Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Говориш несвързани неща, първо отваря изход, сега пък му светело червено...
Като не си навътре, недей поне да говориш глупости, така заблуждаваш хората.
Мнения: 27
Регистриран на: Нед Авг 29, 2010 9:35 pm
Местоположение: София

Мнение от niksata_bdz »

Ако си толкова отворен, прочети бюлетина, който е разпространен днес във всички софийски гари и там ще видиш за какво става въпрос, там е описан целия случай. Така че не ми се прави на отворен, а се поинтересувай!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Момчета, по-кротко... меренето на конските сили - извън форума. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Ти без да се заяждаш, ми кажи: Къде си чул и видял, дежурен ръководител, да уговаря машинист, да тръгне на червено, без образец ll-a или ключ жезъл (ако знаеш какво е това въобще)?
Защото е мислел, че има повреда (нали му е светело "червено" междугарието и не е знаел за дизела).
Когато му свети червено междугарието, без да е изпратил или да чака влак от съседна гара, се иска разрешение от влаков диспечер и от старши влаков диспечер, за разпломбиране и използване на "нормализиращ бутон", за изкуствено нормализиране на ПАБ. А не отива да уговаря машинист да тръгва на червено...
гарата е под остър ляв завой
Така ли му се казва вече, завой?
Аз мислех, че е крива... На бретела кръстовище ли ще му кажеш ?
отива при машинистите на служебния влак и ги уговаря устно да заминат на затворен изходен сигнал
Е това последното за пръв път го чувам...
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

Нормализиращ Бутон на ПАБ се изпозува в приемната гара когата влака е пристигнал цял ,но ПАБ не се е нормализирала!!!!!
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
какво пише ?

Мнение от shotik »

Дайте линк ,за това което е написано по гарите за катастрофата.
А колко затова ,дали е имало уговорка ТСВ да замине при червен сигнал е възможно,защото и когато работех имаше колеги на много добри отношения /лични/ с дежурните и са тръгвали заради приятелството,за да не се пише образец II A,че после ще го разпитват дежурния защо го е правил..
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Използва се, когато ПАБ не може да се нормализира нормално. В коя гара се къса пломба и коя натиска ПП, зависи от това, коя гара изпраща и коя посреща.
shotik написа:Дайте линк ,за това което е написано по гарите за катастрофата.
А колко затова ,дали е имало уговорка ТСВ да замине при червен сигнал е възможно,защото и когато работех имаше колеги на много добри отношения /лични/ с дежурните и са тръгвали заради приятелството,за да не се пише образец II A,че после ще го разпитват дежурния защо го е правил..
Е, за каква сигурност можем да си говорим тогава? Това противоречи на всякакви правилници.
Мнения: 27
Регистриран на: Нед Авг 29, 2010 9:35 pm
Местоположение: София

Мнение от niksata_bdz »

Казах ти, всичко е така, както го написах, не ми намирай косури къде какво съм писал. Това си е работа между железничарите, няма да ги разбереш и няма да ти го обяснявам, не само този ръководител го прави. Някои неща съм ги спестил по обясними причини, именно заради това, че някои хора не го разбират и задават тъпи въпроси. И пак ти казвам, не ми обяснявай знанията си, поинтересувай се и прочети БЮЛЕТИНА ( ти ако знаеш какво е това :lol: ) и не ме занимавай, плийс! :)
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

Не съм съгласен!Гарата която приема влака нормализира ПАБ с ПП(Пътно пристигане) и когато това не стане същата гара разпломбира и НБ(Нормализиращия б-н).А гарата която изпраща влака може да използува Помощен Бутон за отклюване на Изходния Маршрут!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Към несъгласните: Не знаете какви са традициите в Драгоман! Там е частна железница.
Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm

Мнение от sredo »

Частната железница, нали?!! (София-Димитровград ЮЖ)
Сега за известно време ще започнат да се спазват правилата...
Дано да е за по-дълъг период от време.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
така е и за бюлетина

Мнение от shotik »

bdz46 написа:Към несъгласните: Не знаете какви са традициите в Драгоман! Там е частна железница.
Има нещо такова и то е от много отдавна !

Кой ще ми напише къде да видя Бюлетина ?
Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm

Мнение от sredo »

А заминаването без готово само по разрешаващо показание на изходния сигнал е порочна практика не само в гара Драгоман, но и в гарите - Калотина запад, Драгоил и Алдомировци.

Да не говорим и за съкратените проби в гарите Калотина запад и Драгоил....
Мнения: 54
Регистриран на: Чет Авг 13, 2009 8:58 pm
Местоположение: Mezdra

Мнение от tsolov69 »

Уговорки и пазарлъци е имало не веднъж с дежурните за тръгване на червено , това от личен опит , а точно какви са ги вършили тримата дежурни и трите лок. бригади заедно с двете превозни само те си знаят.
Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm

Мнение от sredo »

Просто въпросния дизел 06.060 този път малко е пообъркал порочните практики, които са работили почти безотказно до този момент.
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”