше в 13:04) , където пристигаше в 14:32.От М връзката бе в 14:38 с пътнически от Червен бряг и в столицата влакът идваше в 16:41.
Нека графистите да погледнат и по - старите разпиания , защото е абсурд да преписват и да не предвижат връзките.
Нека графистите да погледнат и по - старите разпиания , защото е абсурд да преписват и да не предвижат връзките.
Последно промяна от VESO на Сря Окт 13, 2010 7:31 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори