
Техник



Техник
Ти без да се заяждаш, ми кажи: Къде си чул и видял, дежурен ръководител, да уговаря машинист, да тръгне на червено, без образец ll-a или ключ жезъл (ако знаеш какво е това въобще)?
Аз мислех, че е крива... На бретела кръстовище ли ще му кажеш ?
Когато му свети червено междугарието, без да е изпратил или да чака влак от съседна гара, се иска разрешение от влаков диспечер и от старши влаков диспечер, за разпломбиране и използване на "нормализиращ бутон", за изкуствено нормализиране на ПАБ. А не отива да уговаря машинист да тръгва на червено...Защото е мислел, че има повреда (нали му е светело "червено" междугарието и не е знаел за дизела).
Така ли му се казва вече, завой?гарата е под остър ляв завой
Аз мислех, че е крива... На бретела кръстовище ли ще му кажеш ?
Е това последното за пръв път го чувам...отива при машинистите на служебния влак и ги уговаря устно да заминат на затворен изходен сигнал

Дайте линк ,за това което е написано по гарите за катастрофата.
А колко затова ,дали е имало уговорка ТСВ да замине при червен сигнал е възможно,защото и когато работех имаше колеги на много добри отношения /лични/ с дежурните и са тръгвали заради приятелството,за да не се пише образец II A,че после ще го разпитват дежурния защо го е правил..
А колко затова ,дали е имало уговорка ТСВ да замине при червен сигнал е възможно,защото и когато работех имаше колеги на много добри отношения /лични/ с дежурните и са тръгвали заради приятелството,за да не се пише образец II A,че после ще го разпитват дежурния защо го е правил..

Техник
Използва се, когато ПАБ не може да се нормализира нормално. В коя гара се къса пломба и коя натиска ПП, зависи от това, коя гара изпраща и коя посреща.
Е, за каква сигурност можем да си говорим тогава? Това противоречи на всякакви правилници.shotik написа:Дайте линк ,за това което е написано по гарите за катастрофата.
А колко затова ,дали е имало уговорка ТСВ да замине при червен сигнал е възможно,защото и когато работех имаше колеги на много добри отношения /лични/ с дежурните и са тръгвали заради приятелството,за да не се пише образец II A,че после ще го разпитват дежурния защо го е правил..
Последно промяна от n0_aLoNe на Сря Окт 06, 2010 9:25 pm, променено общо 1 път.

Казах ти, всичко е така, както го написах, не ми намирай косури къде какво съм писал. Това си е работа между железничарите, няма да ги разбереш и няма да ти го обяснявам, не само този ръководител го прави. Някои неща съм ги спестил по обясними причини, именно заради това, че някои хора не го разбират и задават тъпи въпроси. И пак ти казвам, не ми обяснявай знанията си, поинтересувай се и прочети БЮЛЕТИНА ( ти ако знаеш какво е това
) и не ме занимавай, плийс! 


Последно промяна от niksata_bdz на Сря Окт 06, 2010 9:26 pm, променено общо 1 път.

Не съм съгласен!Гарата която приема влака нормализира ПАБ с ПП(Пътно пристигане) и когато това не стане същата гара разпломбира и НБ(Нормализиращия б-н).А гарата която изпраща влака може да използува Помощен Бутон за отклюване на Изходния Маршрут!
Последно промяна от LALich на Сря Окт 06, 2010 9:31 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm
Частната железница, нали?!! (София-Димитровград ЮЖ)
Сега за известно време ще започнат да се спазват правилата...
Дано да е за по-дълъг период от време.
Сега за известно време ще започнат да се спазват правилата...
Дано да е за по-дълъг период от време.
Последно промяна от sredo на Сря Окт 06, 2010 9:42 pm, променено общо 1 път.
Има нещо такова и то е от много отдавна !bdz46 написа:Към несъгласните: Не знаете какви са традициите в Драгоман! Там е частна железница.
Кой ще ми напише къде да видя Бюлетина ?

Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm


Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm