Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm
Здравейте.

В тази тема нека дискутираме за забелязани недостатъци, двусмислици и недомислици :D , на правилата и есплоатационния процес в ЖП транспорта.

Ако съществува някъде из форума подобна тема или пък не е мястото в този раздел моля да ме извините.
Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm

Мнение от sredo »

Ето една двусмислица от мен. Как бихте я изтълкували вие.
Цитатите са от Технически таблици и нормативи - приложение към книжки разписания


"Таблица IX

1. Гари и разделни постове, от които влаковете заминават само по разрешаващо показание на изходния (проходния) светофор
*съгл. чл. 263, ал.4 от Наредба 58): "
................

"- гара София - за заминаващи изолирани локомотиви ЕМВ, както и за влакове заминаващи от 2, 9 и 14 к-зи; "
.................

.................

"3. Гари и разделни постове, през които неспиращите влакове преминават само по разрешаващо показание на изходния (проходния) светофор " .........................

...............................
...............................

" - гара София - за преминаващи изолирани локомотиви , ЕМВ и влаковете преминаващи по 2, 9 и 14 к-зи; "

(Многоточията са текстове, които не са важни за конкретния случай).


Или можеби машинистите го тълкуват по един начин, а Дежурните ръководители по друг.

Чудно ми е в съда как биха го изтълкували.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Какво те притеснява?
За заминаващи и за преминаващи возила е едно и също.
Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm

Мнение от sredo »

Дежурните си го тълкуват, че изолирани локомотиви и емв заминават и преминават в цялата гара без готово, не само от 2-ри, 9-ти и 14-ти.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тоя проблем със заминаването без "Готово" на Централна гара не е от вчера, той датира от доста по-отдавна. Още когато ЕМВ, прибиращи се за Миячката заминаваха от гаровите коловози, много рядко е идвал дежурен да те изпрати. Обикновено теглиш до изхода и като ти светне, заминаваш. Но това не е най-голямата болка, има далеч по-фрапантни истории.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация