Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


03.10.2010 г.
2613 +5' от Чб с 44088 и състав от фургон, първокласен, 4 второкласни и ЕХ-ДБ на опашката
20132/20233/20234 с 3 вагонен състав и 45 205.2 начело, точни като швейцарски часовници
2612 навреме возейки 3 допълнителни вагона на опашката - 97-ца и 2 63-ки
2615 навреме с лъскава Р-ка (вероятно 121 или 202)
2610 в 12:43 на входния с 44 117.0 начело
20130/20137 с 32 055/6
20621 в състав от 37 вагона - прибл. по равен брой цистерни и Еаос и с двойна тяга начело - влакова 45 177, помощен 43 5ХХ
462 +20'
2613 +5' от Чб с 44088 и състав от фургон, първокласен, 4 второкласни и ЕХ-ДБ на опашката
20132/20233/20234 с 3 вагонен състав и 45 205.2 начело, точни като швейцарски часовници
2612 навреме возейки 3 допълнителни вагона на опашката - 97-ца и 2 63-ки
2615 навреме с лъскава Р-ка (вероятно 121 или 202)

2610 в 12:43 на входния с 44 117.0 начело
20130/20137 с 32 055/6
20621 в състав от 37 вагона - прибл. по равен брой цистерни и Еаос и с двойна тяга начело - влакова 45 177, помощен 43 5ХХ
462 +20'

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

06.10.2010г. гара Сж
8631 с 43-310 на Сз +7' , при мен на време.
8611 с 46-211 +3'
8612 с 46-238
от Кн +7 , на Я на време.
3621 с 45-184 +20'
3622 с 44-076 на време
8614 с 46-211 на време. ( на З +3' по 8613)
8613 с 44-063 +34'
8632 с 43-310 -3'

8631 с 43-310 на Сз +7' , при мен на време.
8611 с 46-211 +3'
8612 с 46-238

3621 с 45-184 +20'

3622 с 44-076 на време
8614 с 46-211 на време. ( на З +3' по 8613)
8613 с 44-063 +34'
8632 с 43-310 -3'

Последно промяна от gonzo8611 на Сря Окт 06, 2010 8:18 pm, променено общо 1 път.


Така може. 
А аз повтарям да спреш със заяжданиците!

А аз повтарям да спреш със заяжданиците!

Последно промяна от Nikss на Нед Окт 10, 2010 10:50 am, променено общо 1 път.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
еее, не мога да повярвам на 7625 да е 44.198 

Информация
Модератори