Погледнете само какъв идиотски график имат връзките на гара Кюстендил между влаковете с направление Радомир - Перник - София с тези с направление Гюешево.Започвам по ред.
Движещият се във вторник , четвъртък , почивни и празнични дни 60261 не прави връзка с нито един влак.Заминава за Гв в 6:06 , а първия , който пристига на Кю е този от Ръждавица в 6:55 , т.е. след 49 минути.
60103 пристига в 12:45.Да , обаче 60273 (само в почивни и празнични дни) тръгва в 12:10 , т.е. изпуска го за 35 минути.Следователно , ако искам да хвана гюешевския , трябва да използвам 6621 , който идва на Кю в 10:48.
Движещият се във вторник и четвъртък 60263 заминава в 14:00 , т.е. не чака никаква връзка на Кюстендил.60213 идва чак в 15:46 , разликата е с час и 46 минути.
На обратно ситуациите са идентични.60262 (вторник , четвъртък , почивни и празнични дни) пристига на Кюстендил в 9:52 , а 60210 за Перник е заминал в 9:03.Следващият влак е 6622 в 11:55.
60264 (във вторник и четвъртък) пристига на гара Кю в 17:47.Да , но 6624 е заминал в 17:30 , следователно се изпускат само за 17 минути.
Моето предложение - да се корегират влаковете за Гюешево , както следва.
- за вторник и четвъртък:
ПВ 60261 Кюстендил - 7:06 , Гюешево - 8:50 , т.е. да прави връзка поне с 60221.
ПВ 60262 Гюешево - 10:05 , Кюстендил - 11:45.Тук той ще прави връзка с 6622 (11:55).
ПВ 60263 Кюстеднил - 13:00 , Гюешево - 14:44 , като прави удобна връзка с 60103.
ПВ 60264 Гюешево - 15:40 , Кюстендил - 17:20.Десет минути за връзка са добро време , тъй като 6624 заминава в 17:30.
- за почивни и празнични дни:
ПВ 60271 , Кюстендил - 09:05 , Гюешево - 10:49 , т.е. да има връзка с 60101.
ПВ 60272 Гюешево - 12:10 , Кюстендил - 13:50.Връзката с 60104 (14:00) става осъществима.
ПВ 60273 Кюстендил - 14:05 , Гюешево - 15:49 , както и досега.
ПВ 60274 Гюешево - 17:35 , Кюстендил - 19:15.Връзката с 60214 (19:22) става осъществима до Радомир и оттам чрез 50252 до София.
Движещият се във вторник , четвъртък , почивни и празнични дни 60261 не прави връзка с нито един влак.Заминава за Гв в 6:06 , а първия , който пристига на Кю е този от Ръждавица в 6:55 , т.е. след 49 минути.
60103 пристига в 12:45.Да , обаче 60273 (само в почивни и празнични дни) тръгва в 12:10 , т.е. изпуска го за 35 минути.Следователно , ако искам да хвана гюешевския , трябва да използвам 6621 , който идва на Кю в 10:48.
Движещият се във вторник и четвъртък 60263 заминава в 14:00 , т.е. не чака никаква връзка на Кюстендил.60213 идва чак в 15:46 , разликата е с час и 46 минути.
На обратно ситуациите са идентични.60262 (вторник , четвъртък , почивни и празнични дни) пристига на Кюстендил в 9:52 , а 60210 за Перник е заминал в 9:03.Следващият влак е 6622 в 11:55.
60264 (във вторник и четвъртък) пристига на гара Кю в 17:47.Да , но 6624 е заминал в 17:30 , следователно се изпускат само за 17 минути.
Моето предложение - да се корегират влаковете за Гюешево , както следва.
- за вторник и четвъртък:
ПВ 60261 Кюстендил - 7:06 , Гюешево - 8:50 , т.е. да прави връзка поне с 60221.
ПВ 60262 Гюешево - 10:05 , Кюстендил - 11:45.Тук той ще прави връзка с 6622 (11:55).
ПВ 60263 Кюстеднил - 13:00 , Гюешево - 14:44 , като прави удобна връзка с 60103.
ПВ 60264 Гюешево - 15:40 , Кюстендил - 17:20.Десет минути за връзка са добро време , тъй като 6624 заминава в 17:30.
- за почивни и празнични дни:
ПВ 60271 , Кюстендил - 09:05 , Гюешево - 10:49 , т.е. да има връзка с 60101.
ПВ 60272 Гюешево - 12:10 , Кюстендил - 13:50.Връзката с 60104 (14:00) става осъществима.
ПВ 60273 Кюстендил - 14:05 , Гюешево - 15:49 , както и досега.
ПВ 60274 Гюешево - 17:35 , Кюстендил - 19:15.Връзката с 60214 (19:22) става осъществима до Радомир и оттам чрез 50252 до София.

Модератор
Весо, тези аномалии, които си забелязал и анализирал по шеста линия също не са прецедент. В смисъл, че трайно се преписват разписанията в този им неугледен и недоизкусурен вид. Предполагам, че поне до участъка Кюстендил - Гюешево, оправданието за подобни нескопосни връзки е, че хората по тези места не пътуват от София и други по-далечни дестинации. Поне на мен ми бяха дали някакъв безумен отговор от този род на запитването ми защо се изпускат връзки за минути по 24 - та линия.
Прегледах стари разписания и установих , че тези часове на пристигане и заминаване от Кюстендил са непроменени от години.Единствено при увеличеното времепътуване , са се променили часовете на пристигане и потегляне от гарата в Гюешево. Дотук добре , но часовете на пристигане и тръгване на влаковете в посока Радомир - Перник - София също са променени , тъй като времепътуването чувствително е увеличено.Оттук се получава и изпускането на връзките.

Модератор
И пета и шеста линия се нуждаят от спешно преосмисляне на ГДВ. И това е факт, който се знае от години. По шеста линия и бързите и пътничските влакове изминават разстоянието между София и Кюстендил за почти едно и също време. За тази линния официалното оправдание е, че е част от еврокоридор, който така и не е завършен. За пета доста се е изговорило, поне в частта от София до Радомир могат да се направят чувствителни промени, които да облекчат малко положението.


Хайде на коментарите , GDV 2011 


Модератор
От ГДВ 2011, както може да се увери вече всеки лично, БВ 4641 ще прави връзка с 2637 в Повеляново. Новото е, че и 4641 има нова начална гара (Варна) и че 2636/2637 вече ще минават през Повеляново. По информация на съфорумника Disell, това е така, защото НК "ЖИ" ще извежда от експлоатация РП Разделна.

Модератор



Модератор
Информация
Модератори