

Логично цените да са доста високи . Ако наистина стане така обаче не виждам кой изобщщо ще им пътува в 44-ките наречени бизнескласаNikss написа:Те хубаво пускат и малкото останали софийски първокласни 74 на Чайката, а бързите с какви първокласни ще вървят? Или я по-добре без 1-ва класа.![]()
Дано все пак Чайката си остане с купейни вагони, но да разнообразят малко, иначе само с 1-ва класа бие на истински експрес!
![]()
свд90, ясно е на всеки, че билетът за бизнес класата ще бъде по-скъп от този за 1-ва класа по простата причина, че ще има повече екстри. За пример, преди време бях гледал цените за спалните места, които бяха следните - за място в кушет вагон - 4 лв, за спално място клас 2 - 8 лв, за спално място клас 1 - 10 лв, за спално място бизнес класа - 15 лв, сам си прави изводите.

Актуална информация от днес , 10-ти октомври:
- локомотиви:
07020-1
1671.
43532-1
изолирана на центр. ПО;
43535-4
тов.влак.
44082-6
8610;
44099-0
8613;
44114-7
4641;
44126-1
"Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114;
44130-3
1622;
44132-9
тов.влак , по - известен като "Тръби".
45153-4
8612;
45155-9 и 46243-2 влизат под ръчичка в Септември;
45166-6
8615;
45186-4 самотен на Пловдив.
46010-5
тов.влак.
- мотриси:
10017-5+10018-3
18205.
30009-9+30010-7
82205.
31003-1+31004-9 на гара Септември;
31007-2+31008-0
10113;
31013-0+31014-8
19217.
- локомотиви:
07020-1

43532-1

43535-4

44082-6

44099-0

44114-7

44126-1

44130-3

44132-9

45153-4

45155-9 и 46243-2 влизат под ръчичка в Септември;
45166-6

45186-4 самотен на Пловдив.
46010-5

- мотриси:
10017-5+10018-3

30009-9+30010-7

31003-1+31004-9 на гара Септември;
31007-2+31008-0

31013-0+31014-8

Последно промяна от VESO на Нед Окт 10, 2010 8:58 pm, променено общо 2 пъти.




535 e 

Вече е променено.Голяма работа излезе тази 535.А като се сетя каква беше преди.....И по - преди в пълния си блясък.

Информация
Модератори